quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Ame_thyst het volgende:Ja okey, snap ook goed de achterliggende gedachte van het plaatje hoor maar volgens mij valt dat groepje nog altijd in het niets bij het Incarna team. En altijd dat gehuil over "OMG ITS MY MONEY", ga dan WoW doen, kan je 30¤ dokken voor een homofiel paard.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik veeeel liever CCP eens zie werken aan de game zoals die nu is. Vraag mij echt af of er onderzoek is gedaan naar of mensen wel zoiets als Incarna willen. EVE trekt toch een bepaald soort volwassen publiek aan, zeker al de veteranen (die nog over zijn...) zullen niet Incarna als eerste wens hebben...
Naar het schijnt zijn vooral
niet-eve-spelers dolenthousiast
En daar zijn dan de $$$ in de CCP oogjes....
Ik word er iig schijtziek van, simpele bugs blijven jaren hangen maar wel elke 6 maanden een expansion waar ik meestal geen reet om geef. Mijn paradepaardje onder de bugs is de price history graph. Bij veel high volume items geeft die altijd aan de laatste dag een enorme spike mee. Daardoor wordt hij compleet onleesbaar omdat de grafiek schaalt en de kleine (werkelijke) spikes dus in het niet vallen bij die grote spike.
Die bug is in Dominion geīntroduceerd en hoewel je het nauwelijks 'game breaking' kan noemen is het gewoon diep, diep en dieptriest dat we 8 maanden verder nog steeds een EVE spelen dat niet in staat is om fatsoenlijke
grafieken te maken. Ik bedoel denk er eens over na: het omzetten van data in een grafiek. Dat gaat al 8 maanden fout... Een grafiek!
Verder is het voor iemand die redelijk wat trading doet ook gewoon hoerig irritant.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."