Kun je dat in eve instellen dat je op 2 schermen werkt? Of moet dat anders?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je videokaart moet het kunnen, dus iets in de trant van ATI eye infinity.
Heb iemand in mijn corp die het op 3 schermen heeft draaien
[ link | afbeelding ]
En dat zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koop een chipset van 100 mill, dan gaat het allemaal wat sneller.
Ze zouden iig best versimpeld mogen worden. Ik zou ze iig niet eerst allemaal tot lvl tig gaan trainen, dan verveel je je de eerste maanden doodquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind EVE een leuk spel hoor maar tis echt een hel als beginnende speler. Die learning skills moeten echt de deur uit.
Het mooie is dan ook dat je die niet hoeft te skillen. Het is allemaal je eigen verantwoordelijkheid. Als je voor een titan wilt skillen, dan ben je ook meerdere jaren kwijt om een titan optimaal te gebruiken. Die maandje learning skills naar 3 of 4 kan er dan ook wel bij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zouden iig best versimpeld mogen worden. Ik zou ze iig niet eerst allemaal tot lvl tig gaan trainen, dan verveel je je de eerste maanden dood.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zouden iig best versimpeld mogen worden. Ik zou ze iig niet eerst allemaal tot lvl tig gaan trainen, dan verveel je je de eerste maanden dood.
Dat dus, daarbij komt dat je het spel niet hoeft te spellen om te skillen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het mooie is dan ook dat je die niet hoeft te skillen. Het is allemaal je eigen verantwoordelijkheid. [..]
Ja ze fixen de autopilot.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Cudles het volgende:
Die downtime midden op de dag is wel irritant.
Gelukkig maar, gister werd ik ineens door 0.0 gestuurd toen ik op de wc zatquote:
En heb je dat nog overleefd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gister werd ik ineens door 0.0 gestuurd toen ik op de wc zat
Neequote:
Iets waar je nu nog niet veel aan hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:19 schreef Smight het volgende:
Wat moet ik mij indenken bij shield emmision systems?
Ah okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iets waar je nu nog niet veel aan hebt.
Het is een skill voor shield transporters. Er zijn ook wel shield boosters.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Smight het volgende:
[..]
Ah okdus het valt niet onder shield boosters?
Klopt, heb zelf ook een flinke tijd gedaan over die scanning missie's. Maar heb op een gegeven moment een filmpje gevonden over hoe je het beste kan scannen. En dat scheelde heel erg veel tijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu een beetje alle career agents aan het doen, die scanning missie's vond ik echt vreselijk. Maar ik heb wel al rond de 8 mil.
Ja scannen is echt kut. ik ben ook nu al vergeten hoe dan allemaal precies werktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu een beetje alle career agents aan het doen, die scanning missie's vond ik echt vreselijk. Maar ik heb wel al rond de 8 mil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |