je moet se eens sien als ik begin over hun moleculaire cellen structuur, dan worden ze allemaal nat jonguh :p :p :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als die meisjes die dan vochtig worden tussen de dijen als hij zulks spannende verhalen vertelt.
We kennen hem inmiddels wel weer.quote:
php dacht nog een kansje te maken bij ynuhh, vandaar dat ie het hooptequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vorige topic geTRt. Het is niet netjes om zo over iemands vriend te praten die je niet kent.
Sowieso stoken in een relatie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vorige topic geTRt. Het is niet netjes om zo over iemands vriend te praten die je niet kent.
MBO naar WO, ja?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
Ik begin na de vakantie op de Uni. Eindelijk gerechtigheid!
in before picsquote:
quote:
Ik vind alles best wat ik ben, zolang mensen mij maar kennen en weten wie ik ben en waar ik voor sta, het laatste half jaar heb ik pol/vkz geterroriseerd met mijn blaus plus kabinetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet niet, maar ik miste je. Zoals Lakitu ooit zei, je bent dan wel een mongool, je bent tenminste wel ONZE mongool ipv al die fakers tegenwoordig.
Nee, negers.quote:
Mens, je weet toch ook wel dat Ynuhh dat soort dingen niet serieus neemt, dat jij dat wel doet is jouw probleem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
Dit is verwarrend.quote:
Dan is het nog steeds niet netjes. Ik vind het niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mens, je weet toch ook wel dat Ynuhh dat soort dingen niet serieus neemt, dat jij dat wel doet is jouw probleem.
Mens, je weet toch ook wel dat Chai dat soort dingen niet serieus meent, dat jij dat wel doet is jouw probleem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mens, je weet toch ook wel dat Ynuhh dat soort dingen niet serieus neemt, dat jij dat wel doet is jouw probleem.
Het was maar een grapje hoor, ik ga volgend jaar braaf naar het 2de leerjaar van mijn opleiding.quote:
Wat voor genre?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
Japsnars post ook nog wel eens hits, ja. Doe eens een gooi, Jappie.
quote:
Dudequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mens, je weet toch ook wel dat Chai dat soort dingen niet serieus meent, dat jij dat wel doet is jouw probleem.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maar normaal kan ik meisjes ook wel lezen, ook de subtiele aanwijzing in sms-jes.
Ik jou ook omdat jij Chai hebt en ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook weleens geTRed omdat je een spelfout maakte in een PM.
hij is nu net afgelopen ('let me sip your drink wihoo') wat een saaie kutmuziekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet dat liedje van mij net luisterden.
Ik doe het alleen als het gerechtigd en verantwoord is, als jij normaal post, TR ik niet, als iemand anders normaal post. TR ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
Jullie topic-reporten wel veel zeg.
Dan ben ik nog maar een beginneling.
Sorry mop, ik internet nu op mijn telefoon, morgen probeer ik het wel even.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
Het spijt me, ik heb mijzelf daarom ook al geTRed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik jou ook omdat jij Chai hebt en ik niet.
Ynuhh negeert dat gewoon. Zij is zo verstandig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie hebben Ynuhh weg gejaagd met dat boeren gedrag.
Dirty dutch kanker, vooral dat 1:00 is vreselijk irritantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Deze dan. Ook een aanrader, die zeurende beat op 1.00
.
Als jij wil dat er hier niet geprovoceerd wordt dan flikker je maar dat toetsenbord vanuit je flat naar beneden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als het gerechtigd en verantwoord is, als jij normaal post, TR ik niet, als iemand anders normaal post. TR ik ook niet.
Maar als mensen ruzie willen provoceren, wie dan ook, dan TR ik.
KLB blijft KLBquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij wil dat er hier niet geprovoceerd wordt dan flikker je maar dat toetsenbord vanuit je flat naar beneden.
Onderbouw dit eens? Als hij dat doet bash jij ineens geen users meer hier? Vreemd dat hij dan eerst dat moet doen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij wil dat er hier niet geprovoceerd wordt dan flikker je maar dat toetsenbord vanuit je flat naar beneden.
Die je net postte was leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dirty dutch kanker, vooral dat 1:00 is vreselijk irritant
Ik heb je advies opgevolgd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik vind die ruzies saai en onnodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ynuhh negeert dat gewoon. Zij is zo verstandig.
Als je uitgaat zeker maar niet om thuis te luisteren. Dat deed ik vroeger nog wel maar die fase ben ik nu wel voorbijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die je net postte was leuk. Maar gewoon die ordinaire house is wel lekker als je uitgaat, toch
.
Mensen met kabel toetsenbordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb je advies opgevolgd.
De kabel bleef steken.
Tevens heb ik nog wel even een TR geplaatst voordat ik dat deed.
Ik wilde het NET zeggen. Als er nu weer e-fittie komt ben ik weg. Leuke mensen mogen zich melden in de Lulu SCquote:
Ik ook. Er is al zoveel haat in de wereld.quote:
Ome murp.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:51 schreef murp het volgende:
vertel eens aan ome murp wat er aan de hand is?
Waar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde het NET zeggen. Als er nu weer e-fittie komt ben ik weg. Leuke mensen mogen zich melden in de Lulu SC.
Ja, dat had ik ook. Maar ik ben tegenwoordig helemaal niet meer up to date qua house, dus het enige wat ik hoor zijn die hippe deuntjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je uitgaat zeker maar niet om thuis te luisteren. Dat deed ik vroeger nog wel maar die fase ben ik nu wel voorbij
Php komt binnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:51 schreef murp het volgende:
Ik ook, ruzies/scheldpartijen/vechtpartijen negeer ik stelselmatig.quote:
Waar is die?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde het NET zeggen. Als er nu weer e-fittie komt ben ik weg. Leuke mensen mogen zich melden in de Lulu SC.
Iedereen hier heeft het op mij voorzien, doe er wat aan meester Murp.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:51 schreef murp het volgende:
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Das niet zo lief, doet Php nu wel weer lief?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Php komt binnen.
binnen 10 minuten zijn er mensen dom, stom en moeten er dingen uit ramen worden gesmeten.
Jij liegt, dat is valsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Php komt binnen.
binnen 10 minuten zijn er mensen dom, stom en moeten er dingen uit ramen worden gesmeten.
In mijn broek.quote:
Hij denkt dat we samenzweren tegen hem, alleen omdat mensen die hem niet interessant vinden hem negeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef murp het volgende:
[..]
Das niet zo lief, doet Php nu wel weer lief?
Luluquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken, is die clip van Interpol nou gewoon artsy zonder reden, of heeft iemand enig idee of ze er ook iets mee bedoelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
Dat woord onthoud ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef Skylark. het volgende:
PHP moet gewoon even acclimatiseren aan de pacifistische sfeer tegenwoordig in de KLB SC.
Ik vind die 1.00 echt FUCKING GENIUS manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dirty dutch kanker, vooral dat 1:00 is vreselijk irritant
Phpmystyle komt terug, maar gaat gelijk huilen als mensen niet op hem reageren. En als ze dan reageren vat hij het meteen persoonlijk en negatief op en denkt hij dat iedereen tegen hem is. Vervolgens gaat hij daarover janken in FB.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:51 schreef murp het volgende:
Nee, dat is Lulu zonder de laatste u.quote:
Dan stop ik ook. Dan ga ik naar de lulu-sc.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij begon hier begin dit topic wel als eerste. Anyway, ik houd op, en jij?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Phpmystyle komt terug, maar gaat gelijk huilen als mensen niet op hem reageren. En als ze dan reageren vat hij het meteen persoonlijk en negatief op en denkt hij dat iedereen tegen hem is. Vervolgens gaat hij daarover janken in FB.
Lees het maar eens terug.
Nu moet ik ook mijn frustratie op andere manieren uiten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt aardiger geworden in KLB SC en gemener daarbuiten.
Jij bent ineens wel heel aardig jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt aardiger geworden in KLB SC en gemener daarbuiten.
Lieve schat, waarom zeg je tegen Chai dat ze iets niet serieus moet nemen terwijl je dat zelf wel doet? Het was overduidelijk een grapje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij begon hier begin dit topic wel als eerste. Anyway, ik houd op, en jij?
Laten we nu stoppen en gaan klagen over het kutweer, dit schiet niet op toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was gericht aan murp. Ik was allang gestopt hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
grapjhes komen vaak moeilijk over via tekstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lieve schat, waarom zeg je tegen Chai dat ze iets niet serieus moet nemen terwijl je dat zelf wel doet? Het was overduidelijk een grapje.
Hmm, ik moet nog een plek zien te vinden waar SC's zijn toegestaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan stop ik ook. Dan ga ik naar de lulu-sc.
Ally bu ally en All/Ally vind ik ook leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Luluwat een genius nickname was dat van mij
.
Dat weet ik. Moet ie ze zelf ook niet maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef murp het volgende:
[..]
grapjhes komen vaak moeilijk over via tekst
Dat kon ik niet uit die post opmaken. Niemand denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lieve schat, waarom zeg je tegen Chai dat ze iets niet serieus moet nemen terwijl je dat zelf wel doet? Het was overduidelijk een grapje.
Is dit een grapje of niet? Het komt nogal dubbelzinnig over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik. Moet ie ze zelf ook niet maken.
Ik las vibratorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil morgen een ventilator kopen, waar kun je ergens een goede halen?
Ik kijk trigger wel even lief aan mocht het nodg zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog een plek zien te vinden waar SC's zijn toegestaan.
[..]
Ally bu ally en All/Ally vind ik ook leuk.
Haha.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit die post opmaken. Niemand denk ik.
Ok, je punt is gemaakt, wees lief anders moet ik een heleboel gaan verwijderen en editten, banaavragen doen enz enz, en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik. Moet ie ze zelf ook niet maken.
bij de Blokkertquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil morgen een ventilator kopen, waar kun je ergens een goede halen?
Ik wel. Het is toch ten eerste een bullshit reden om een TR te plaatsen. Dat zou je al aan het denken moeten zetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit die post opmaken. Niemand denk ik.
Ik ben in gewoon KLB gewoon een bitch. IRL aardig als altijdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu moet ik ook mijn frustratie op andere manieren uiten.
De kinderen op mijn stage vinden mij ineens heel wat minder lief.
MLN SC, Gilde SC. Ik heb alles al gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog een plek zien te vinden waar SC's zijn toegestaan.
[..]
Ally bu ally en All/Ally vind ik ook leuk.
Maar mozy en nog iemand zij ook al dat er een TR tegen mij geplaats zou worden, dit kwam naar mij toe wel heel erg als : iemand een note aansmeren. En ik heb er al zoveelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Het is toch ten eerste een bullshit reden om een TR te plaatsen. Dat zou je al aan het denken moeten zetten.
Ja hey ik heb met niemand problemen hoor. Probeer het alleen maar uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, je punt is gemaakt, wees lief anders moet ik een heleboel gaan verwijderen en editten, banaavragen doen enz enz, en daar heb ik geen zin in
Wees lief
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kijk trigger wel even lief aan mocht het nodg zijn.
Ik wil je echt geen note aansmeren hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mozy en nog iemand zij ook al dat er een TR tegen mij geplaats zou worden, dit kwam naar mij toe wel heel erg als : iemand een note aansmeren. En ik heb er al zoveel![]()
Je moet gewoon niet alles zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mozy en nog iemand zij ook al dat er een TR tegen mij geplaats zou worden, dit kwam naar mij toe wel heel erg als : iemand een note aansmeren. En ik heb er al zoveel![]()
Lieve schat ik ga echt niet TR'en, omdat ik wil dat jij een extra noot krijgt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze serieus een TR had geplaatstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Het is toch ten eerste een bullshit reden om een TR te plaatsen. Dat zou je al aan het denken moeten zetten.
Zie je die hoek daar? Ga daar staan en je schamen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze serieus een TR had geplaatst
ik weet het wel zeker! hoe anders is murp is hier opeens!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze serieus een TR had geplaatst
OMG dat is slecht voor je tanden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zich druk maken om TR'splease ik eet TR's bij m'n cornflakes
Eet jij ook TR's bij het ontbijt? Kijk dan goed uit, notes en banaanvragen zijn zeer slecht voor je tandvlees en tandglazuur, poets daarom elke dag je tanden met admin-tandenpasta.quote:
Zo'n opmerking tegen Sky is ook slecht voor jouw tanden.quote:
ik heb er is voor minder en die doet het primaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag er 1 voor 20 euri's, ja. Maar of dat nu ook kwaliteit is?
Crew-bashing.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eet jij ook TR's bij het ontbijt? Kijk dan goed uit, notes en banaanvragen zijn zeer slecht voor je tandvlees en tandglazuur, poets daarom elke dag je tanden met admin-tandenpasta.
Rosé biertjesquote:
SMC, geloof ik, zijn goedkoop en best wel stil.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag er 1 voor 20 euri's, ja. Maar of dat nu ook kwaliteit is?
Nee.quote:
Is ie lawaaierig? En van de Blokker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb er is voor minder en die doet het prima
Het is dat m'n hitman Bobby "the Slaughter" B het zegt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n opmerking tegen Sky is ook slecht voor jouw tanden.
ik heb een SMC doet het prima en niet duur iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SMC, geloof ik, zijn goedkoop en best wel stil.
quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Is GVD hier niemand geinteresseerd in mijn blauw plus kabinet?![]()
![]()
![]()
![]()
2 meisjes 0 kopjesquote:
Kabinet CDA-VVD-PVV + evt SGP Naam: Blauw plus #2quote:
Hoezo hebben ze een keuken als ze toch het eten van gisteren recyclen?quote:
Danny?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga binnenkort heel FOK! trollen met de diepste kloon ooit.
Sorry, ik stem D'66.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kabinet CDA-VVD-PVV + evt SGP Naam: Blauw plus #2
Kunnen jullie eens nagaan hoeveel links gebash ik over mij heen heb gekregen van deze linkse fok-users. Rechts FTW
Waarom rechts ftw, leg eens beknopt uit?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kabinet CDA-VVD-PVV + evt SGP Naam: Blauw plus #2
Kunnen jullie eens nagaan hoeveel links gebash ik over mij heen heb gekregen van deze linkse fok-users. Rechts FTW
Goed argument wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou dat ook stemmen als ik mocht. Mijn ouders hebben dat ook gedaan.
Ik heb een hekel aan werkloze nietsnutten, een hekel aan milieu geneuzel, hekel aan het hedendaagse feminisme. En nu jijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom rechts ftw, leg eens beknopt uit?
SPOILER: Voor JapsnarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij communist?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef Mozy het volgende:
Ik zou op de Communistische Volks Partij stemmen.
D'66 of PvdA ofzo.
Dat zijn nog geen argumenten voor een rechts kabinet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan werkloze nietsnutten, een hekel aan milieu geneuzel, hekel aan het hedendaagse feminisme. En nu jij
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Chai het volgende:
KANKER ik keekSPOILER: Voor JapsnarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Lelijke keukenkastjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is een opmerking uit de categorie:
[ afbeelding ]
Laten we net doen of ik milieu niet heb gelezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan werkloze nietsnutten, een hekel aan milieu geneuzel, hekel aan het hedendaagse feminisme. En nu jij
En waarom wil je SGP er bij. Sick.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn nog geen argumenten voor een rechts kabinet.
Dat is niet echt een valide argument, geef een uitgewerkt voorbeeld van de hierboven staande dingen, waarom je er een hekel aan hebt(per voorbeeld) en wat jou stem op *rechtse partij* hierin zou veranderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er moet bezuinigd worden, Amsterdam is een bananen republiek, Cohen is extreem links, GL is communistisch, SP is populistisch, D66 is alleen maar groot geworden door wilders bashing, CDA is een betrouwbare club, PVV mag laten zien wat ze kunnen, VVD omdat ze de grootste zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn nog geen argumenten voor een rechts kabinet.
En Wilders niet nee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er moet bezuinigd worden, Amsterdam is een bananen republiek, Cohen is extreem links, GL is communistisch, SP is populistisch, D66 is alleen maar groot geworden door wilders bashing, CDA is een betrouwbare club, PVV mag laten zien wat ze kunnen, VVD omdat ze de grootste zijn.
Omdat ze een hele krappe meerderheid hebben, niet omdat ik de SGP graag mag ofzoquote:
Dus je bent alleen voor die partijen omdat je andere partijen haat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er moet bezuinigd worden, Amsterdam is een bananen republiek, Cohen is extreem links, GL is communistisch, SP is populistisch, D66 is alleen maar groot geworden door wilders bashing, CDA is een betrouwbare club, PVV mag laten zien wat ze kunnen, VVD omdat ze de grootste zijn.
GL is niet communistisch, Cohen niet extreemlinks en de PVV is juist degene die groot is geworden door het bashen van etnische minderheden. De D'66 is altijd al een stabiele partij geweest en is alleen bij de vorige verkiezingen flink weggezakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
daar kots ik opquote:
Vrouwen discriminatie, bij sommige (dikwijls overheids gesubsidieerde banen worden vrouwen voor getrokken, omdat die zogenaamd maatschappelijk zwak staan. Dat soort dingen schieten door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is niet echt een valide argument, geef een uitgewerkt voorbeeld van de hierboven staande dingen, waarom je er een hekel aan hebt(per voorbeeld) en wat jou stem op *rechtse partij* hierin zou veranderen.
Nee, dat is uitgebreid onderzocht. Wilders heeft geen leden niets, alles wat hij zegt verzint hij zelf, prachtig voorbeeld is dat hoofddoekjes verbod, niemand zat daar nu echt op te wachten, of dat Koran verbod. Daarmee geeft ie aan dat hij helemaal niet luistert naar het ''volk''.quote:
Ze proberen vrouwen meer aan het werk te zetten, van oudsher blijven vrouwen thuis en werken mannen, als de overheid banen gaat subsidiëren voor vrouwen, is dat aantrekkelijker voor hun om te gaan werken. Wat hun dochters dan ook doen als die subsidies allang verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrouwen discriminatie, bij sommige (dikwijls overheids gesubsidieerde banen worden vrouwen voor getrokken, omdat die zogenaamd maatschappelijk zwak staan. Dat soort dingen schieten door.
Als ik daar een mening over geef zit ik op extreem-rechts.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik daar een mening over geef zit ik op extreem-rechts.
En waar is de Kamer voor? Om het volk te vertegenwoordigen. Moeten we dus zo'n ego in het kabinet hebben? Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat is uitgebreid onderzocht. Wilders heeft geen leden niets, alles wat hij zegt verzint hij zelf, prachtig voorbeeld is dat hoofddoekjes verbod, niemand zat daar nu echt op te wachten, of dat Koran verbod. Daarmee geeft ie aan dat hij helemaal niet luistert naar het ''volk''.
Oké laat maar, dit schiet niet op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat is uitgebreid onderzocht. Wilders heeft geen leden niets, alles wat hij zegt verzint hij zelf, prachtig voorbeeld is dat hoofddoekjes verbod, niemand zat daar nu echt op te wachten, of dat Koran verbod. Daarmee geeft ie aan dat hij helemaal niet luistert naar het ''volk''.
Oprotten met subsidies voor vrouwen. Ze roepen altijd dat ze gelijk behandeld willen worden, ga dan ook niet deze onzin invoeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze proberen vrouwen meer aan het werk te zetten, van oudsher blijven vrouwen thuis en werken mannen, als de overheid banen gaat subsidiëren voor vrouwen, is dat aantrekkelijker voor hun om te gaan werken. Wat hun dochters dan ook doen als die subsidies allang verdwenen zijn.
Zo maak je het werkend volk in Nederland veel groter.
We moeten uitgaan van een maatschappij dat de overheid niet voor iedereen verantwoordelijk is, vrouwen horen economisch zelfredzaam te worden, dat doe je door melkert-banen te creëren. Ook hebben vrouwen zelf het recht om bepaalde keuzes te maken, de een wil werken en de ander achter het aanrecht staan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze proberen vrouwen meer aan het werk te zetten, van oudsher blijven vrouwen thuis en werken mannen, als de overheid banen gaat subsidiëren voor vrouwen, is dat aantrekkelijker voor hun om te gaan werken. Wat hun dochters dan ook doen als die subsidies allang verdwenen zijn.
Zo maak je het werkend volk in Nederland veel groter.
Ik vind dat niet zo heel lekker, misschien omdat ik walg van bier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rosé biertjes! Gisteren schonken ze alleen maar halve liters en die gingen er goed in kan ik je vertellen
.
En het ziet er nog lekker uit ookquote:
Dat is ook een argument, eigenlijk is het absurd dat banen gesubsidieerd moeten worden om ze aantrekkelijk te maken. Ga gewoon uit jezelf werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oprotten met subsidies voor vrouwen. Ze roepen altijd dat ze gelijk behandeld willen worden, ga dan ook niet deze onzin invoeren.
Volksvertegenwoordiging, Wilders maakt een statement wat blijkbaar getuige de eclatante overwinning goed aanslaat bij veel mensen. Heeft weinig met egocentrisme te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waar is de Kamer voor? Om het volk te vertegenwoordigen. Moeten we dus zo'n ego in het kabinet hebben? Nee.
Communisme staat synoniem voor alles regelen/subsidiëren/ en pamperen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook een argument, eigenlijk is het absurd dat banen gesubsidieerd moeten worden om ze aantrekkelijk te maken. Ga gewoon uit jezelf werken.
Ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo heel lekker, misschien omdat ik walg van bier.
Pff, een SP tokkiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef Penisbaard het volgende:
Is dit het "mensen open je ogen bananenrepubliek slinke kerk"-topic?
Nee, dat is hiernaast. Dit zijn de van Veldhoventjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef Penisbaard het volgende:
Is dit het "mensen open je ogen bananenrepubliek slinke kerk"-topic?
Bijna alles komt voort uit egocentrisme.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordiging, Wilders maakt een statement wat blijkbaar getuige de eclatante overwinning goed aanslaat bij veel mensen. Heeft weinig met egocentrisme te maken.
quote:
Dit heeft geen zin meer, ik gooi de handdoek in de ring.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Communisme staat synoniem voor alles regelen/subsidiëren/ en pamperen.
En wat jij nu zegt is 100% populistisch en dan de SP uitmaken voor een populistische partij...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordiging, Wilders maakt een statement wat blijkbaar getuige de eclatante overwinning goed aanslaat bij veel mensen. Heeft weinig met egocentrisme te maken.
Republikeinenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Amerikaanse vlag; reactie niet gelezen.
In Amerika reageren momenteel, gelukkig, de Democraten.quote:
In dat opzicht is elke partij populistisch, Rutte heeft het ook niet over de armere laag van de bevolking, wilders heeft het ook niet over het toenemende racisme tegen allochtonen, en Halsema heeft het ook niet over de te dure olie-prijzen. Elke partij heeft haar eigen profiel met verhaal om mee naar de kiezer te gaan. Ja in dat opzicht is iedereen populistisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wat jij nu zegt is 100% populistisch en dan de SP uitmaken voor een populistische partij...
Verzakende vriendenquote:
Wij gaan wel degelijk uit hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitgaan![]()
GET REAL
Status op offline zetten en dan gaan fappen.
2012 Palin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Amerika reageren momenteel, gelukkig, de Democraten.
Dat doet Laki altijd...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitgaan![]()
GET REAL
Status op offline zetten en dan gaan fappen.
Morgen schatje morgen. Ik ga naar beneden.quote:
Doei jonge van mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Morgen schatje morgen. Ik ga naar beneden.
Kusssssssssssssssssssssssssssssss php Allure Laki Mozy ynuhh enzo
Altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi schatje, wil je met me dansen op Brazilian?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Preciesquote:
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi schatje, wil je met me dansen op Brazilian?
sky kussssssquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die kusssssssssssssssssssssss niet kennen. Chatten.nl
omdat ik ga DUhquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen plotseling weg?
Omdat ze uitgaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen plotseling weg?
Haha hoor deze whiteboy praten over dansenquote:
kusssssssssssquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
omdat ik ga DUh
oja kusssssssssss japsnars
Ga jij nooit uit dan?quote:
kuss.quote:
Dus je bent wel indo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha hoor deze whiteboy praten over dansen![]()
Retorische vragen stellenquote:
ik ben chaka zuluquote:
Nee dus.quote:
Kusje op je neus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boris is toch meer een honden naam. Neem nu een naam met de R.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend wiens voornaam begint met een B.
Ik vind je grapjes niet leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boris is toch meer een honden naam. Neem nu een naam met de R.
Bart.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend wiens voornaam begint met een B.
Tschüssquote:
Om te beginnen met leven zou een zeker iemand een zeker iemand gewoon op msn kunnen toevoegen.quote:
Leef! is de film die nu op Ned 3 is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om te beginnen met leven zou een zeker iemand een zeker iemand gewoon op msn kunnen toevoegen.
Maar ze heeft je nog steeds niet toegevoegd? Hier klopt iets niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leef! is de film die nu op Ned 3 is.
Maar ik heb haar al toegevoegd, al 8 dagen geleden
Meh, ik weet nie tof ze überhaupt online is geweest. Ik heb ook anderen in mijn lijst die gewoon al de hele toetsweek niet online zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ze heeft je nog steeds niet toegevoegd? Hier klopt iets niet.
nog even geduld hebben gewoon dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, ik weet nie tof ze überhaupt online is geweest. Ik heb ook anderen in mijn lijst die gewoon al de hele toetsweek niet online zijn geweest.
En daarnaast kan ik echt geen reden bedenken dat me zou negeren
Daar heb ik niet meer zoveel tijd voorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nog even geduld hebben gewoon dus
TheKCquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef WillFerrell het volgende:
Welke homeboy gaat ook naar de TMFAwards?
Wat. Bragi?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Bupatih het volgende:
http://deadspin.com/55726(...)onovans-gooooooooool
Oh je post weer met Bupa?quote:
Wat is er dan, kind?quote:
ja ik weet niet.quote:
Had ik het maar niet gevraagd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik weet niet.ik voel me gewoon zo.
beetje huillach.
Eindelijk.quote:
Ja, maar nu is het definitief. Toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Voor de 2de keer in een half jaar man
Sorry, schatje. Groetjes van Bram.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik het maar niet gevraagd.
[..]
Eindelijk.
Zeg Bram maar dat ie op kan tyfen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry, schatje. Groetjes van Bram.
Dalijk heb ik over een half jaar een eigen kamerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het definitief. Toch?
Niet zo grofgebekt, je heet toch geen patricia of anita of priscilla?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg Bram maar dat ie op kan tyfen.
Dat kun je vast niet betalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dalijk heb ik over een half jaar een eigen kamer![]()
![]()
Mijn overgrootvader was een tokkie, dus ik heb wat tokkiebloed in me.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet zo grofgebekt, je heet toch geen patricia of anita of priscilla?
Been there.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg Bram maar dat ie op kan tyfen.
Tja, sommige mensen zijn zo speciaal dat je gewoon moet blijven proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
ik BEN rijk atmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kun je vast niet betalen.![]()
[..]
Mijn overgrootvader was een tokkie, dus ik heb wat tokkiebloed in me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |