bij de Blokkertquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil morgen een ventilator kopen, waar kun je ergens een goede halen?
Ik wel. Het is toch ten eerste een bullshit reden om een TR te plaatsen. Dat zou je al aan het denken moeten zetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit die post opmaken. Niemand denk ik.
Of't moest wel heel cynisch zijn.quote:
Ik ben in gewoon KLB gewoon een bitch. IRL aardig als altijdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu moet ik ook mijn frustratie op andere manieren uiten.
De kinderen op mijn stage vinden mij ineens heel wat minder lief.
MLN SC, Gilde SC. Ik heb alles al gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog een plek zien te vinden waar SC's zijn toegestaan.
[..]
Ally bu ally en All/Ally vind ik ook leuk.
Maar mozy en nog iemand zij ook al dat er een TR tegen mij geplaats zou worden, dit kwam naar mij toe wel heel erg als : iemand een note aansmeren. En ik heb er al zoveelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Het is toch ten eerste een bullshit reden om een TR te plaatsen. Dat zou je al aan het denken moeten zetten.
Ja hey ik heb met niemand problemen hoor. Probeer het alleen maar uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, je punt is gemaakt, wees lief anders moet ik een heleboel gaan verwijderen en editten, banaavragen doen enz enz, en daar heb ik geen zin in
Wees lief
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kijk trigger wel even lief aan mocht het nodg zijn.
Ik wil je echt geen note aansmeren hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mozy en nog iemand zij ook al dat er een TR tegen mij geplaats zou worden, dit kwam naar mij toe wel heel erg als : iemand een note aansmeren. En ik heb er al zoveel![]()
Je moet gewoon niet alles zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mozy en nog iemand zij ook al dat er een TR tegen mij geplaats zou worden, dit kwam naar mij toe wel heel erg als : iemand een note aansmeren. En ik heb er al zoveel![]()
Lieve schat ik ga echt niet TR'en, omdat ik wil dat jij een extra noot krijgt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze serieus een TR had geplaatstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Het is toch ten eerste een bullshit reden om een TR te plaatsen. Dat zou je al aan het denken moeten zetten.
Zie je die hoek daar? Ga daar staan en je schamen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze serieus een TR had geplaatst
ik weet het wel zeker! hoe anders is murp is hier opeens!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze serieus een TR had geplaatst
OMG dat is slecht voor je tanden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zich druk maken om TR'splease ik eet TR's bij m'n cornflakes
Eet jij ook TR's bij het ontbijt? Kijk dan goed uit, notes en banaanvragen zijn zeer slecht voor je tandvlees en tandglazuur, poets daarom elke dag je tanden met admin-tandenpasta.quote:
Zo'n opmerking tegen Sky is ook slecht voor jouw tanden.quote:
Volgens mij ben jij wel aardig hequote:
ik heb er is voor minder en die doet het primaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag er 1 voor 20 euri's, ja. Maar of dat nu ook kwaliteit is?
Crew-bashing.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eet jij ook TR's bij het ontbijt? Kijk dan goed uit, notes en banaanvragen zijn zeer slecht voor je tandvlees en tandglazuur, poets daarom elke dag je tanden met admin-tandenpasta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |