Niet meer kennelijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, je mag een spatie gebruiken he.
thanks voor de trial Drumstick. Je kan die 21 dagen niet koppelen aan mijn account die ik heb via Steam zkrquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, je mag een spatie gebruiken he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Account, denk ik? Ik heb ooit in 2004 eens een trail aan gemaakt met Dynd, maargoed. Die is natuurlijk verlopen, en de naam is ingenomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef Ame_thyst het volgende:
gaat het over username als account of over een character name?
![]()
Oke, maar op het gebied van schepen, welke race (En bloodline) is daar dan het beste voor?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Race bepaald dat niet, skills hebben invloed op alles, dus ook PVP skills en trading.
Elke Race heeft op het gebied van schepen wel voor en nadelen. Zo owned Caldari als je missies wilt doen, is Amarr weer handig als je lazers wilt gebruiken etc.
Het maakt nu niet meer uit welke race je kiest, want je kan de puntenverdeling voor je attributes zelf remappen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oke, maar op het gebied van schepen, welke race (En bloodline) is daar dan het beste voor?
100 Miljoen kan je leuke schepen kopen en fitten of skills kopen. 100 Miljoen duurt voor standaard spelers zo'n 10 uur gemiddeld om eraan te geraken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef HalloweenJack het volgende:
Oh, ik was helemaal vergeten dat ik nog een oude account had (nouja oud, van drie maanden terug) waar ik nog 100 miljoen op had staan.
Nu heb ik dus een vraag; maakt die 100 miljoen veel uit, en dan vooral aan het begin? zo ja dan activeer ik die wel weer gewoon..
Ook wil ik een keer samenwerken, ik heb nog nooit samengewerkt in een mmo
Voor wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oke, maar op het gebied van schepen, welke race (En bloodline) is daar dan het beste voor?
Eve is een dating-sim net als Love Plus, maar dan in de ruimte. Het is space sex!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Uh.... wat moet me eigenlijk bij Eve online voorstellen? Op wat voor game lijkt het bijvoorbeeld op, en is het meer een sim, of een free roam ala wow?hehe
Ah oke dan activeer ik die zometeen maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Crashcat het volgende:
100 Miljoen kan je leuke schepen kopen en fitten of skills kopen. 100 Miljoen duurt voor standaard spelers zo'n 10 uur gemiddeld om eraan te geraken.
Tip! Als je een corps wilt joinen moet je het eens proberen bij "debendebeukers" die is bijna compleet nederlands. En bij EVE University moest ik 3 weken wachten voordat ik eindelijk iets te horen kreeg. Ik applyde bij "debendebeukers" en nog geen minuut later zat ik er inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef cryotek het volgende:
Inmiddels ook begonnen(nickname: Waaz'amaza)
Het ziet er wel erg ingewikkeld uit allemaalmaar ik ga mn best doen
nu mn application bij de EVE University even afwachten
Oke, stomme vraag waarschijnlijk maar in ben dan ook een totale noob; hoe meld ik me daarbij aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef Smight het volgende:
[..]
Tip! Als je een corps wilt joinen moet je het eens proberen bij "debendebeukers" die is bijna compleet nederlands. En bij EVE University moest ik 3 weken wachten voordat ik eindelijk iets te horen kreeg. Ik applyde bij "debendebeukers" en nog geen minuut later zat ik er in.
http://www.eve-ivy.com/wi(...)ng_to_Eve_Universityquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Oke, stomme vraag waarschijnlijk maar in ben dan ook een totale noob; hoe meld ik me daarbij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |