abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83595003
Elowine
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_83597530
donzie
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:10:45 #153
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83599671
Nice mijne is RainmakerNL, ben sinds gisteravond begonnen
Op elke fokker past een bril.
pi_83605724
Ik ben veel te paranoīde om mijn ingame namen te geven

Zoals het een goed EVE speler betaamt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:38:48 #155
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83605774
Pas maar op voordat ik je uit de ruimte knal met mijn Learning skills
Op elke fokker past een bril.
pi_83605875
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Catch_me het volgende:
Pas maar op voordat ik je uit de ruimte knal met mijn Learning skills

Nee maar serieus, EVE is een slangenkuil vaak. In sommige gevallen is het het beste niet op te vallen. En wat ik al meegemaakt en gezien heb aan infiltraties in corporations om zo van binnenuit maximum damage te doen is best een goede aansporing voorzichtig te doen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_83606981
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee maar serieus, EVE is een slangenkuil vaak. In sommige gevallen is het het beste niet op te vallen. En wat ik al meegemaakt en gezien heb aan infiltraties in corporations om zo van binnenuit maximum damage te doen is best een goede aansporing voorzichtig te doen .
Dus de topic uitdaging van de week, vindt Grrrrrrrrr's zijn EVE naam
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:48:16 #158
274012 Smight
Ach jah...
pi_83619176
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dus de topic uitdaging van de week, vindt Grrrrrrrrr's zijn EVE naam
Waarschijnlijk probeert hij ons nu neer te knallen en mogen wij dat niet weten
Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
pi_83628900
Vind het nu al beetje saai worden eigenlijk. Minen is niet leuk, heen en weer vliegen is ook saai en mobs neer knallen is ook hetzelfde verhaal. Ik zal wel een corp moeten joinen, maar daar heb ik geen zin in. Voor ik het weet ben ik er te veel tijd aan kwijt
pi_83629433
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:36 schreef Cudles het volgende:
Vind het nu al beetje saai worden eigenlijk. Minen is niet leuk, heen en weer vliegen is ook saai en mobs neer knallen is ook hetzelfde verhaal. Ik zal wel een corp moeten joinen, maar daar heb ik geen zin in. Voor ik het weet ben ik er te veel tijd aan kwijt

Join een corp of ga iets gevaarlijks doen anders word het absoluut saai.
pi_83632236
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:36 schreef Cudles het volgende:
Als je niet veel tijd in het spel wilt steken, dan speel je het verkeerde spel imo.
なんだっけ
pi_83632356
quote:
Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Als je niet veel tijd in het spel wilt steken, dan speel je het verkeerde spel imo.
Precies wat ik wilde zeggen.. als je er elke dag maar ongeveer 1 uur in steekt kan je niet zoveel doen.
pi_83635181
Nee, ik weet het. Maar hij was maar 2 euro WoW is trouwens wel leuk een uurtje per dag (en nee ik ga niet dan maar lekker WoW spelen)
pi_83644464
Ik zit nu ook bij de Bendebeukers.
pi_83644777
quote:
Op zondag 4 juli 2010 01:27 schreef donzine het volgende:

[..]

Precies wat ik wilde zeggen.. als je er elke dag maar ongeveer 1 uur in steekt kan je niet zoveel doen.

Ik steek er veel minder in en ik krijg ook altijd wat ik wil hebben in de game.
pi_83845602
Zo, eindelijk weer een mmo gevonden. Nu bezig met het downloaden van deze game ben benieuwd...
pi_83852339
Ik ben nu voornamelijk bezig met traden en salvagen. Maar begin toch m'n twijfels bij Bendebeukers te krijgen, niet echt heel veel 'actie'.
pi_83856582
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef Dynd het volgende:
Ik ben nu voornamelijk bezig met traden en salvagen. Maar begin toch m'n twijfels bij Bendebeukers te krijgen, niet echt heel veel 'actie'.

Dan moet je dat zeggen.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:54:11 #169
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_83914800
Ki Huyong

Voor je Elite Amarr Mining Barges.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:39:06 #170
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_83916534
De Hulks ploffen weer bij bosjes dood neer. Gisteren live enkele ganks gezien, zowel gelukte als mislukte
pi_83919981
De nieuwe rage is hulk gankers ganken.
pi_83955823
Cool, lees net dat de restricties op PLEX vrijgegeven gaan worden. Dat gaat voor een hoop drama zorgen als iemand zijn schip verliest met 100 plexes erin
pi_83956487
Zijn die dan ook te looten
pi_83957775
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn die dan ook te looten

Het wordt een ingame item net als alle andere. Dus je kan het het hele universum doorslepen als je wilt.

De enige valide reden die ik kan bedenken om met die dingen te gaan slepen is overigens om ze ergens anders duurder te gaan verkopen. Je kan ze namelijk vanuit je assets list gewoon activeren, waar je ook bent. En als je ze aan een andere account wilt geven kan dat via een contract.

Maar er zullen vast mensen dom genoeg zijn om te gaan slepen met het spul in een t1 industrial met de autopilot aan
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:09:15 #175
274012 Smight
Ach jah...
pi_83990721
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het wordt een ingame item net als alle andere. Dus je kan het het hele universum doorslepen als je wilt.

De enige valide reden die ik kan bedenken om met die dingen te gaan slepen is overigens om ze ergens anders duurder te gaan verkopen. Je kan ze namelijk vanuit je assets list gewoon activeren, waar je ook bent. En als je ze aan een andere account wilt geven kan dat via een contract.

Maar er zullen vast mensen dom genoeg zijn om te gaan slepen met het spul in een t1 industrial met de autopilot aan
Goed idee. Piraten financieren
pi_83993404
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef Smight het volgende:

[..]

"It will provide much lulz and emo-rage"
pi_83997171
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef Smight het volgende:

[..]

dinsdag 13 juli 2010 @ 15:07:18 #178
274012 Smight
Ach jah...
pi_84000243
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef donzine het volgende:

[..]

Jij piraat?
pi_84008847
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:07 schreef Smight het volgende:

[..]

Jij piraat?
Jawel, maar wel in nullsec, dus zal denk ik niet zo snel iemand tegen komen met een PLEX kaart in z'n cargo.
pi_84013416
Hmm ik verveel me een beetje, op het begin kan je toch een stuk minder doordat je alle skills nog moet trainen. -.-
pi_84013510
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Dynd het volgende:
Hmm ik verveel me een beetje, op het begin kan je toch een stuk minder doordat je alle skills nog moet trainen. -.-
Ik verveel me om de haverklap, om de een of andere redenblijft het spel me toch trekken
pi_84013663
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik verveel me om de haverklap, om de een of andere redenblijft het spel me toch trekken
herkenbaar
pi_84015227
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef donzine het volgende:

[..]

Jawel, maar wel in nullsec, dus zal denk ik niet zo snel iemand tegen komen met een PLEX kaart in z'n cargo.

Verveel jij je wel eens?
pi_84029418
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Verveel jij je wel eens?
Bijna altijd.. ik ben daardoor ook een beetje de interesse in eve kwijt geraakt, op gegeven moment was ik alleen maar mijn ship in de ronte spinnen in het station. Nu kom ik dan weer een beetje terug, na een pauze van een half jaar.
pi_84029754
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:24 schreef donzine het volgende:

[..]

Bijna altijd.. ik ben daardoor ook een beetje de interesse in eve kwijt geraakt, op gegeven moment was ik alleen maar mijn ship in de ronte spinnen in het station. Nu kom ik dan weer een beetje terug, na een pauze van een half jaar.
Nu al herkenbaar
pi_84029774
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:43 schreef Dynd het volgende:

[..]

Nu al herkenbaar
Daarom zeg ik het ook, is voor iedereen die het spel al een tijdje speelt wel herkenbaar
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:13:34 #187
274012 Smight
Ach jah...
pi_84032396
Nou ik nog niet, druk bezig met lvl 1 missies
pi_84295644
Samenvatting van CCP's laatste devblog:

pi_84296269
Dust 514/EVE link
(1 team, approximately 7 developers)

vs

First off, Incarna
(9 teams, approximately 70 developers)
In-space features
(3 teams, approximately 22 developers)

Leuk maar je plaatje faalt
pi_84296583
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Dust 514/EVE link
(1 team, approximately 7 developers)

vs

First off, Incarna
(9 teams, approximately 70 developers)
In-space features
(3 teams, approximately 22 developers)

Leuk maar je plaatje faalt
Dat ene team doet volgens mij alleen de implementatie van de DUST game in EVE. DUST zelf wordt door een compleet ander team ontwikkeld. Een compleet nieuwe game bouw je iig niet met 7 mensen. Dus de EVE speler betaalt wel degelijk de ontwikkeling voor een CONSOLE ONLY shooter.
pi_84297043
Ja okey, snap ook goed de achterliggende gedachte van het plaatje hoor maar volgens mij valt dat groepje nog altijd in het niets bij het Incarna team. En altijd dat gehuil over "OMG ITS MY MONEY", ga dan WoW doen, kan je 30¤ dokken voor een homofiel paard.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik veeeel liever CCP eens zie werken aan de game zoals die nu is. Vraag mij echt af of er onderzoek is gedaan naar of mensen wel zoiets als Incarna willen. EVE trekt toch een bepaald soort volwassen publiek aan, zeker al de veteranen (die nog over zijn...) zullen niet Incarna als eerste wens hebben...
pi_84297363
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja okey, snap ook goed de achterliggende gedachte van het plaatje hoor maar volgens mij valt dat groepje nog altijd in het niets bij het Incarna team. En altijd dat gehuil over "OMG ITS MY MONEY", ga dan WoW doen, kan je 30¤ dokken voor een homofiel paard.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik veeeel liever CCP eens zie werken aan de game zoals die nu is. Vraag mij echt af of er onderzoek is gedaan naar of mensen wel zoiets als Incarna willen. EVE trekt toch een bepaald soort volwassen publiek aan, zeker al de veteranen (die nog over zijn...) zullen niet Incarna als eerste wens hebben...
Naar het schijnt zijn vooral niet-eve-spelers dolenthousiast

En daar zijn dan de $$$ in de CCP oogjes....

Ik word er iig schijtziek van, simpele bugs blijven jaren hangen maar wel elke 6 maanden een expansion waar ik meestal geen reet om geef. Mijn paradepaardje onder de bugs is de price history graph. Bij veel high volume items geeft die altijd aan de laatste dag een enorme spike mee. Daardoor wordt hij compleet onleesbaar omdat de grafiek schaalt en de kleine (werkelijke) spikes dus in het niet vallen bij die grote spike.

Die bug is in Dominion geīntroduceerd en hoewel je het nauwelijks 'game breaking' kan noemen is het gewoon diep, diep en dieptriest dat we 8 maanden verder nog steeds een EVE spelen dat niet in staat is om fatsoenlijke grafieken te maken. Ik bedoel denk er eens over na: het omzetten van data in een grafiek. Dat gaat al 8 maanden fout... Een grafiek!

Verder is het voor iemand die redelijk wat trading doet ook gewoon hoerig irritant.
pi_84297916
$$$ komt ook goed naar voren als ik kijk welke Google ads ik hier 9 van de 10 keer te zien krijg, EVE banners overal! Volgens mij had CCP ooit 2 keuzes

1 - We zijn nu een bedrijf met rond de 100 werknemers, maken winst en hebben een loyale playerbase.
We gaan onze game nog verder verbeteren om zo onze playerbase nog meer naar zijn zin te maken.
2 - EVE draait nu lekker maar we zouden graag net zo groot worden als WoW. Dus we nemen 500 man extra in dienst (waar dat geld vandaan kwam mag Joost weten) en gaan extra features maken en gooien deze in de sandbox EVE. Meer features betekend automatisch meer players dus dat is goed.

Ja die bugs, ik snap het ook niet. Dat lag een ingewikkeld probleem is daar kan ik nog inkomen. (Voornamelijk mensen met pc's uit 1999 die fleet battles gaan doen) maar van die lullige dingen...

Houd mijn account nu nog ik leven met plexes, zie wel hoelang ik het daar nog mee vol houd.
pi_84298094
EVE wordt nooit zo groot als WoW, waarschijnlijk voorlopig geen enkele MMO, maar zeker geen scifi game.

En waar het geld vandaan komt, de inkomsten uit EVE moeten buiten Blizzard heel wat MMO-publishers doen watertanden vermoed ik. Ik maak me dan ook vooral boos over waarvoor het geld gebruikt wordt

Dat CCP ambities heeft snap ik en juich ik zelfs toe. Maar fix je fucking core product eens fatsoenlijk voordat je je in allerlei grootse plannen stort.
pi_84298468
Net een gevechtje gehad met 200+ mensen in een fleet tegen 170+ mensen in een andere fleet. Ik moest telkens naar een safespot omdat mn mods vastliepen door de lag

Gewoon 10 seconde wachten tot er iets gebeurd als je bijvoorbeeld een wapen reload.
pi_84300613
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef KoningStoma het volgende:
Net een gevechtje gehad met 200+ mensen in een fleet tegen 170+ mensen in een andere fleet. Ik moest telkens naar een safespot omdat mn mods vastliepen door de lag

Gewoon 10 seconde wachten tot er iets gebeurd als je bijvoorbeeld een wapen reload.
Welcome to 0.0 warfare.
pi_84328699
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1354510&page=48#1417

Die CSM response, hammertime
bewijst opnieuw mijn vermoede dat CSM niet meer is dan een marketing stunt

[ Bericht 6% gewijzigd door Ame_thyst op 21-07-2010 20:54:34 ]
pi_84354179
CSM is eigenlijk niks meer dan een brug in de communicatie tussen spelers en CCP. Maar de invloed van de CSM is door de tijd heen inderdaad erg beperkt gebleven.

CCP zelf heeft er te hoge verwachtingen over gemaakt door ze te benoemen als 'stakeholder' maar daar nu feitelijk mee terug te krabbelen. Erg jammer want dit kan wel eens betekenen dat iedereen het geloof in enig nut van de CSM verliest en we waarschijnlijk alleen nog maar clowns als CSM leden krijgen waardoor het beeld dat de CSM nutteloos is slechts versterkt wordt.
pi_84813075
Aardig leesvoer

http://www.massively.com/(...)n-the-eve-community/

[ Bericht 7% gewijzigd door Ame_thyst op 03-08-2010 15:00:14 ]
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:40:41 #200
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84853137
Heb ik nog iets gemist, de laatste driekwart jaar?

Ik zag planetary interaction. Iemand die daar iets korts over kan zeggen?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')