quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Catch_me het volgende:
Pas maar op voordat ik je uit de ruimte knal met mijn Learning skills
Dus de topic uitdaging van de week, vindt Grrrrrrrrr's zijn EVE naamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar serieus, EVE is een slangenkuil vaak. In sommige gevallen is het het beste niet op te vallen. En wat ik al meegemaakt en gezien heb aan infiltraties in corporations om zo van binnenuit maximum damage te doen is best een goede aansporing voorzichtig te doen.
Waarschijnlijk probeert hij ons nu neer te knallen en mogen wij dat niet wetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus de topic uitdaging van de week, vindt Grrrrrrrrr's zijn EVE naam
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:36 schreef Cudles het volgende:
Vind het nu al beetje saai worden eigenlijk. Minen is niet leuk, heen en weer vliegen is ook saai en mobs neer knallen is ook hetzelfde verhaal. Ik zal wel een corp moeten joinen, maar daar heb ik geen zin in. Voor ik het weet ben ik er te veel tijd aan kwijt
Als je niet veel tijd in het spel wilt steken, dan speel je het verkeerde spel imo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:36 schreef Cudles het volgende:
Vind het nu al beetje saai worden eigenlijk. Minen is niet leuk, heen en weer vliegen is ook saai en mobs neer knallen is ook hetzelfde verhaal. Ik zal wel een corp moeten joinen, maar daar heb ik geen zin in. Voor ik het weet ben ik er te veel tijd aan kwijt
Precies wat ik wilde zeggen.. als je er elke dag maar ongeveer 1 uur in steekt kan je niet zoveel doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Als je niet veel tijd in het spel wilt steken, dan speel je het verkeerde spel imo.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:27 schreef donzine het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen.. als je er elke dag maar ongeveer 1 uur in steekt kan je niet zoveel doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu voornamelijk bezig met traden en salvagen. Maar begin toch m'n twijfels bij Bendebeukers te krijgen, niet echt heel veel 'actie'.
quote:
Goed idee. Piraten financierenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wordt een ingame item net als alle andere. Dus je kan het het hele universum doorslepen als je wilt.
De enige valide reden die ik kan bedenken om met die dingen te gaan slepen is overigens om ze ergens anders duurder te gaan verkopen. Je kan ze namelijk vanuit je assets list gewoon activeren, waar je ook bent. En als je ze aan een andere account wilt geven kan dat via een contract.
Maar er zullen vast mensen dom genoeg zijn om te gaan slepen met het spul in een t1 industrial met de autopilot aan
"It will provide much lulz and emo-rage"quote:
Jawel, maar wel in nullsec, dus zal denk ik niet zo snel iemand tegen komen met een PLEX kaart in z'n cargo.quote:
Ik verveel me om de haverklap, om de een of andere redenblijft het spel me toch trekkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Dynd het volgende:
Hmm ik verveel me een beetje, op het begin kan je toch een stuk minder doordat je alle skills nog moet trainen. -.-
herkenbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verveel me om de haverklap, om de een of andere redenblijft het spel me toch trekken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef donzine het volgende:
[..]
Jawel, maar wel in nullsec, dus zal denk ik niet zo snel iemand tegen komen met een PLEX kaart in z'n cargo.![]()
Bijna altijd.. ik ben daardoor ook een beetje de interesse in eve kwijt geraakt, op gegeven moment was ik alleen maar mijn ship in de ronte spinnen in het station. Nu kom ik dan weer een beetje terug, na een pauze van een half jaar.quote:
Nu al herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:24 schreef donzine het volgende:
[..]
Bijna altijd.. ik ben daardoor ook een beetje de interesse in eve kwijt geraakt, op gegeven moment was ik alleen maar mijn ship in de ronte spinnen in het station. Nu kom ik dan weer een beetje terug, na een pauze van een half jaar.
Dat ene team doet volgens mij alleen de implementatie van de DUST game in EVE. DUST zelf wordt door een compleet ander team ontwikkeld. Een compleet nieuwe game bouw je iig niet met 7 mensen. Dus de EVE speler betaalt wel degelijk de ontwikkeling voor een CONSOLE ONLY shooter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Dust 514/EVE link
(1 team, approximately 7 developers)
vs
First off, Incarna
(9 teams, approximately 70 developers)
In-space features
(3 teams, approximately 22 developers)
Leuk maar je plaatje faalt
Naar het schijnt zijn vooral niet-eve-spelers dolenthousiastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja okey, snap ook goed de achterliggende gedachte van het plaatje hoor maar volgens mij valt dat groepje nog altijd in het niets bij het Incarna team. En altijd dat gehuil over "OMG ITS MY MONEY", ga dan WoW doen, kan je 30¤ dokken voor een homofiel paard.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik veeeel liever CCP eens zie werken aan de game zoals die nu is. Vraag mij echt af of er onderzoek is gedaan naar of mensen wel zoiets als Incarna willen. EVE trekt toch een bepaald soort volwassen publiek aan, zeker al de veteranen (die nog over zijn...) zullen niet Incarna als eerste wens hebben...
Welcome to 0.0 warfare.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef KoningStoma het volgende:
Net een gevechtje gehad met 200+ mensen in een fleet tegen 170+ mensen in een andere fleet. Ik moest telkens naar een safespot omdat mn mods vastliepen door de lag
Gewoon 10 seconde wachten tot er iets gebeurd als je bijvoorbeeld een wapen reload.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |