Dat is geen vrijheid. Jij stelt immers een vrachtlading regels voor en de burger wordt a la 1984 ook nog eens streng in de gaten gehouden. Dat is nep-vrijheid. Burgers krijgen weliswaar het gevoel volledig vrij te zijn, maar dat is niets meer dan schijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ieder zijn visie. Maar jij doet net alsof ik jouw peuk en biertje en seks zou afpakken. Voor de rest is bij mij iedereen vrij, mits je natuurlijk met die vrijheid kan omgaan.
7.8 gemiddeld nu. Nog 0.2%quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je je afreageren? Gaan de tentamens niet zo soepel?
Het verschil is soms moeilijk te duiden danquote:
Op welk ding perk ik jouw vrijheid in dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geen vrijheid. Jij stelt immers een vrachtlading regels voor en de burger wordt a la 1984 ook nog eens streng in de gaten gehouden. Dat is nep-vrijheid. Burgers krijgen weliswaar het gevoel volledig vrij te zijn, maar dat is niets meer dan schijn.
Alsof de PvdA je niet in de gaten houdt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geen vrijheid. Jij stelt immers een vrachtlading regels voor en de burger wordt a la 1984 ook nog eens streng in de gaten gehouden. Dat is nep-vrijheid. Burgers krijgen weliswaar het gevoel volledig vrij te zijn, maar dat is niets meer dan schijn.
Gaat goed dus: gefeliciteerd!quote:
Dat net van antisemtisme was wel een troll ja, maar al dat andere oprecht nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil is soms moeilijk te duiden dan
De pvda pakt al je geld af om het vervolgens voor jou uit te geven aan allerhande nobele doelen. Als dat vrijheid heet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alsof de PvdA je niet in de gaten houdt...
maar dat doet de VVD net zo hard. En er is geen enkel bewijs dat de VVD dit afpakken zal verminderen. Het enige wat ze doen is het aan andere dingen uitgeven (zoals huizen van de rijken).quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De pvda pakt al je geld af om het vervolgens voor jou uit te geven aan allerhande nobele doelen. Als dat vrijheid heet.
Er zijn ergere trollers dan Phpquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil is soms moeilijk te duiden dan
Nee, ze pakken het geld niet uit blaricum nee. Wat zei doen is fors in de verzorgings-staat snijden (imo nog niet genoeg) om vervolgens dat uit te delen aan de lager inkomens tot en met de top-inkomens. Dat is tenminste eerlijk, iedereen betaald belasting, dus op het moment dat er geld vrijkomt moet je dat ook eerlijk delen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
maar dat doet de VVD net zo hard. En er is geen enkel bewijs dat de VVD dit afpakken zal verminderen. Het enige wat ze doen is het aan andere dingen uitgeven (zoals huizen van de rijken).
Daarin verschilt de rechtsmens wellicht van de linksmens. Ik denk niet alleen aan mijzelf. Ik gun anderen ook hun vrijheden, ondanks dat ik niet van die desbetreffende vrijheden gebruik wens te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op welk ding perk ik jouw vrijheid in dan?
Mooi zo, ik perk jouw vrijheid dus niet in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarin verschilt de rechtsmens wellicht van de linksmens. Ik denk niet alleen aan mijzelf. Ik gun anderen ook hun vrijheden, ondanks dat ik niet van die desbetreffende vrijheden gebruik wens te maken.
Ook onder VVD-beleid is er sprake van een belastingschijfstelsel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze pakken het geld niet uit blaricum nee. Wat zei doen is fors in de verzorgings-staat snijden (imo nog niet genoeg) om vervolgens dat uit te delen aan de lager inkomens tot en met de top-inkomens. Dat is tenminste eerlijk, iedereen betaald belasting, dus op het moment dat er geld vrijkomt moet je dat ook eerlijk delen.
Als je mijn eerste post in dit topic leest, dan merk je ook op dat ik niet zozeer op mijzelf doel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi zo, ik perk jouw vrijheid dus niet in.
En elke schijf gaat 1 procent omlaag, iedereen wat dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook onder VVD-beleid is er sprake van een belastingschijfstelsel.
Wiens vrijheid perk ik dan wel in?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je mijn eerste post in dit topic leest, dan merk je ook op dat ik niet zozeer op mijzelf doel.
De armen (maak daar eigenlijk maar alles tot een stuk boven modaal) schieten effectief gezien helemaal niks op met snijden in de verzorgingsstaat, en zullen er, als er ook maar iets gebeurt, fors op achteruit gaan. Maar daar kom je nog wel achter als je moeder niet meer alles betaalt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze pakken het geld niet uit blaricum nee. Wat zei doen is fors in de verzorgings-staat snijden (imo nog niet genoeg) om vervolgens dat uit te delen aan de lager inkomens tot en met de top-inkomens. Dat is tenminste eerlijk, iedereen betaald belasting, dus op het moment dat er geld vrijkomt moet je dat ook eerlijk delen.
Ja, alsof dat fiscaaltechnisch in een jaar te veranderen is. Bij de VVD gaan de schijven in ieder geval omlaag. Dat is tenminste de goede richting.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook onder VVD-beleid is er sprake van een belastingschijfstelsel.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wiens vrijheid perk ik dan wel in?
Take your pick.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voornamelijk cultuur, het liefste zou ik een Verbod zien op Minaretten/hoofddoekjes op scholen (geen kopvoddentax dus)/verbod bouw op nieuwe moskeeen, verder wil ik meer camera's/meer politie/straat-terreur eenheid/JSF aanschaf/immigratie stop uit Moslim landen (belangrijke mensen uitgezonderd)/verder wil ik een download-verbod/verbod op halal-slachten/verbod op niqaab/verbod op burka. Etc.
3 toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En elke schijf gaat 1 procent omlaag, iedereen wat dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |