Clip is ook zo leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik Waka waka maar mee met Shakira steeds leuker begin te vinden.Zal wel aan het weer en de verhoogde WK koorts liggen.
Echt he, zoo 2001 is datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat gaat 3fm toch achteruit, een programma over seks
echt zo lelijk hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:27 schreef -Hans- het volgende:
De hele plaat (gaat dus over de MH) is nog niet eens officieel af
Dat moet toch afgelopen woensdag wel een bijzondere Megahit vergadering zijn geweest. Dat kan niet anders. Een plaat kiezen die nog niet eens officieel af is en die de jocks wsl. niet eens helemaal hebben gehoord. Tsja, lachwekkend. Moet zeggen dat ik ook weinig enthousiast ben over de 30 seconden van net.quote:
dat zei rob stenders toch ook afgelopen week? dat ze eerst een andere in gedachte hadden en toen kwam giel opeens hiermee en ze vonden het allemaal een goed idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet toch afgelopen woensdag wel een bijzondere Megahit vergadering zijn geweest. Dat kan niet anders. Een plaat kiezen die nog niet eens officieel af is en die de jocks wsl. niet eens helemaal hebben gehoord. Tsja, lachwekkend. Moet zeggen dat ik ook weinig enthousiast ben over de 30 seconden van net.
Oh dat van Rob had ik niet gehoordquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:35 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dat zei rob stenders toch ook afgelopen week? dat ze eerst een andere in gedachte hadden en toen kwam giel opeens hiermee en ze vonden het allemaal een goed idee.
behalve rob dan![]()
sowieso die megahitvergaderingende helft van de dj's is niet eens aanwezig
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Hebben jullie trouwens die reclame van de Publieke Omroep gezien? Over muziek? Dan zie je eerst allemaal kutartiesten, Direct, Kane, Caro, Blof, Jan Smit, etc en als klap op de vuurpijl komt Giel in beeld om te vertellen hoe fijn het wel niet is dat zulke goede muziek op de PO is te horen.
Ik schoot echt hard in de lach toen ik dat zag!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Hebben jullie trouwens die reclame van de Publieke Omroep gezien? Over muziek? Dan zie je eerst allemaal kutartiesten, Direct, Kane, Caro, Blof, Jan Smit, etc en als klap op de vuurpijl komt Giel in beeld om te vertellen hoe fijn het wel niet is dat zulke goede muziek op de PO is te horen.
Ik schoot echt hard in de lach toen ik dat zag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |