En wat jij nu zegt is 100% populistisch en dan de SP uitmaken voor een populistische partij...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordiging, Wilders maakt een statement wat blijkbaar getuige de eclatante overwinning goed aanslaat bij veel mensen. Heeft weinig met egocentrisme te maken.
Republikeinenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Amerikaanse vlag; reactie niet gelezen.
In Amerika reageren momenteel, gelukkig, de Democraten.quote:
In dat opzicht is elke partij populistisch, Rutte heeft het ook niet over de armere laag van de bevolking, wilders heeft het ook niet over het toenemende racisme tegen allochtonen, en Halsema heeft het ook niet over de te dure olie-prijzen. Elke partij heeft haar eigen profiel met verhaal om mee naar de kiezer te gaan. Ja in dat opzicht is iedereen populistisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wat jij nu zegt is 100% populistisch en dan de SP uitmaken voor een populistische partij...
Verzakende vriendenquote:
Wij gaan wel degelijk uit hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitgaan![]()
GET REAL
Status op offline zetten en dan gaan fappen.
2012 Palin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Amerika reageren momenteel, gelukkig, de Democraten.
Dat doet Laki altijd...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitgaan![]()
GET REAL
Status op offline zetten en dan gaan fappen.
Morgen schatje morgen. Ik ga naar beneden.quote:
Doei jonge van mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Morgen schatje morgen. Ik ga naar beneden.
Kusssssssssssssssssssssssssssssss php Allure Laki Mozy ynuhh enzo
Altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi schatje, wil je met me dansen op Brazilian?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Morgen schatje morgen. Ik ga naar beneden.
Kusssssssssssssssssssssssssssssss php Allure Laki Mozy ynuhh enzo
Waarom gaat iedereen plotseling wegquote:
Preciesquote:
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi schatje, wil je met me dansen op Brazilian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |