Instant-buy dus, gelijk aangeschaft!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Steam kost EVE nu 2¤
*edit*
En dat is inclusief 30 dagen gameplay![]()
hij is voor mac hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik kan helaas geen demo draaien op de mac, is het zo'n world of warcraft spel waar echt veel tijd ingestoken moet worden? Of kun je gewoon af en toe een potje spelen?
Kan je dat ook op een bestaand account gebruiken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Steam kost EVE nu 2¤
*edit*
En dat is inclusief 30 dagen gameplay![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik kan helaas geen demo draaien op de mac, is het zo'n world of warcraft spel waar echt veel tijd ingestoken moet worden? Of kun je gewoon af en toe een potje spelen?
U hebt een pm.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:04 schreef Dynd het volgende:
Hmm, ik denk dat ik eerst een 21-day trail ga doen en daarna de game voor $2 activeer. Zo heb ik 51 gratis speeldagen. Wilt iemand mij een 21day trail geven?
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:04 schreef Dynd het volgende:
Hmm, ik denk dat ik eerst een 21-day trail ga doen en daarna de game voor $2 activeer. Zo heb ik 51 gratis speeldagen. Wilt iemand mij een 21day trail geven?
Dan zou die 21 dagen trial wel een farce zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken.
Bedankt man!quote:
Jawel, kijk maar op de Steam forums.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken.
Wel snel zijn met je mail geven dan kan ik het nu regelen voor ik naar de kroeg ga om voetbal te kijken, als dat daarna moet gebeuren bestaat er kans dat het niet helemaal goed gaat komenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Dynd het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
[..]
Jawel, kijk maar op de Steam forums.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:53 schreef Catch_me het volgende:
Kan ik hier van iemand misschien een 21 day trial krijgen? Ik heb op steam eve voor 2 euro gekocht maar nog niet geactiveerd zodat ik 51 dagen ipv 30 kan spelen
Zou je hem naar cubegamer01 AT hotmail puntje com willen sturenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je hebt PM!
edit: Je inbox is vol
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zou je hem naar cubegamer01 AT hotmail puntje com willen sturenHeb een PM ban
Waar zit je en welke missie is het? Vraag anders ook in de helpmymission channel of dutch channel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:05 schreef Smight het volgende:
Kan iemand mij helpen met een epic arc missie?
Heb hem gekregen, superquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef Smight het volgende:
yes mijn eerste epic arc gedaan, is er een dutch channel?
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef Schroevendraaier het volgende:
argh kom nu pas achter dat Eve nu maar 2 euries kost, alleen de actie duurt nu nog maar 5 minuten. Heb zelf geen van die betalingsmethodes die er tussen zitten (doe het altijd via IDeal), en er daarvoor eentje nog aanmaken ga ik nu niet meer redden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Cudles het volgende:
Ik heb me account al geactiveerd voor die 2 euro. Kan ik dan nog die 21 trial krijgen?
Was jij het die een corp zocht voor "de fun and ropes van EvE"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef matjek het volgende:
Na enkele trials en de Steam aanbieding van vorig jaar heb ik de game toch maar weer aangeschaft. Je kan het toch ook echt niet laten liggen voor twee euro
Nu ben ik op zoek naar een leuke corp waar ik de fijne kneepjes van EVE kan leren. Kennen jullie nog leuke corps voor beginners ? Of kan ik het beste weer terug gaan naar EVE University?
Ik heb ingame nog niet naar corps gevraagd, dus neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef Cudles het volgende:
[..]
Was jij het die een corp zocht voor "de fun and ropes van EvE"
Zo gaat dat iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Dynd het volgende:
Ugh, echt elke mogelijke username is al ingenomen.
Haha heb in ieder geval vaak zat de trail gespeeldquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Dynd het volgende:
Ugh, echt elke mogelijke username (zonder nummers) is al ingenomen.
Niet meer kennelijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, je mag een spatie gebruiken he.
thanks voor de trial Drumstick. Je kan die 21 dagen niet koppelen aan mijn account die ik heb via Steam zkrquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, je mag een spatie gebruiken he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Account, denk ik? Ik heb ooit in 2004 eens een trail aan gemaakt met Dynd, maargoed. Die is natuurlijk verlopen, en de naam is ingenomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef Ame_thyst het volgende:
gaat het over username als account of over een character name?
![]()
Oke, maar op het gebied van schepen, welke race (En bloodline) is daar dan het beste voor?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Race bepaald dat niet, skills hebben invloed op alles, dus ook PVP skills en trading.
Elke Race heeft op het gebied van schepen wel voor en nadelen. Zo owned Caldari als je missies wilt doen, is Amarr weer handig als je lazers wilt gebruiken etc.
Het maakt nu niet meer uit welke race je kiest, want je kan de puntenverdeling voor je attributes zelf remappen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oke, maar op het gebied van schepen, welke race (En bloodline) is daar dan het beste voor?
100 Miljoen kan je leuke schepen kopen en fitten of skills kopen. 100 Miljoen duurt voor standaard spelers zo'n 10 uur gemiddeld om eraan te geraken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef HalloweenJack het volgende:
Oh, ik was helemaal vergeten dat ik nog een oude account had (nouja oud, van drie maanden terug) waar ik nog 100 miljoen op had staan.
Nu heb ik dus een vraag; maakt die 100 miljoen veel uit, en dan vooral aan het begin? zo ja dan activeer ik die wel weer gewoon..
Ook wil ik een keer samenwerken, ik heb nog nooit samengewerkt in een mmo
Voor wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oke, maar op het gebied van schepen, welke race (En bloodline) is daar dan het beste voor?
Eve is een dating-sim net als Love Plus, maar dan in de ruimte. Het is space sex!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Uh.... wat moet me eigenlijk bij Eve online voorstellen? Op wat voor game lijkt het bijvoorbeeld op, en is het meer een sim, of een free roam ala wow?hehe
Ah oke dan activeer ik die zometeen maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Crashcat het volgende:
100 Miljoen kan je leuke schepen kopen en fitten of skills kopen. 100 Miljoen duurt voor standaard spelers zo'n 10 uur gemiddeld om eraan te geraken.
Tip! Als je een corps wilt joinen moet je het eens proberen bij "debendebeukers" die is bijna compleet nederlands. En bij EVE University moest ik 3 weken wachten voordat ik eindelijk iets te horen kreeg. Ik applyde bij "debendebeukers" en nog geen minuut later zat ik er inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef cryotek het volgende:
Inmiddels ook begonnen(nickname: Waaz'amaza)
Het ziet er wel erg ingewikkeld uit allemaalmaar ik ga mn best doen
nu mn application bij de EVE University even afwachten
Oke, stomme vraag waarschijnlijk maar in ben dan ook een totale noob; hoe meld ik me daarbij aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef Smight het volgende:
[..]
Tip! Als je een corps wilt joinen moet je het eens proberen bij "debendebeukers" die is bijna compleet nederlands. En bij EVE University moest ik 3 weken wachten voordat ik eindelijk iets te horen kreeg. Ik applyde bij "debendebeukers" en nog geen minuut later zat ik er in.
http://www.eve-ivy.com/wi(...)ng_to_Eve_Universityquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Oke, stomme vraag waarschijnlijk maar in ben dan ook een totale noob; hoe meld ik me daarbij aan?
Oke, dank je. ik meld me nu meteen even aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:29 schreef Smight het volgende:
[..]
http://www.eve-ivy.com/wi(...)ng_to_Eve_University
Alleen type je ipv Eve university, debendebeukers in dat zoek veldje.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:10 schreef Dynd het volgende:
Hehe, eindelijk een naam gevonden die kon, in het medicijnkastje. Algil.
Edit: Wow! De game is wel wat veranderd in 6 jaar.![]()
Edit #2: Welk ras moet ik kiezen om bij jullie te komen? (drumstickNL )
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef Cudles het volgende:
[..]
thanks voor de trial Drumstick. Je kan die 21 dagen niet koppelen aan mijn account die ik heb via Steam zkr
Caldari hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Amarr maar het maakt eigenlijk niet uit.
Als het goed is hebben ze een gezellige Teamspeakquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Oke, dank je. ik meld me nu meteen even aan![]()
In game is (denk ik) het trouwens bendebeukers, zonder 'de' dus. toen ik op debendebeukers zocht kon hij niks vinden.
Is het trouwens standaard om voice te gebruiken? ik heb wel een koptelefoon maar in windows zelf krijg ik mijn mic nooit aan het werken
Doen de bendebeukers trouwens nog wel eens mee aan oorlogen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook gedaan als ik niet met een Amarr was begonnen.
Ja daar zit ik nu gezellig naar te luisterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:39 schreef Smight het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze een gezellige Teamspeak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef Dynd het volgende:
Ik wou Bendebeukers joinen, maar toen zag ik dat er een 10% tax was.
Nee, niet dat ik heb gemerkt. ik had gewoon meteen uitgelegd dat ik van die tijd maar een paar dagen speeltijd heb gehad omdat ik door omstandigheden geen tijd om te spelen had.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef Dynd het volgende:
Wordt je trouwens veel aangekeken op aanmaak datum van char? Zo heb ik er ergens eentje van 6 jaar oud, maar nu ook deze van 1 dag.
Alles boven de 5% vind ik pure diefstal.quote:
Is dit ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze dat niet meer toestaan aangezien iedereen dat ging doen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef Dynd het volgende:
Wordt je trouwens veel aangekeken op aanmaak datum van char? Zo heb ik er ergens eentje van 6 jaar oud, maar nu ook deze van 1 dag.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef TigerXtrm het volgende:
10% tax is heel redelijk. Een beetje corp helpt je met van alles, van skills tot schepen tot geld en natuurlijk backup als je in de shit zit. 10% tax is daar tegenover helemaal niets, man.
En volgens mij heb je nooit een een trial kunnen koppelen aan een account die je al hebt gekocht, zou ook niet echt logisch zijn of wel? Je trial is geldig zolang je niet voor het spel betaald, daarom blijft het een trial account. Zodra je je eerste betaling maakt is het een paid account en vervalt ook meteen als je trial tijd. Dus als je na 1 trial dag al een account zou betalen dan ben je de rest van die 21 dagen kwijt.
Dat hangt er helemaal vanaf wat er mee gedaan wordt..quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven de 5% vind ik pure diefstal.
Diefstal zeg ik je!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef donzine het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf wat er mee gedaan wordt..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:30 schreef Cudles het volgende:
Zit er wat geld in om te salvagen en daar Rigs van te maken?
Serieus? Ik zou geen mission meer doen als er zoveel naar de corp wallet ging.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Achjoh, de tax zou juist omhoog moeten. Naar 45% ofzo.
Prima manier om je members naar 0,0 te dwingen als dat moet, ipv carebearenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou geen mission meer doen als er zoveel naar de corp wallet ging.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Ame_thyst het volgende:
CCP done it againAutopilot is kapot, stuurt nu iedereen door low sec
Ja, die zullen erg blij zijn dat hun ratting in 0.0 allemaal naar de dictators van de Alliance gaat. Sowieso houden de meeste mensen er niet van gedwongen te wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef donzine het volgende:
[..]
Prima manier om je members naar 0,0 te dwingen als dat moet, ipv carebearen
Ik zou ze zo inruilen tegen een goed UI en een shitload aan bug fixes. Market price history graph anyone?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ach ccp maakt wel veel fuckups goed. Zoals die 100.000 skillpoints laatst.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou geen mission meer doen als er zoveel naar de corp wallet ging.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou ze zo inruilen tegen een goed UI en een shitload aan bug fixes. Market price history graph anyone?
Hmmm, ik denk er over na.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zou die van 6 jaar actief maken, dat staat wel grappig.
ui addons, please never!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een goede UI mag van mij ook wel, of gewoon addons toelaten.
Dat kan je toch instellen? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk er over na.
De UI vind ik wel chill, lekker verschillend van standaard MMO's. Alleen de lettertjes zijn me wat te klein op een 32'' scherm.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk er over na.
De UI vind ik wel chill, lekker verschillend van standaard MMO's. Alleen de lettertjes zijn me wat te klein op een 32'' scherm.
Voor zover ik heb gehoord kan dat niet, je kan wel 2 aparte clients runnen en dan 1 op elk beeldscherm volgens mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
32" scherm?!![]()
En ik dacht dat ik met m'n 24" scherm al aan de grote kant zat. Ik wil er wel eentje bij hebben maar ik weet niet of eve op 2 schermen kan runnen.
Je videokaart moet het kunnen, dus iets in de trant van ATI eye infinity.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord kan dat niet, je kan wel 2 aparte clients runnen en dan 1 op elk beeldscherm volgens mij.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef TigerXtrm het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=5u5mUHIt4IE
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind EVE een leuk spel hoor maar tis echt een hel als beginnende speler. Die learning skills moeten echt de deur uit.
Ja want nieuwe spelers hebben ook echt 100 mil liggenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koop een chipset van 100 mill, dan gaat het allemaal wat sneller.
Kun je dat in eve instellen dat je op 2 schermen werkt? Of moet dat anders?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je videokaart moet het kunnen, dus iets in de trant van ATI eye infinity.
Heb iemand in mijn corp die het op 3 schermen heeft draaien
[ link | afbeelding ]
En dat zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koop een chipset van 100 mill, dan gaat het allemaal wat sneller.
Ze zouden iig best versimpeld mogen worden. Ik zou ze iig niet eerst allemaal tot lvl tig gaan trainen, dan verveel je je de eerste maanden doodquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind EVE een leuk spel hoor maar tis echt een hel als beginnende speler. Die learning skills moeten echt de deur uit.
Het mooie is dan ook dat je die niet hoeft te skillen. Het is allemaal je eigen verantwoordelijkheid. Als je voor een titan wilt skillen, dan ben je ook meerdere jaren kwijt om een titan optimaal te gebruiken. Die maandje learning skills naar 3 of 4 kan er dan ook wel bij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zouden iig best versimpeld mogen worden. Ik zou ze iig niet eerst allemaal tot lvl tig gaan trainen, dan verveel je je de eerste maanden dood.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zouden iig best versimpeld mogen worden. Ik zou ze iig niet eerst allemaal tot lvl tig gaan trainen, dan verveel je je de eerste maanden dood.
Dat dus, daarbij komt dat je het spel niet hoeft te spellen om te skillen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het mooie is dan ook dat je die niet hoeft te skillen. Het is allemaal je eigen verantwoordelijkheid. [..]
Ja ze fixen de autopilot.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Cudles het volgende:
Die downtime midden op de dag is wel irritant.
Gelukkig maar, gister werd ik ineens door 0.0 gestuurd toen ik op de wc zatquote:
En heb je dat nog overleefd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gister werd ik ineens door 0.0 gestuurd toen ik op de wc zat
Neequote:
Iets waar je nu nog niet veel aan hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:19 schreef Smight het volgende:
Wat moet ik mij indenken bij shield emmision systems?
Ah okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iets waar je nu nog niet veel aan hebt.
Het is een skill voor shield transporters. Er zijn ook wel shield boosters.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Smight het volgende:
[..]
Ah okdus het valt niet onder shield boosters?
Klopt, heb zelf ook een flinke tijd gedaan over die scanning missie's. Maar heb op een gegeven moment een filmpje gevonden over hoe je het beste kan scannen. En dat scheelde heel erg veel tijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu een beetje alle career agents aan het doen, die scanning missie's vond ik echt vreselijk. Maar ik heb wel al rond de 8 mil.
Ja scannen is echt kut. ik ben ook nu al vergeten hoe dan allemaal precies werktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu een beetje alle career agents aan het doen, die scanning missie's vond ik echt vreselijk. Maar ik heb wel al rond de 8 mil.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Catch_me het volgende:
Pas maar op voordat ik je uit de ruimte knal met mijn Learning skills
Dus de topic uitdaging van de week, vindt Grrrrrrrrr's zijn EVE naamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar serieus, EVE is een slangenkuil vaak. In sommige gevallen is het het beste niet op te vallen. En wat ik al meegemaakt en gezien heb aan infiltraties in corporations om zo van binnenuit maximum damage te doen is best een goede aansporing voorzichtig te doen.
Waarschijnlijk probeert hij ons nu neer te knallen en mogen wij dat niet wetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus de topic uitdaging van de week, vindt Grrrrrrrrr's zijn EVE naam
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:36 schreef Cudles het volgende:
Vind het nu al beetje saai worden eigenlijk. Minen is niet leuk, heen en weer vliegen is ook saai en mobs neer knallen is ook hetzelfde verhaal. Ik zal wel een corp moeten joinen, maar daar heb ik geen zin in. Voor ik het weet ben ik er te veel tijd aan kwijt
Als je niet veel tijd in het spel wilt steken, dan speel je het verkeerde spel imo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:36 schreef Cudles het volgende:
Vind het nu al beetje saai worden eigenlijk. Minen is niet leuk, heen en weer vliegen is ook saai en mobs neer knallen is ook hetzelfde verhaal. Ik zal wel een corp moeten joinen, maar daar heb ik geen zin in. Voor ik het weet ben ik er te veel tijd aan kwijt
Precies wat ik wilde zeggen.. als je er elke dag maar ongeveer 1 uur in steekt kan je niet zoveel doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Als je niet veel tijd in het spel wilt steken, dan speel je het verkeerde spel imo.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:27 schreef donzine het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen.. als je er elke dag maar ongeveer 1 uur in steekt kan je niet zoveel doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu voornamelijk bezig met traden en salvagen. Maar begin toch m'n twijfels bij Bendebeukers te krijgen, niet echt heel veel 'actie'.
quote:
Goed idee. Piraten financierenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wordt een ingame item net als alle andere. Dus je kan het het hele universum doorslepen als je wilt.
De enige valide reden die ik kan bedenken om met die dingen te gaan slepen is overigens om ze ergens anders duurder te gaan verkopen. Je kan ze namelijk vanuit je assets list gewoon activeren, waar je ook bent. En als je ze aan een andere account wilt geven kan dat via een contract.
Maar er zullen vast mensen dom genoeg zijn om te gaan slepen met het spul in een t1 industrial met de autopilot aan
"It will provide much lulz and emo-rage"quote:
Jawel, maar wel in nullsec, dus zal denk ik niet zo snel iemand tegen komen met een PLEX kaart in z'n cargo.quote:
Ik verveel me om de haverklap, om de een of andere redenblijft het spel me toch trekkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Dynd het volgende:
Hmm ik verveel me een beetje, op het begin kan je toch een stuk minder doordat je alle skills nog moet trainen. -.-
herkenbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verveel me om de haverklap, om de een of andere redenblijft het spel me toch trekken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef donzine het volgende:
[..]
Jawel, maar wel in nullsec, dus zal denk ik niet zo snel iemand tegen komen met een PLEX kaart in z'n cargo.![]()
Bijna altijd.. ik ben daardoor ook een beetje de interesse in eve kwijt geraakt, op gegeven moment was ik alleen maar mijn ship in de ronte spinnen in het station. Nu kom ik dan weer een beetje terug, na een pauze van een half jaar.quote:
Nu al herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:24 schreef donzine het volgende:
[..]
Bijna altijd.. ik ben daardoor ook een beetje de interesse in eve kwijt geraakt, op gegeven moment was ik alleen maar mijn ship in de ronte spinnen in het station. Nu kom ik dan weer een beetje terug, na een pauze van een half jaar.
Dat ene team doet volgens mij alleen de implementatie van de DUST game in EVE. DUST zelf wordt door een compleet ander team ontwikkeld. Een compleet nieuwe game bouw je iig niet met 7 mensen. Dus de EVE speler betaalt wel degelijk de ontwikkeling voor een CONSOLE ONLY shooter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Dust 514/EVE link
(1 team, approximately 7 developers)
vs
First off, Incarna
(9 teams, approximately 70 developers)
In-space features
(3 teams, approximately 22 developers)
Leuk maar je plaatje faalt
Naar het schijnt zijn vooral niet-eve-spelers dolenthousiastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja okey, snap ook goed de achterliggende gedachte van het plaatje hoor maar volgens mij valt dat groepje nog altijd in het niets bij het Incarna team. En altijd dat gehuil over "OMG ITS MY MONEY", ga dan WoW doen, kan je 30¤ dokken voor een homofiel paard.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik veeeel liever CCP eens zie werken aan de game zoals die nu is. Vraag mij echt af of er onderzoek is gedaan naar of mensen wel zoiets als Incarna willen. EVE trekt toch een bepaald soort volwassen publiek aan, zeker al de veteranen (die nog over zijn...) zullen niet Incarna als eerste wens hebben...
Welcome to 0.0 warfare.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef KoningStoma het volgende:
Net een gevechtje gehad met 200+ mensen in een fleet tegen 170+ mensen in een andere fleet. Ik moest telkens naar een safespot omdat mn mods vastliepen door de lag
Gewoon 10 seconde wachten tot er iets gebeurd als je bijvoorbeeld een wapen reload.![]()
wereldjes waar je huisjes op kan zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb ik nog iets gemist, de laatste driekwart jaar?
Ik zag planetary interaction. Iemand die daar iets korts over kan zeggen?
Ja, begrijp ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wereldjes waar je huisjes op kan zetten.
ben EVE zat, pvp doe ik wel in andere spellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Aan de overdadige hoeveelheid reacties begrijp ik dat het aantal actieve spelers dat tevens hier rondhangt nog altijd zeer beperkt is?.
Och, een van de vorige topics deed er jaren over om vol te raken dus er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Aan de overdadige hoeveelheid reacties begrijp ik dat het aantal actieve spelers dat tevens hier rondhangt nog altijd zeer beperkt is?.
Toch al zeker wel 10 posts de afgelopen 7 dagen inderdaad!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:29 schreef drumstickNL het volgende:
Op tweakers gaan de topics vrij hard.
daar zijn het tweakers voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef drumstickNL het volgende:
och. overall vind ik het aantal posts op tweakers aardig laag. ze antwoorden ook altijd zo lang en compliceerd.
Dan is het echt tijd voor een ragequit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1365549
Gast vloog met 74 PLEX in een t1 frigate while war decced.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: even voor de duidelijkheid, dat is dus meer dan 1000 dollar die in rook is opgegaan![]()
Je zou sowieso nooit plexes moeten vervoerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:35 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is gewoon echt dom. Ik zou bij het transporteren in ieder geval een erg snel schip willen hebben en een escort van ten minste 3 corp members.
De énige reden waarom je dat zou doen is handel. Ze ergens kopen waar ze goedkoop zijn en verkopen waar ze duurder zijn. Voor de rest is er idd geen enkele goede reden. Je kan ze activeren vanuit je assets list, als je ze aan iemand anders wil geven kan je contracts of gewoon direct trade gebruiken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je zou sowieso nooit plexes moeten vervoeren
http://smalliance.com/killboards/?a=kill_detail&kll_id=2847quote:
22 miljard verschepen, ik heb het nog nooit gedaan, zeker niet tijdens een war dec en in een t1 frigatequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Handel is dan wel weer een bijzonder goede reden. Een korte risico-analyse zou echter zinvol zijn geweest.
Das juist gaaf, misschien deed diegene het ook wel voor de kick.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zat bij 3 miljard al peentjes te zweten in mijn Obelisk. En dat was zonder war dec.
Eerder omdat hij niet zo snugger is vermoed ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Das juist gaaf, misschien deed diegene het ook wel voor de kick.
Laat dat nou een van de minder moeilijke targets zijn in Eve.quote:
Ik heb nogal wat EVE buddies die het nooit halen omdat ze alles uitgevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Laat dat nou een van de minder moeilijke targets zijn in Eve.
Whehe, ja. Zolang je het uitgeeft aan dingen die meer waard worden is er niets aan de handquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat EVE buddies die het nooit halen omdat ze alles uitgeven
Dominix voor missies (semi-afk drone boat). Shuttles voor hi sec verplaatsing, Ishtar om plexes te runnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
Welke schepen vliegen jullie het meest?
Freighter!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
Welke schepen vliegen jullie het meest?
Moonharvesting kan heel lucratief zijn maar het is wel echt een team bezigheid. Liefst in een grote corp met veel 0.0 gebied onder hun controle dan zal je niet zo snel een POS verliezen. Hang jij als 1 man corp echter een POS op een Low Sec maan dan is de kans redelijk groot dat je hem vrij snel kwijt bent. Zeker als het een goede maan is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef drumstickNL het volgende:
Oh ik dacht aan het aanvallen van echte spelers piraten met een cruiser.
En maak je veel winst met je POS'en, raak je er veel kwijt?
Je kunt doen wat je maar wil doen en alles wat je kunt bedenken is mogelijk. (En daarom ook erg moeilijk voor sommigen.)quote:
Komt goed als je aan de wat hogere missies of 0.0 content toe bent.quote:
Voor PvE dus een faction/deadspace fitted Tengu, dat is een beetje mijn "pimpmobile"... met een T2 fitting is het ook al een prachtig schip, maar ik wil graag mijn PvE prestaties optimaliserenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
Welke schepen vliegen jullie het meest?
Klassiekertjequote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef drumstickNL het volgende:
Quote van de week toen we een groep piraten achterna gingen: "Gentlemen, we've entered a target-rich environment." Oftewel: "We zijn dik in de minderheid. "
Dat is dan ook een ongelooflijk stom adviesquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
De skills onder the categorie 'learning' gaan (eindelijk) het raam uit. In plaats daarvan krijgt iedereen automatisch +12 in ieder attribuut en gaat de 100% training bonus voor nieuwe spelers ook weg.
Zou eens tijd worden dat dit gebeurde. Het trainen van die learning skills was een enorm groot deel van de idioot hoge learning curve die dit spel heeft. Ik begrijp dat je als newbie redelijk snel bent uitgekeken op dit spel als je van iedereen te horen krijgt dat je het beste eerst 3 maanden skills moet gaan trainen waar je, gameplaywise, geen flikker aan hebt.
Het is heel erg diepgaand, en het is niet wat alle andere games zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Rivalo het volgende:
Kan misschien iemand een beetje uitleggen wat het precies is?
Ben vooral gewend aan het spelen van Guildwars in het MMO genre.
Dacht dat dit iets totaal anders was? Economisch?
zeker. Ik heb de afgelopen capital fight gemist waarbij 6 titans van Pandemic Legion in rook opgingen, echt kutquote:
Dat krijg je als CCP geen reet doet aan ratting bots....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:36 schreef Henno het volgende:
[..]
zeker. Ik heb de afgelopen capital fight gemist waarbij 6 titans van Pandemic Legion in rook opgingen, echt kut
Er is gewoon echt teveel ISK in EVE, werd tijd dat er eens wat supercaps aan gingen. Toen ik ruim 5 jaar geleden begon met spelen was een cruiser fucking duur, en nu verlies je carriers en dreadnoughts zonder een traan te laten
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=217quote:
Meest opvallende nieuwigheden zijn de 'incursions' van Sansha Nation. Die gaan willekeurige systemen 'veroveren' en moeten dan door de playerbase verjaagd worden.quote:FEATURES
* Sansha's Nation is finalizing incursions, and they are making their last preparations. Get ready!
* The new Character Creator is now live on Tranquility, and your character would very much like to be beautified.
* Various improvements have been made to EVE Gate, including EVE Voice Beta!
* Extended changes and improvements to the Contracts system have been done.
* A number of graphics improvements and updates have been added to the game.
* The API has received numerous improvements.
* The keyboard shortcut system in EVE has been completely revamped. There is a new layout including organized tabs, additional combat commands and new modifiers. CTRL + ALT + SHIFT + Mouse 4/5/6 are all new modifiers.
* Upgrades to the EVE Client make it so CPUs that do not support the SSE2 instruction set will no longer be able to run EVE Online. You can see this blog for more information.
Incursions
* CONCORD has set up a new LP store to reward players participating in Incursion.
* New implants and capital weapons relating to Incursions are available.
* More details on the Incursion feature and when you can expect Incursion to be enabled can be found in this blog.
Contracts
* Details about improvements to the contracts system can be found in this dev blog by CCP Atlas.
* You can now "copy" a contract that you have created from the contract details context menu. This will open up the "Create Contract" wizard with parameters from the copied contract prefilled in.
* Insured ships that are put into a Courier contract will no longer have their insurance voided.
* When you log in, you will now be notified if there are any contracts assigned to you. You can now easily jump into the contract in question.
* Item Exchange Contracts are now the default contract type when you create a contract. They also have a new (repurposed) icon.
* A new "Volume" column in the "Select Items" step of the Create Contract Wizard has been added. Additionally, when creating a Courier contract, the volume of selected items is summed when they are selected.
* Damaged items can now be put into all contracts. If an item is damaged, it will be noted in the Contract Details window.
* Contract details will now show the security level of the system(s) in question. It will also show if any system en route to the system is a different security level than the current system.
* Contract details will now show if a station is player owned and therefore potentially unreachable.
* Contract details will now show if a system is unreachable with your current autopilot settings.
* Added a "Find Contracts" context menu option for plastic wrap containers to allow you to bring up the contract which the container belongs to.
* Added a "show info" context menu option for search results containing one item.
* Added a link to preview an item in the contract details window.
* Loan contracts are no longer supported in the contracts system.
* When you contract a ship with loaded charges, the charges will be removed and are placed into the ship's cargo hold instead of the hangar. If there is insufficient space in the cargo hold, the charges will placed in the hangar instead.
* Contracts with ships in them show a "fitted" tag on each item if it is fitted on the ship rather than located in a cargo hold.
* The create contract wizard has been simplified a bit.
* The ignored issuers list limit has been raised from 80 to 1000. It is filtered on the client instead of the server.
* The number of top level items in a contract has been raised from 100 to 200.
* The contracts start page now includes the count of all contracts assigned to your corporation for all members of the corp. The corporation and your private assigned-to list counts are split up into item exchange/auction and courier, each with relevant links.
* Labels on contracts details now show the text "You will pay" and "You will get" instead of "price," "money offered" and "offered items."
* Want to Buy contracts now always show the requested items in a list even if there is only one item.
Graphics Improvements
* God-rays were added to Incursion-infested systems. These can best be seen by orienting the camera so that the player's ship occludes the sun in infested systems.
* Ship booster lensflares use the new depth buffer. This means that boosters don't cut through solid geometry any more.
* Changes to the way suns are rendered have been made to improve performance.
* Changes to the way the Tactical Overlay is rendered have been made to improve performance.
* Sansha's-infested systems now have a greenish hue.
* Depth effects were added. This was needed to make effects such as god-rays possible.
* Fixed windowed mode in the Windows client. This makes the client appear to be in full-screen mode while staying in windowed mode. This change frees up a bit of screen real estate for users.
* The detail shader on Sansha's capital ships has been improved, resulting in better looking capital ships.
* "Out of memory" errors are now handled more gracefully, and more "out of memory" error messages have been added to the client.
* A number of graphics-related memory leaks have been plugged.
Wormholes
* Sleeper NPCs will now properly use their energy draining effects on players, which increases the difficulty of Sleeper sites in wormhole space.
EVE Gate
* We have introduced EVE Voice integration into EVE Gate, which is in a beta state for now.
* All of EVE Gate was localized into German and Russian, which can be switched in the Account Settings.
* The editor for emails, biography and the like has been replaced with one less prone to making erroneous markup, making EVE mail more reliable.
* You can now view profiles without logging in. You can show off your new fancy avatar to your friends without logging into EVE Gate.
* The contact limit has been increased to 1024.
* Contact labels were added to EVE Gate.
* In place of the old contact folders, we have introduced contact labels that work just like mail labels.
* EVE Gate will now remain up for downtime.
* The following features will now be up and running during downtime:
o Login and character selection
o Profile settings
o Broadcasts, both on Home and profile pages
o Character, corporation and alliance profile pages. Certain features, however, are disabled when you click them. For example, trying to add a new contact during downtime will give you an error.
o Read-only standings shown on profile pages.
* The following are disabled during downtime/VIP:
o Mail
o Calendar
o Contacts
o EVE Voice
o New mail/contacts/calendar counters on both the Home and character selection pages
o Upcoming Events on the Home page
o Add/Edit/Delete Standings on char/corp/alliance profile pages
o "Send a Message" on char/corp/alliance profile pages
o PLEX tab on Character Sheet
* You can now view the status of your subscription from your character sheet
* You can go directly to the market or the PLEX website from the character sheet and purchase PLEX
API
* Fixed an issue with YAML parser causing some player wallet journal requests to error.
* New Wallet Journal API
o No longer rate limiting but will rather return cached results from the earlier call.
o Same call, /char/WalletJournal and /corp/WalletJournal
o Requires full API key
o Optional inputs rowCount (to control the number of mail headers displayed) and fromID (the non-inclusive messageID to read FROM into past mails).
o Functions much like the new mail API.
* Calendar API
o No longer rate limiting
* Modified /char/UpcomingCalendarEvents
o Returns next 50 upcoming events from characters, your corporation or alliance.
o Requires FULL API Key
o Cached for 57 minutes
* Modified /char/CalendarEventAttendees
o Returns the attendee status of events
o Requires FULL API Key and a comma separated list of eventIDs (also supports ids as that variable name)
o Requires proper roles for corporation/alliance events.
* Notification Header API
o No longer rate limiting but will rather return cached results from the earlier call.
o Adding char/NotificationTexts
o Returns the body text of notifications
o Requires FULL API Key and a comma separated list of notificationIDs as the variable ids.
Character Creator
* A new character creation interface has been added, and Race, Bloodline and Gender are now selected using a new interface.
* Both old and new players will be able to use the reworked EVE character customization system to create a new Avatar and Portrait.
* We are adding support for an optional third name during the new character creation process. This is being done in order to expand the amount of available names in the EVE database and avoid having to purge older names. When you create a new character, you will put in your first two names in one box with a space between the names, and then use the second box for your third name.
* New Characters can have a selection of education options to choose from; this dictates their starting location.
* Current characters will have a grace period before having to commit to a new character avatar and portrait. During this grace period you can take your time before finalizing your new avatar and portrait to suit your tastes. Once this grace period is over all characters will be forced to create a new and updated character portrait and avatar during the login process. A final date for the end of this grace period will be announced. Stay tuned to the MOTD and news on www.eveonline.com for more information.
Macintosh
* Antialiasing is now disabled for Leopard users. This should help avoid reported client startup problems.
* You can now switch between windowed and full screen mode via the ESC menu.
* Users can now choose to disable Multithreaded OpenGL via ESC menu settings. This option affects CPU load and graphics performance.
* Running EVE in the background should no longer severely slow down other applications.
Planetary Interaction
* Players can now upgrade command centers from basic all the way up to elite without replacing their colonies.
* Only basic command centers will be seeded on the market now; larger centers will now be purchased as upgrades via the upgrade window.
* Extractor control units (ECUs) have been introduced on all planets. The ECUs can be built from the build menu, replacing extractors.
* Extraction is now done by extractor heads that are installable via the ECUs.
* ECUs also allow installation of extraction programs. Players can now create extraction programs that run up to 14 days. These automated extraction programs will harvest resources based on the settings in program creation.
* Prior to installing an extraction program, placed extractor heads can be moved by clicking the button at the center of the extraction head. Extraction heads can be moved via drag and drop to resource hot-spots for a greater extraction amount.
* You can set the area that your extractor heads will extract from, which will affect the length of the extraction program and amount of extraction.
* Overlapping extractor heads from different ECU's will cause a reduction in extraction amount from each extractor head.
* Pinned UI windows are now affected by the global window transparency settings.
* The new ECU window will display a colored graph to indicate the deposit of each cycle.
* The output per cycle of ECUs diminishes over time. The output is, however, variable in a way that even though it generally decreases, local "hotspots" can still occur.
* Sounds have now been added to cover changing resource intensity and interference from other extractor heads.
* Routing materials is now more intelligent. Processors are prioritized based on how close their hopper is to being filled. Storage pins are routed in equal amounts.
FIXES
EVE Gate
* When editing a calendar event, the character counter for the description field is now correct when you open the window.
* Inbox, corporation, and alliance labels are now auto added to the appropriate mails, and can be removed just like in the EVE client.
* EVE mail recipients now display correctly when composing mail using IE8.
* Scroll bars have been tamed, and there are no more unsightly scroll bars when selecting contacts to invite to events.
* You no longer get a CSPA charge when trying to create an event without a name.
* You now receive more informative messages when restoring EVE mails from the trash.
* Calendar events are now sorted sequentially in month view.
* Clicking cancel in "edit calendar event" popup no longer resets scroll position.
* When cancelling an action on a mail/contact label, the drop-down menu now closes correctly.
* You can no longer create calendar events in the past.
* The corporation "Add contact" link from the broadcast page now works as intended.
* On creating a new event in a future month, the calendar retains the view rather than resetting to the current month.
* When creating a label by pasting text, the "Create New" button now gets enabled.
* Long titles no longer break page alignment; they are truncated instead.
* You can now view corporations with two subsequent dots in their name.
* When deleting a mail label, it no longer keeps the counter from the old label when creating a new one.
* You will no longer get an error if you have a broadcast from a deleted character.
* The tab-order when logging in now goes to the "Keep Me Logged In" checkbox before the login button.
* "Faction" is now translated in both Russian and German.
* When you click abort after clicking remove broadcast, the remove link now stays usable without reloading the page.
* Colored mail labels no longer break the label.
* You can now search for characters with apostrophes, dashes and dots in their name.
Player Owned Structures, Outposts and Stations
* Jump bridges can now be successfully probed down.
* An incorrect message that displayed when dropping large quantities into assembly arrays has been fixed.
* Office rental at Outposts can no longer be 0 ISK.
Science and Industry
* Rorqual manufacturing jobs now default to "my cargo" for job input/output.
* The quantity of Pyerite in Compressed Pure Jaspet and Compressed Pristine Jaspet was switched around in the refining message window. This has been fixed.
* You can now build Electronic Attack Ships and Heavy Interdictors in Tier 2/3 Amarr Factory Outposts.
Skills
* A "Message not found" dialog would appear in certain cases when training skills. A proper error message has now been added to describe the error.
Ships
* The Widow Black Ops bonus will now correctly affect ECM burst modules.
* The Tengu Gravitational Capacitor subsystem will now correctly affect warp capacitor need.
* CPU and Powergrid now rounds correctly to two decimal places.
* Nidhoggur's "Shield and Armor" description text has been updated to reflect its Capital status.
* Fixed an infrequent issue with shield recharging while undocking from a station.
* The Noctis now has the Primae as a variation and vice versa.
* Sensor strength of T3 ships fitted with Dissolution Sequencer subsystems are now correctly calculated when racial sensor strength implants are present.
Market & Contracts
* An issue with contract message spam has been resolved.
* You can now correctly search for journal entries by date.
* Price warning pop-ups text for market orders has been improved to include orders being edited.
* Fixed an issue with moving items mid contract creation.
Modules
* Modules returned through ship repackaging will now correctly fit to another ship.
* Microwarpdrives will now work after undocking after being warp scrambled prior to docking.
* Fixed an issue with Tractor beams occasionally not working.
Boosters and Implants
* Low-Grade Grail Omega radar sensor strength bonus is now calculated correctly.
* Using Mining Foreman Links in fleets caused the mining lasers cycle timer to go out of sync. This has been fixed.
Weapons & Ammunition
* The group "Ammo" is now called "Projectile Ammo."
Exploration & Deadspace
* The exploration site Drifting Cask has been anchored and can now be properly discoverable.
* The "warning sign" in 8R-RTB was improperly placed and has been removed.
NPCs
* Fixed an issue with Sleepers that were not properly draining cap from player ships.
Corporation & Alliance
* You can now use HTTPS in corporation/alliance links.
* Corporations that own outposts will no longer show as having an office there if they don't actually use an office slot.
* Fixed an issue where a notification was not sent out to the personnel manager when a pod pilot applied to the corporation.
* Attempting to add a bulletin to an alliance after having left now fails gracefully.
Agents & Missions
* There are 40 new empire storyline encounter missions. Now with more space-shooty-fun-times!
* "The Maze" now has less cluttered acceleration gates.
* Changed mission expiration counter to be "...mission expires at" rather than "...mission expires in" to please the hamsters.
* Issues with missions being offered by agent Nakkito Ihadechi have been resolved.
* The warning message for declining missions will no longer read, "...within the next less than a minute..." It will now display the actual number of seconds left.
* Fixed a minor issue where starting research with a research agent could sometimes cause the research to begin at a negative value of some decimal points.
* Mission: Making Mountains of Molehills (5 of 10) should no longer send some pilots through Low-sec space.
* An agent's conversation window would sometimes have duplicate entries if you were in a fleet. This has been fixed as they are tired of repeating themselves.
* The "Terrorist at Large (2 of 4)" completion item now drops from the correct NPC.
* Level 5 missions should no longer send you to high-sec .
* Exploration site, "The Line", should no longer randomly change scenery.
* The mission "Giving Shelter" now gives the correct drop-off location in the agent briefing.
* The mission "Beefing Up" now has the correct item destination listed in its description.
* The site "Sansha Hub" will no longer prematurely end if you shoot the wrong thing.
* The missions "Cleaning House" and "Sansha on the Horizon" now have visual differences.
* For the mission "Nidupadian Yorak Eggs (1 of 2)," Keren's head now only drops once.
* Fixed issues with the four Empire's epic arc's quit behavior. When quitting a mission in one of the four empire epic arcs, you will now quit the arc itself, as intended. The "Blood-Stained Stars" arc, however, remains unchanged.
* Exploration site "Blood Raider Base" now has more sane travel distances.
* High-end ores have been removed from several sites and missions.
* Several mission briefings were not displaying properly in the journal, this has now been fixed.
* Friendly NPCs in mission "Clearing a Path" will no longer show as enemies.
Miscellaneous
* Dark Blood Colonel drops a Bhaalgorn BPC instead of the ship itself.
* You can no longer zoom infinitely into Spacial Phenomenons, which had caused a graphical glitch.
* Shooting with grouped weapons resulted in an inconsistency with damage messages if the simple damage notification setting was enabled. Both "hit" and "hits" were used. This has been fixed.
* The calculator now accepts numbers that have been copied via the clipboard.
EVE Voice, Mail & Chat
* In some rare cases there were discrepancies in how read mails were counted; this has been fixed.
* Chat channel names created using special characters will now create logs normally.
Drones
* Fixed an issue where a player could sometimes lose control of Fighter Bombers after they had been launched.
* "Augmented" drones are now properly classified as Faction rather than Tech II.
User Interface
* A character that has been kicked from a corporation no longer shows up in the corporation chat member list until they relog. They are now immediately removed.
* The overview now updates correctly when a war deceleration becomes active or goes inactive.
* The fitting window now updates the amount of CPU left when a module goes offline for any reason.
* The "Selected Item" window now updates when a selected drone is scooped.
* Planets and moons can no longer be targets of "look at" since they didn't really play nice with the camera drone.
* When viewing a route on the map, if the cursor was placed over any solar system, the route line disappeared. This has been fixed.
* Fixed an issue where right-clicking a probe's scan sphere made the resize graphic appear.
* The "Show Composition" window now shows the correct standings for a corporation.
* Extremely long lists of cyno arrays will now open in a separate window.
* Fixed the date search function within the audit log of secure containers. If you have the date selected and you press Enter you now get lines from that date.
* You can now unblock and allow a character in a chat channel without any issues if done at the same time.
* Energy Neutralizer range now shows up on the Tactical Overview.
* Adding multiple skills that resulted in the skill training queue to go over 24 hours resulted in an empty completion bar. You will now get an error message instead.
* When you press ALT + Enter after having clicked on account management on the login screen, it will no longer open the account management page.
* The notification tab will now correctly stop blinking after all notifications have been deleted.
* Fixed a defect which displayed "you are here" twice instead of once when you opened the star map.
* Fixed an issue which reversed the zoom mechanics when in planet mode.
* Skill points are no longer referred to as "Skillpoints".
* The "Sell this item" menu option is no longer shown for blueprints that have been used before.
* The Jukebox now handles playlist files differently. There may be some fallout for users who bypassed the client user interface when adding playlists. If you are having issues with playlists, you will need to remove them and add them using the Jukebox's UI.
* Fleet broadcast history no longer truncates text.
* Attempting to cancel a trade session that has already been completed now displays a notification: "Trade could not be canceled."
* You can no longer export fittings if you have no fittings saved.
* Fixed an issue that let you bookmark contracted ore.
* Deleted Fleet adverts no longer have the option to be deleted again.
* A spelling-mistake was corrected in the "Display and Graphics" tab.
* Newly created Jukebox playlists can no longer be named the same as the EVE default playlist title.
* Changing settings in the Market window with keyboard will now retain focus as expected.
* NPC bounty prize transaction description no longer lists location as "None" when you are in unknown space.
* The "Group of Cattle" description has been fixed.
* The sensor strength icon in the fitting window now updates correctly when ship is changed while the window is open.
* The Loyalty Point Store now has a welcome page.
* Accented characters can be used for label names (in both mail and contacts).
* Wreck windows will now retain position and stack correctly.
* Standings icon in the show info window now displays correctly for the full range available.
* Bookmarks in the In-game Browser now have a vertical scroll bar for multiple entries.
* Ship names with an ampersand will now display correctly in the character selection screen.
* The Planetary Launchpad user interface will now behave correctly when attempting to launch commodities while cloaked.
* The right-click menu is now available for characters in the mailing list management window.
* When opening the help window, the initial focus will now be on the search field.
* Fixed a small issue that could cause line spacing to go awry on the character selection screen.
* Fixed an issue where the Flatten/Un-Flatten buttons did not behave correctly on the map.
* Bookmark folders can now share a name with another item in the context menu without affecting the order of the menu items.
* Category columns now handle secondary sorting alphabetically when sorting items.
* Made small text fixes in regards to localization of in-space objects.
* Meta level sorting now counts no meta level as lower than 1. Also changed so that 0 meta level shows as empty.
* The Assets window now displays "Volume" in the correct column.
* Fixed a small issue that could cause the open contracts slot counter not to update itself.
* Fixed a minor issue regarding the "Export Overview" window.
* Slight polish in the "Browse Fittings" section has been applied.
* Minimizing and Maximizing a chat window will no longer clear its contents.
* You can now drag items from the "browse", "search", and "quickbar" lists ni the market. This allows you to drop them in chat ot make links.
* Added "Show Info" to your current system's contextual menu on the top left of the screen. (CSM)
* When comparing items they now have the correct context menus. (CSM)
* Several menu options have been moved around to more logical locations based on player feedback.
World Shaping
* J140524 has moons labeled correctly now.
Localized Clients
* The Russian description of Gunslinger AX-1 has been changed to reflect actual attributes.
* The Russian description of the Nighthawk's rate of fire bonus has been fixed from 10% to 5%.
* The "kopieren" option in a blueprint context menu has been moved to the right place.
* Minor grammar fixes in the ship "show info" screen have been done for the German client.
* Updated the Nidhoggur description in the Russian client.
* Updated the description on the Sleipnir for the Russian client.
* The Cruise Missiles market group is now translated in Russian.
* Fixed the Russian description of the "Dysfunctional Solar Harvester."
API
* Certificates will no longer refer to erroneous iconIDs in the static data dump.
* Error "This Yaml implementation does not support Dictionaries as Dictionary keys" no longer given for wallet reftype 10 or 37 (player input).
* The FacWarStats.xml.aspx API now returns the correct data.
Graphics General
* Textures on certain ships (such as the Utu and Adrestia) were turning green when graphic quality was set too low. These were remade and no longer turn green when a player zooms out.
* Dustfield particles have now been decreased in size, giving them less of a shard appearance while traveling in a fast ship.
* You are no longer prompted to reboot when turning shadows off or on.
* A memory leak that involved mining drones has now been plugged.
CHANGES
API
* The CharacterSheet.xml.aspx page now also contains Date of Birth and Security Status.
* The Research.xml.aspx API is no longer rate-limited, and will thus always return a result.
Player Owned Structures, Outposts and Stations
* It is no longer possible to use Electronic Warfare effects against starbase structures.
* Starbase structures should now be approximately as difficult to probe down as a T1 cruiser.
* You can now anchor a POS in a 0.4 system without faction standing.
* Ships which are jumping to a cynosural field located close to a starbase forcefield will now land at a slightly increased distance of up to 15km. This means that pilots will have a slightly increased travel time to get to safety within a starbase.
Mac
* The windowed/full screen mode setting is now accessible from the escape menu again.
Corporation & Alliance
* You can now hide rejected alliance applications.
* Corporate wallet management a bit less confusing!
o Trader, junior accountant, accountant and divisional account access were changed regarding their corporate wallet access.
o Divisional Roles give you access to take from the corporate wallet (which includes buying stuff) as well as seeing the balance of the division when it is selected.
o Junior accountant:
+ Can view bills but cannot pay them.
+ Can view wallet divisions' balance.
+ Does not imply he has access to those divisions.
+ Can view shares.
o Accountant:
+ Everything above plus:
+ Can pay the bills.
+ Able to view journal and transaction logs.
o Trader:
+ Can view transaction logs.
+ Requires divisional access to do any actual trading.
User Interface
* Base attributes are no longer remappable.
* You can now easily access PLEX purchases from your character sheet.
* A confirmation message is now displayed when cancelling a market order and it can be suppressed like most warning messages.
EVE Gate
* An "All Mail" tag for EVE mail will now provide a count of unread messages.
* EVE Gate contacts labels now have a count of members like the in-game client.
* Removing a broadcast with comments now needs confirmation.
GENERAL
Miscellaneous
* People and Places bookmarks can no longer be placed into other players' jettisoned cargo containers.
* The Krusual Tribe's name has been capitalized correctly.
* The criminal icon is now removed from local chat after the criminal aggression timer is elapsed.
* Now you can retry loading an ammo type you failed to load because you were cloaked.
* Boarding another ship does not result losing booster effects anymore.
* Hacking mini-profession naming inconsistencies have been fixed.
* It is no longer possible to activate siege-style modules while jumping.
* Career agents' window now plays nice even if the autopilot cannot find a route to the agents.
* When selling something to a NPC on behalf of your corporation, the entry is now colored correctly as you would expect from a corporation entry.
* When attempting to send a contact notification to a character that is set to not be contactable by anybody, you now get an appropriate error message.
* In some rare cases the ship was not removed correctly from space after logging off. This has been fixed.
* You can no longer attempt to cloak if you are not 2000 meters from the edge of a ship, rather than 2000 meters from the center of a ship.
* Character -> Alliance relationships are now correctly displayed in the Standings tab of the Alliance information window.
* When filtering recipients for mail, the paging is now consistent.
* The redundant "Capacity" attribute has been removed from drones.
* The volume slider no longer snaps to zero level on left-click.
* Capacitor drain effects will now correctly be displayed on the overview next to the origin of the effect.
* Spelling has been corrected in Combat Log Fleet messaging.
* Spelling has been corrected for Cynosural Suppression Strategic upgrade.
* Traffic advisory messages will no longer appear on autopilot routes.
Weapon Grouping
* The way you group your modules has been changed. You now simply drag one module on to another module of the same type and meta level.
* You can now drag groups of modules on to another module or group of same type and meta level and they will merge.
* You can now peel one module out of a weapon group by shift dragging of the group.
* There is now a group all/ungroup all button in the ship UI that groups or ungroups all weapons.
* You can now group modules of the same type and meta level that have ammo in them.
* If the ammo is of the same type we even it out by moving some of it into your cargo hold.
* If the ammo is of different type we move all of it to cargo hold.
* You can now group modules that are damaged.
* Only the damage of the most heavily damaged module will be shown in the UI.
Nope, ik wil wel dat ze op mijn oude chars blijven lijken. Daar heb ik portraits van gecapped en bouw ze waarschijnlijk zoveel mogelijk na met hier en daar een leuke touch.quote:
ETA: deze zomer. Al benadrukt CCP heel erg dat het om een 'initial launch' gaat. Vrij vertaald: je kan je ruimteschip uitstappen maar voor de rest zal het nog niet veel voorstellen.quote:
Hmm, ga iets spannends doen met enig risico anders gaan de meesten zich snel vervelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef cryotek het volgende:
Sinds eergisteren weer begonnen met spelendit keer hoop ik het iets langer vol te houden..
Ben wel op zoek naar een leuke corp die beginnende spelers accepteert, merk toch dat het in je eentje vrij lastig hebt in het begin..dus als er iemand suggesties heeft, bring it
Beetje de trend met CCP de laatste updates.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vind ik tot nu toe de nieuwe char design tool nogal tegenvallen. De gezichten zijn erg levensecht maar het aantal opties om je char te kleden zijn zeer beperkt. En toen ik de 'age' slider op maximum zette zag mijn char er nog steeds uit als 28. En je kan ook geen fatsoenlijke vetzakken maken
Je kiest er zelf voor wat je in eve doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:42 schreef nero7 het volgende:
ben toch weer gekapt met dat kutspel.
uiteindelijk het toch weer BS omdat je voor de zoveelste keer een rat moet killen en 9/10 van de tijd heen en weer vliegt.
\quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor wat je in eve doet.
Trading.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef drumstickNL het volgende:
Ik probeer nog altijd manieren te vinden om veel geld te verdienen.
Het is veruit het meest winstgevende beroep in EVE als je er genoeg tijd in steekt en je hoeft er als je wilt niet eens voor te undocken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat, ik let helaas niet genoeg op om een aardige winst te maken.
Zelfs met 100 isk kan je beginnen met traden, duurt alleen wel ff voordat je dan wat hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef drumstickNL het volgende:
Je bedoelt dat je geld nodig hebt? Dat heb ik wel, hoeveel is er ongeveer voor nodig?
Meer het verplichte skilltraining, inlezen en market onderzoek. Zeker in het begin zou ik niet voor miljarden gaan investeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef drumstickNL het volgende:
Je bedoelt dat je geld nodig hebt? Dat heb ik wel, hoeveel is er ongeveer voor nodig?
Ik zou beginnen met zo'n 100 miljoen en daar mee gaan spelen. Kijken of je daar winst mee kan maken. De skills die broker fees en sales tax reduceren zou ik wel eventjes tot lvl5 doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zijn normale trade bedragen dan? En wanneer begin je serieuze winst te maken?Ik heb wel tradeskills, die heb ik getraind toen ik een tijd niet op eve kon. De fee is van 5% naar 2% atm.
Het is overigens geen slecht idee om voor trading speciale alts te maken. Ik heb een gespecialiseerde trade alt die ik 24/7 in Jita heb zitten bijvoorbeeld. Mijn main doet ook veel aan trading maar eigenlijk is dat maar onhandig aangezien het je nogal bindt aan de region waar je je buy/sell-orders uit hebt staan. Je kan namelijk alleen maar orders veranderen als je in dezelfde regio bent, ook al heb je al je trade skills op lvl 5 staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zal eens even kijken, bedankt voor de info.
Breng ze nou niet op een idee. Dat ze eerst maar eens hun code fatsoenlijk herstructureren zodat niet bij elke uitbreiding het halve spel gesloopt wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:21 schreef drumstickNL het volgende:
Er moet een tablet versie van eve komen, zou best kunnen denk ik. Is wel handig voor trade.
Tja, ze denken een graantje mee te kunnen pikken van het console-succes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
Soms verbaasd het me dat CCP EVE heeft kunnen uitbrengen.Die FPS is ook een dikke faal, zonde van de tijd, die hadden ze beter in EVE kunnen steken.
Als je in 0.0 leeft: een Tengu en een prober regelen en complexes scannen en runnen o.i.d.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef drumstickNL het volgende:
Ik probeer nog altijd manieren te vinden om veel geld te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |