Gelukkig kan je het aardig via 3FM volgenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, te bedenken dat iemand me gratis toegang bood, maar ik geen geld had voor retourtje zwolle - nijmegenMaar ik ben wel mooi bruin geworden vandaag
ik luister!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het aardig via 3FM volgen. Net heerlijk buiten gezeten met 3FM snoeihard aan. Genieten
.
Nu Pearl Jam!
Dat scheelt idd. Krijg wel gelijk een uitnodiging om 21 november Pearl Jam te gaan checken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het aardig via 3FM volgen. Net heerlijk buiten gezeten met 3FM snoeihard aan. Genieten
.
Nu Pearl Jam!
noortjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] North Sea Jazz dagticket, vrijdag 9 juni. Géén e-ticket
Even spammen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:Wies dr mijn favo nr zo aan het vernachelen???
Mogge
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Een hele goedemorgen op deze prachtige dag
mama's gunquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hai!
Wie zat dr nu mn liedje te verneuken???
Nou, dat was flink misgeschotenquote:
Aids bij kinderen en de gevolgen hiervan bij kinderen (bijvoorbeeld als hun ouders er niet meer zijn) om precies te zijnquote:
Ik volg hem opquote:Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
Paul, waarom probeer je remlof na te apen
[komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]Nee, natuurlijk stond ie niet op de achterlijn. Net of jij het red om binnen een halve seconde 12 meter af te leggen. Die kerel stond daar prima, op één lijn met de verdediging. Niet zijn fout.[/komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Die 2e goal van Engeland![]()
Word die niet meegeteld omdat die KUT grensrechter niet op de achterlijn staan
Uit die 3D-animatie bij Studio Sportzomer bleek dat die grensrechter het wel had kunnen zien. Dat ie wellicht een andere kant op keek omdat ie aan 't rennen was, is dan ff pech natuurlijk...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]Nee, natuurlijk stond ie niet op de achterlijn. Net of jij het red om binnen een halve seconde 12 meter af te leggen. Die kerel stond daar prima, op één lijn met de verdediging. Niet zijn fout.[/komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]
Een mens, he. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uit die 3D-animatie bij Studio Sportzomer bleek dat die grensrechter het wel had kunnen zien. Dat ie wellicht een andere kant op keek omdat ie aan 't rennen was, is dan ff pech natuurlijk...
Des te meer reden om camera's te gebruiken, desnoods met een regeling dat je maar 3 keer per ploeg terug mag zien ofzeuwquote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]Nee, natuurlijk stond ie niet op de achterlijn. Net of jij het red om binnen een halve seconde 12 meter af te leggen. Die kerel stond daar prima, op één lijn met de verdediging. Niet zijn fout.[/komnietonterechtaangrensrechterswantdankomjeaanmijmodus]
Goh, lekker weertje he!
Yupquote:
ik hoor hem net ook pas voor het eerst, dat overleef ik wel deze week.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef Sersjee het volgende:
Dus dat was dus haar van Govaert. Nou, daar is imho weinig mis mee. Klinkt wel vrolijk. Lalala-en werkt altijd. Niet da'k het ooit zou kopen, dat niet. Maar als MH? Logisch gevolg op het immer draaien van Krezip. Nee, deze week overleef ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |