Hallo!
Te koop: Zoals in de TT te lezen:
één dagkaart voor North Sea Jazz, voor de vrijdag (9 juli). Nogmaals, het gaat om een echt kaartje,
géén e-ticket.
quote:
De eerste editie van het North Sea Jazz Festival vond in 1976 plaats in het Haagse Nederlands Congresgebouw. De begincijfers: zes concertzalen, driehonderd muzikanten en zo’n negenduizend bezoekers. In dit allereerste festivaljaar traden jazzlegendes als Sarah Vaughan, Count Basie, Dizzy Gillespie, Stan Getz en een compleet overzicht van de Nederlandse avant-garde op.
Het North Sea Jazz Festival heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een groots internationaal evenement. We zijn in de loop der jaren gegroeid naar vijftien concertzalen, circa dertienhonderd musici en een bezoekersaantal dat jaarlijks tussen de vijfenzestigduizend en zeventigduizend ligt. Sinds 2006 wordt het festival bovendien in een nieuwe en ruimere locatie georganiseerd: Ahoy Rotterdam.
North Sea Jazz staat wereldwijd bekend om haar vele muzikale genres, variërend van traditionele New Orleans jazz, swing, bop, free jazz, fusion, avant-garde jazz en electronic jazz. Maar ook blues, gospel, funk, soul, r&b, hiphop, world beat en latin komen in het tweede weekend van juli aan bod.
Waar? Ahoy Rotterdam.
Wie? Op de vrijdag staan onder andere
Jamie Lidell, Corinne Bailey Rae, Ryan Shaw en Norah Jones op het festival.
Zie
hier voor de volledige line-up van die dag.
Waarom? Vriend van me heeft een passepartout gekregen, dus hij verkoopt zijn dagkaart. Ik heb een FOK!-account en hij niet, dus vandaar dat ik dit topic open.
Hoeveel centjes? Normaal gesproken kost een dagticket voor de vrijdag ¤ 88,- (inclusief servicekosten). Richtprijs die mij is doorgegeven is
¤ 80,-, maar een goed bod kan natuurlijk altijd geaccepteerd worden.
Waar op te halen? In Enschede of evt. Utrecht. Opsturen mag ook mits Paypal/vooruitbetaling.
Voor verdere informatie, stuur me een PM!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicaantje. op 28-06-2010 00:49:23 ]