quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Die 2e goal van Engeland![]()
Word die niet meegeteld omdat die KUT grensrechter niet op de achterlijn staan
Was echt mooie goal hoorquote:
Caro was vrijdagavond in Apeldoorn, jammer genoeg wist ik dat nietquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Jaja, die gekke Snoop Dogg speelt vanavond hier in de Oosterpoort. Zal wel een feestje worden.. Helaas geen kaarten. Aan de andere kant met dit soort weer ben ik liever buiten dan in de Oosterpoort.
Ja hier ook voetbal ipv radio hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Die 2e goal van Engeland![]()
Word die niet meegeteld omdat die KUT grensrechter niet op de achterlijn staan
Oh cool, ipv op Parkpop?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Jaja, die gekke Snoop Dogg speelt vanavond hier in de Oosterpoort. Zal wel een feestje worden.. Helaas geen kaarten. Aan de andere kant met dit soort weer ben ik liever buiten dan in de Oosterpoort.
Als je het had geweten was je voor mij een doos eieren leeg gaan gooien zeker?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Caro was vrijdagavond in Apeldoorn, jammer genoeg wist ik dat niet#
Zo! die zat er idd mooi in zeg. Damn! Duidelijk een doelpunt inderdaad. Go Engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was echt mooie goal hoorLamperd, geloof ik, die schoot 'm vanaf de 16 over de keeper heen, onderkant lat, stuitert achter de lijn, weer onderkant lat en die keeper van de MOFFEN die vangt 'm. Grensrechter ziet het niet en gaat het spel dus gewoon door
edit: deze dus:
Dat is wel jammer want die Caro is live toch wel erg goedquote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Caro was vrijdagavond in Apeldoorn, jammer genoeg wist ik dat niet
Klopt, ipv Parkpopquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier ook voetbal ipv radio hoor!
[..]
Oh cool, ipv op Parkpop?
Volgens mij is dat best lachen!
[..]
Als je het had geweten was je voor mij een doos eieren leeg gaan gooien zeker?
NOOOOOOOOOOIT VANUIT GAAN DAT DIE BAL OVER DE LIJN GAAT KLOJOquote:Op zondag 27 juni 2010 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
weer die KLOTE verdediging van Engeland![]()
![]()
4-1 voor DE dus
Nicequote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef TheZapster het volgende:
Deutschland [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
¤850 winst dankzij mijn Duitse vrienden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |