Ach, je moet de zaken niet zo op de spits drijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk onderhandelen op het scherpst van de snede over de kopvoddentaks en het uitsluiten van 1 geloof van het recht op bijzonder onderwijs. Topkabinetje wordt dat.
Ik kan er gewoon echt met mijn kop niet bij dat mensen regeren met die extreem-rechtse dwazen zien zitten. Zo vaak bang gemaakt door een Moslim?
Dat zou toch geweldig zijn? Geen minaretten en burqa's meer. De zon gaat weer schijnen in ons land. Heb toch een beetje moeite met mensen die em hard krijgen van dergelijke maatregelen.quote:
Tja ook jij doet regelmatig iets te hard je best daarvoor.quote:
Nee regeren met een partij die boeken wil verbieden is een goed planquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, je moet de zaken niet zo op de spits drijven.
Tja het is een bepaald slag volkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou toch geweldig zijn? Geen minaretten en burqa's meer. De zon gaat weer schijnen in ons land. Heb toch een beetje moeite met mensen die em hard krijgen van dergelijke maatregelen.
Als de VVD veel van zijn programma kan realiseren in een kabinet dat bestaat uit CDA-PVV, dan moet je die mogelijkheid gewoon serieus onderzoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee regeren met een partij die boeken wil verbieden is een goed plan.
Boeken moeten in het beginsel niet verboden worden. Dat neemt niet weg dat het achterlijk is dat we Mein Kampf wel 'verbieden' (hoe je het wilt noemen, het komt er in ieder geval op neer dat de staat het wil bemoeilijken dat je Mein Kampf in het bezit krijgt), maar de Koran en het Oude-Testament niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee regeren met een partij die boeken wil verbieden is een goed plan.
Ja ik ken het idee. Samenwerken met extreem-rechts en dus aan hoofddoekjes belastingen en verdere segregatie boeit niet als de HRA maar veilig isquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als de VVD veel van zijn programma kan realiseren in een kabinet dat bestaat uit CDA-PVV, dan moet je die mogelijkheid gewoon serieus onderzoeken.
Mein Kampf mag van mij vandaag nog compleet vrijgegeven worden. Geen enkel boek zou verboden moeten worden, vrijheid van meningsuiting en dergelijke. Maar Wilders kiest nooit voor zo'n positieve redenatie maar voor de negatieve variant. Met daarbij een extra sneer naar de Moslims, immers over het Oude Testament rept hij niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Boeken moeten in het beginsel niet verboden worden. Dat neemt niet weg dat het achterlijk is dat we Mein Kampf wel 'verbieden' (hoe je het wilt noemen, het komt er in ieder geval op neer dat de staat het wil bemoeilijken dat je Mein Kampf in het bezit krijgt), maar de Koran en het Oude-Testament niet.
Overigens is Mein Kampf niet verboden in de traditionele zin van het woord. Het wordt alleen niet meer gedrukt omdat het auteursrecht bij de staat ligt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mein Kampf mag van mij vandaag nog compleet vrijgegeven worden. Geen enkel boek zou verboden moeten worden, vrijheid van meningsuiting en dergelijke. Maar Wilders kiest nooit voor zo'n positieve redenatie maar voor de negatieve variant. Met daarbij een extra sneer naar de Moslims, immers over het Oude Testament rept hij niet...
Dus vooralsnog is de PVV gewoon een foute beweging die een boek wil verbieden.
Vast nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Met de SGP...
Zou de poppenkast nu compleet zijn?
CU er nog bij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Met de SGP...
De PVV zit er bij, meer poppenkast heb je niet nodig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Met de SGP...
De PVV is wel veel, maar niet extreem rechts. En dat weet jij zelf ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ken het idee. Samenwerken met extreem-rechts en dus aan hoofddoekjes belastingen en verdere segregatie boeit niet als de HRA maar veilig is.
Wat is goed fatsoen nog deze dagen? GroenLinks wil een Holocaust op huizenbezitters, moet je dáár dan wel mee samenwerken als VVD zijnde?quote:Je hebt ook nog zoiets als goed fatsoen zou je zeggen...
Op welke terreinen moet ons kabinet zich volgens jou conservatief opstellen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang het maar conservatief is met een flinke liberale rand, economisch gezien dan. Er moet natuurlijk wel flinke vrije markt zijn
Wat is dit nu weer voor vreemde gevolgtrekking?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt alleen niet meer gedrukt omdat het auteursrecht bij de staat ligt.
Oh? Volgens mij is een partij die 1 bepaald geloof met wetgeving wil benadelen en die wil bepalen wat wel en niet gedragen mag worden of gelezen mag worden aardig aan de extreem-rechtse kant. Rechtsextremer hebben we het hier 60 jaar lang niet gehad in elk geval.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
De PVV is wel veel, maar niet extreem rechts. En dat weet jij zelf ook.
[..]
quote:Wat is goed fatsoen nog deze dagen? GroenLinks wil een Holocaust op huizenbezitters, moet je dáár dan wel mee samenwerken als VVD zijnde?
Voornamelijk cultuur, het liefste zou ik een Verbod zien op Minaretten/hoofddoekjes op scholen (geen kopvoddentax dus)/verbod bouw op nieuwe moskeeen, verder wil ik meer camera's/meer politie/straat-terreur eenheid/JSF aanschaf/immigratie stop uit Moslim landen (belangrijke mensen uitgezonderd)/verder wil ik een download-verbod/verbod op halal-slachten/verbod op niqaab/verbod op burka. Etc.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op welke terreinen moet ons kabinet zich volgens jou conservatief opstellen?
Jij hebt duidelijk geen idee van wat goed fatsoen is, dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
De PVV is wel veel, maar niet extreem rechts. En dat weet jij zelf ook.
[..]
Wat is goed fatsoen nog deze dagen? GroenLinks wil een Holocaust op huizenbezitters, moet je dáár dan wel mee samenwerken als VVD zijnde?
Degene met het auteursrechts mag bepalen of een boek wel of geen heruitgave krijgt. Of denk je dat iedereen zomaar een eind weg mag drukken? Dat ik de LotR-trilogie ga drukken en op de rommelmarkt ga verkopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor vreemde gevolgtrekking?
En GL komt uit het bolsjewisme van ome Stalin, die kunnen zo samen met ome Hitler op de baricade.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij is een partij die 1 bepaald geloof met wetgeving wil benadelen en die wil bepalen wat wel en niet gedragen mag worden of gelezen mag worden aardig aan de extreem-rechtse kant. Rechtsextremer hebben we het hier 60 jaar lang niet gehad in elk geval.
[..]Een Holocaust zelfs? Kan je dat met goed fatsoen onderbouwen?
Er is bijvoorbeeld geen verbod op het bezit van het boek. En je mag het volgens mij ook best in het buitenland of tweedehands aanschaffen. En ook becommentarieerde versies mogen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
uit zijn program wel erg graag wil.quote:Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
Geen gevolgtrekking. Dat is hoe het zit. Althans, hoe de NL Staat er over denkt..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzinquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En GL komt uit het bolsjewisme van ome Stalin, die kunnen zo samen met ome Hitler op de baricade.
Lekker genaraliseren.
Dom trollen gaat hem echter wel aardig afquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee van wat goed fatsoen is, dat is wel duidelijk.
Ja en bij GL staat een jaloezie belasting van 60 procent waarvan jij zelf zegt dat dat ook niets voorsteld, Pvv voorstel idem dito.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is bijvoorbeeld geen verbod op het bezit van het boek. En je mag het volgens mij ook best in het buitenland of tweedehands aanschaffen. En ook becommentarieerde versies mogen.
Het is dus geen volledig verbod, wat Wilders gezien zijn
[..]
uit zijn program wel erg graag wil.
Aha, een verbodmaatschappij met een fleugje politiestaat. Een land waarin ik zegmaar nooit van mijn leven wil wonen. Duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voornamelijk cultuur, het liefste zou ik een Verbod zien op Minaretten/hoofddoekjes op scholen (geen kopvoddentax dus)/verbod bouw op nieuwe moskeeen, verder wil ik meer camera's/meer politie/straat-terreur eenheid/JSF aanschaf/immigratie stop uit Moslim landen (belangrijke mensen uitgezonderd)/verder wil ik een download-verbod/verbod op halal-slachten/verbod op niqaab/verbod op burka. Etc.
Klinkt mij ook niet erg aantrekkelijk in de orenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, een verbodmaatschappij met een vleugje politiestaat. Een land waarin ik zegmaar nooit van mijn leven wil wonen. Duidelijk.
Wordt op die manier heel gezellig, op die manier kunnen we de overheid flink inkrimpen en houden de grote bedrijven en ook de gewone man meer geld over, zodoende kunnen we meer consumeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, een verbodmaatschappij met een fleugje politiestaat. Een land waarin ik zegmaar nooit van mijn leven wil wonen. Duidelijk.
Neuh. Zelden zo vaak het woordje 'verbod' teruggezien in een post. Phmpystyle keert graag terug naar de 19e eeuw. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt mij ook niet erg aantrekkelijk in de oren
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef du_ke het volgende:
php, nav verbod op halal-slachten, ook een verbod op koosjer-slachten (voor de koe, geit of schaap exact gelijk)?
Krl, alsof ik euthanasie wil terug draaien, homo's hun rechten wil afpakken, vrouwen emancipatie wil tegenhouden. Maar ik ben gewoon een conservatieve liberaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Zelden zo vaak het woordje 'verbod' teruggezien in een post. Phmpystyle keert graag terug naar de 19e eeuw. Niet mijn ding.
GL is niet extreem.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin.
Oh ja toon jij het extreme van GL nog eens aan op basis van hun programma.
Nee want anders is het antisemitisme, en zoals je weet wil ik me niet graag schuldig maken aan discriminatie.quote:
Mag het woord "hypocriet" weer van stal?quote:
Het leven behelst meer dan bedrijven zo goed mogelijk faciliteren en proberen zo rijk mogelijk te worden. Jij wil het leven van mensen inperken en de normale burger als klap op de vuurpijl ook nog een streng in de gaten houden. Ieder zn ding, maar ik voel daar helemaal niks voor. Sterker, dat is een nachtmerrie-maatschappij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wordt op die manier heel gezellig, op die manier kunnen we de overheid flink inkrimpen en houden de grote bedrijven en ook de gewone man meer geld over, zodoende kunnen we meer consumeren.
Nee erik, GL is gewoon geen VVDquote:
Laat mij ook af en toe eens baggeren hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee erik, GL is gewoon geen VVD
Kunnen we weer terug naar de manier van posten van maandagavond of is het trollen je te lief?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want anders is het antisemitisme, en zoals je weet wil ik me niet graag schuldig maken aan discriminatie.
Maar dan kan ik alsnog wel walgen van hetgeen jij voorstaatquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krl, alsof ik euthanasie wil terug draaien, homo's hun rechten wil afpakken, vrouwen emancipatie wil tegenhouden. Maar ik ben gewoon een conservatieve liberaal.
Moet je je afreageren? Gaan de tentamens niet zo soepel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat mij ook af en toe eens baggeren hier.
Ieder zijn visie. Maar jij doet net alsof ik jouw peuk en biertje en seks zou afpakken. Voor de rest is bij mij iedereen vrij, mits je natuurlijk met die vrijheid kan omgaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven behelst meer dan bedrijven zo goed mogelijk faciliteren en proberen zo rijk mogelijk te worden. Jij wil het leven van mensen inperken en de normale burger als klap op de vuurpijl ook nog een streng in de gaten houden. Ieder zn ding, maar ik voel daar helemaal niks voor. Sterker, dat is een nachtmerrie-maatschappij.
Ik troll dit keer echt nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kunnen we weer terug naar de manier van posten van maandagavond of is het trollen je te lief?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |