Wat is er dan, kind?quote:
ja ik weet niet.quote:
Had ik het maar niet gevraagd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik weet niet.ik voel me gewoon zo.
beetje huillach.
Eindelijk.quote:
Ja, maar nu is het definitief. Toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Voor de 2de keer in een half jaar man
Sorry, schatje. Groetjes van Bram.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik het maar niet gevraagd.
[..]
Eindelijk.
Zeg Bram maar dat ie op kan tyfen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry, schatje. Groetjes van Bram.
Dalijk heb ik over een half jaar een eigen kamerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het definitief. Toch?
Niet zo grofgebekt, je heet toch geen patricia of anita of priscilla?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg Bram maar dat ie op kan tyfen.
Dat kun je vast niet betalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dalijk heb ik over een half jaar een eigen kamer![]()
![]()
Mijn overgrootvader was een tokkie, dus ik heb wat tokkiebloed in me.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet zo grofgebekt, je heet toch geen patricia of anita of priscilla?
Been there.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg Bram maar dat ie op kan tyfen.
Tja, sommige mensen zijn zo speciaal dat je gewoon moet blijven proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
ik BEN rijk atmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kun je vast niet betalen.![]()
[..]
Mijn overgrootvader was een tokkie, dus ik heb wat tokkiebloed in me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |