Dat is geen vrijheid. Jij stelt immers een vrachtlading regels voor en de burger wordt a la 1984 ook nog eens streng in de gaten gehouden. Dat is nep-vrijheid. Burgers krijgen weliswaar het gevoel volledig vrij te zijn, maar dat is niets meer dan schijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ieder zijn visie. Maar jij doet net alsof ik jouw peuk en biertje en seks zou afpakken. Voor de rest is bij mij iedereen vrij, mits je natuurlijk met die vrijheid kan omgaan.
7.8 gemiddeld nu. Nog 0.2%quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je je afreageren? Gaan de tentamens niet zo soepel?
Het verschil is soms moeilijk te duiden danquote:
Op welk ding perk ik jouw vrijheid in dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geen vrijheid. Jij stelt immers een vrachtlading regels voor en de burger wordt a la 1984 ook nog eens streng in de gaten gehouden. Dat is nep-vrijheid. Burgers krijgen weliswaar het gevoel volledig vrij te zijn, maar dat is niets meer dan schijn.
Alsof de PvdA je niet in de gaten houdt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geen vrijheid. Jij stelt immers een vrachtlading regels voor en de burger wordt a la 1984 ook nog eens streng in de gaten gehouden. Dat is nep-vrijheid. Burgers krijgen weliswaar het gevoel volledig vrij te zijn, maar dat is niets meer dan schijn.
Gaat goed dus: gefeliciteerd!quote:
Dat net van antisemtisme was wel een troll ja, maar al dat andere oprecht nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil is soms moeilijk te duiden dan
De pvda pakt al je geld af om het vervolgens voor jou uit te geven aan allerhande nobele doelen. Als dat vrijheid heet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alsof de PvdA je niet in de gaten houdt...
maar dat doet de VVD net zo hard. En er is geen enkel bewijs dat de VVD dit afpakken zal verminderen. Het enige wat ze doen is het aan andere dingen uitgeven (zoals huizen van de rijken).quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De pvda pakt al je geld af om het vervolgens voor jou uit te geven aan allerhande nobele doelen. Als dat vrijheid heet.
Er zijn ergere trollers dan Phpquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil is soms moeilijk te duiden dan
Nee, ze pakken het geld niet uit blaricum nee. Wat zei doen is fors in de verzorgings-staat snijden (imo nog niet genoeg) om vervolgens dat uit te delen aan de lager inkomens tot en met de top-inkomens. Dat is tenminste eerlijk, iedereen betaald belasting, dus op het moment dat er geld vrijkomt moet je dat ook eerlijk delen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
maar dat doet de VVD net zo hard. En er is geen enkel bewijs dat de VVD dit afpakken zal verminderen. Het enige wat ze doen is het aan andere dingen uitgeven (zoals huizen van de rijken).
Daarin verschilt de rechtsmens wellicht van de linksmens. Ik denk niet alleen aan mijzelf. Ik gun anderen ook hun vrijheden, ondanks dat ik niet van die desbetreffende vrijheden gebruik wens te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op welk ding perk ik jouw vrijheid in dan?
Mooi zo, ik perk jouw vrijheid dus niet in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarin verschilt de rechtsmens wellicht van de linksmens. Ik denk niet alleen aan mijzelf. Ik gun anderen ook hun vrijheden, ondanks dat ik niet van die desbetreffende vrijheden gebruik wens te maken.
Ook onder VVD-beleid is er sprake van een belastingschijfstelsel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze pakken het geld niet uit blaricum nee. Wat zei doen is fors in de verzorgings-staat snijden (imo nog niet genoeg) om vervolgens dat uit te delen aan de lager inkomens tot en met de top-inkomens. Dat is tenminste eerlijk, iedereen betaald belasting, dus op het moment dat er geld vrijkomt moet je dat ook eerlijk delen.
Als je mijn eerste post in dit topic leest, dan merk je ook op dat ik niet zozeer op mijzelf doel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi zo, ik perk jouw vrijheid dus niet in.
En elke schijf gaat 1 procent omlaag, iedereen wat dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook onder VVD-beleid is er sprake van een belastingschijfstelsel.
Wiens vrijheid perk ik dan wel in?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je mijn eerste post in dit topic leest, dan merk je ook op dat ik niet zozeer op mijzelf doel.
De armen (maak daar eigenlijk maar alles tot een stuk boven modaal) schieten effectief gezien helemaal niks op met snijden in de verzorgingsstaat, en zullen er, als er ook maar iets gebeurt, fors op achteruit gaan. Maar daar kom je nog wel achter als je moeder niet meer alles betaalt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze pakken het geld niet uit blaricum nee. Wat zei doen is fors in de verzorgings-staat snijden (imo nog niet genoeg) om vervolgens dat uit te delen aan de lager inkomens tot en met de top-inkomens. Dat is tenminste eerlijk, iedereen betaald belasting, dus op het moment dat er geld vrijkomt moet je dat ook eerlijk delen.
Ja, alsof dat fiscaaltechnisch in een jaar te veranderen is. Bij de VVD gaan de schijven in ieder geval omlaag. Dat is tenminste de goede richting.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook onder VVD-beleid is er sprake van een belastingschijfstelsel.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wiens vrijheid perk ik dan wel in?
Take your pick.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voornamelijk cultuur, het liefste zou ik een Verbod zien op Minaretten/hoofddoekjes op scholen (geen kopvoddentax dus)/verbod bouw op nieuwe moskeeen, verder wil ik meer camera's/meer politie/straat-terreur eenheid/JSF aanschaf/immigratie stop uit Moslim landen (belangrijke mensen uitgezonderd)/verder wil ik een download-verbod/verbod op halal-slachten/verbod op niqaab/verbod op burka. Etc.
3 toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En elke schijf gaat 1 procent omlaag, iedereen wat dus.
En dat wil de VVD blijven doen, denk jij. De VVD stevent langzaam maar zeker af op een vlaktaks. Belastingschijven zijn immers een links bedenksel, nietwaar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, alsof dat fiscaaltechnisch in een jaar te veranderen is. Bij de VVD gaan de schijven in ieder geval omlaag. Dat is tenminste de goede richting.
Haha iets met dromen en bedrog enzoquote:
1, bij de vorige verkiezingen wouden ze wel 3 procent ja.quote:
Het is een dubbele progressie, en uiteraard ben ik daartegen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat wil de VVD blijven doen, denk jij. De VVD stevent langzaam maar zeker af op een vlaktaks. Belastingschijven zijn immers een links bedenksel, nietwaar?
Vlaktaks is het meest eerlijke systeem, iedereen betaalt het gelijke tarief, but, de hoogste inkomens betalen alsnog de hoogste lasten. Eerlijk dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat wil de VVD blijven doen, denk jij. De VVD stevent langzaam maar zeker af op een vlaktaks. Belastingschijven zijn immers een links bedenksel, nietwaar?
Van de VVD site:quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1, bij de vorige verkiezingen wouden ze wel 3 procent ja.
En wouden zijn grote bossen.quote:De VVD wil dat de inkomstenbelasting voor alle tariefschijven omlaag gaat met drie procent. Bijna elke Nederlander profiteert daarvan. Dat zijn netto euro's waar iedereen wat mee kan.
Kan je even onderstrepen bij welke maatregel iemand vrijheid wordt ingeperkt.quote:
PVV wil ook vlaktaks hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een dubbele progressie, en uiteraard ben ik daartegen.
De vlaktaks ligt overigens bij CDA, D66 en PvdA goed, dus wat dat betreft kan het nog leuk worden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je even onderstrepen bij welke maatregel iemand vrijheid wordt ingeperkt.
Concept 2010?????quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van de VVD site:
[..]
En wouden zijn grote bossen.
Een vlaktaks ligt wat gecompliceerder, maar dat komt tzt nog wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vlaktaks is het meest eerlijke systeem, iedereen betaalt het gelijke tarief, but, de hoogste inkomens betalen alsnog de hoogste lasten. Eerlijk dus.
Tering, ik begin langzamerhand op de SP te lijken
Lijkt mij sterk dat een PvdA zich hard maakt voor een vlaktaks. Vooral in deze tijd lijkt mij dat een uiterst stupide maatregel. Snap ook niet mensen het zo vreselijk vinden om iets meer belasting af te staan. Ik betaal nu 42 procent (ofzo?!). En over een aantal jaar zit ik boven de 50. Nou en? Ik houd voldoende over om een fatsoenlijk leven te leiden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een dubbele progressie, en uiteraard ben ik daartegen.
De vlaktaks ligt overigens bij CDA, D66 en PvdA goed, dus wat dat betreft kan het nog leuk worden.
Klopt, welke subsidies mikker je eruit, hoe doe je dat met de HRA, huursubsidie sowieso afschaffen en andere sociale hulpjes. Wat ik wel wil is een vrije som van 10 mile.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een vlaktaks ligt wat gecompliceerder, maar dat komt tzt nog wel.
1 procentpunt heeft Rutte meerdere malen gezegd. Ook een kleine nuanceverschil natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van de VVD site:
[..]
En wouden zijn grote bossen.
De overheid moet gewoon met veel minder geld leren rond te komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach, het geld komt toch weer bij de overheid terecht. Of dat nu via inkomstenbelasting is of BTW, en dan liever het laatste. Dan heb je nog materieel voor je geld
Ach, ga toch effe lekker poepen man, snotneusquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je even onderstrepen bij welke maatregel iemand vrijheid wordt ingeperkt.
Ad-hominem?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ga toch effe lekker poepen man, snotneus
En welk percentage denk je zoal aan, erboven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, welke subsidies mikker je eruit, hoe doe je dat met de HRA, huursubsidie sowieso afschaffen en andere sociale hulpjes. Wat ik wel wil is een vrije som van 10 mile.
Dan moeten ze hun site eens aanpassenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
1 procentpunt heeft Rutte meerdere malen gezegd. Ook een kleine nuanceverschil natuurlijk.
Ook dat, minder aan onzinnige dingen besteden, maar dat kan links niet goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De overheid moet gewoon met veel minder geld leren rond te komen.
1 van 25 procent, maar dan moeten we HRA en huursubsidie ook afschaffen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
En welk percentage denk je zoal aan, erboven.
Nee, maar je snapt dondersgoed dat elk verbod gevolgen heeft voor iemand zijn vrijheid. Of het nou een hooddoeken- of een halalslachtverbod is. Er gaan mensen bepaalde vrijheden inleveren.quote:
En veel meer marktwerking, ik zit te denken om bijv de gevangenissen te privatiseren, doen ze in Amerika ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ook dat, minder aan onzinnige dingen besteden, maar dat kan links niet goed
In hun verkiezingsprogram staat toch echt 1 procent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun site eens aanpassen
Mwoah, als je nog iets als overheid over wil houden ga je toch weer richting de 35 a 40% hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 van 25 procent, maar dan moeten we HRA en huursubsidie ook afschaffen.
En jij?
Mwoah, drie procent kan natuurlijk prima neerkomen op een procentpunt. Het eerste klinkt alleen hipper.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun site eens aanpassen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, die site is oud.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In hun verkiezingsprogram staat toch echt 1 procent.
Halal slachtverbod is logisch, wij betalen in dit land ons dood voor een stuk normaal vlees omdat het milieu/klimaat neutraal/diervriendelijk/ecologisch moet, maar een dier slachten zonder verdoving moeten we maar niet moeilijk over doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt dondersgoed dat elk verbod gevolgen heeft voor iemand zijn vrijheid. Of het nou een hooddoeken- of een halalslachtverbod is. Er gaan mensen bepaalde vrijheden inleveren.
In dit topic is dat gedoogd vind ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, we gaan weer met clichés smijten
25 a 30 procent is het ong. Bij 40 procent verhoog je die inkomsten die ze nu al hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, als je nog iets als overheid over wil houden ga je toch weer richting de 35 a 40% hoor.
Ik vraag niet om argumenten, het ging erom wiens vrijheden worden ingeperkt. En je hebt een antwoord op die vraag. Overal waar verbod voor staat betekent een inperking van vrijheden. En in sommige gevallen is dat misschien terecht, al denk ik nooit dat een verbod de oplossing is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Halal slachtverbod is logisch, wij betalen in dit land ons dood voor een stuk normaal vlees omdat het milieu/klimaat neutraal/diervriendelijk/ecologisch moet, maar een dier slachten zonder verdoving moeten we maar niet moeilijk over doen![]()
![]()
![]()
Hoofddoeken verbod is een heel logisch verschijnsel, A het is voor meisjes niet leuk om op school 1 hoofddoek te moeten dragen, 2 vind ik dat een school daarin neutraal en terughoudend moet zijn.
Ja, als ik de regel invoer die inhoud dat mensen niet aan elkaars spullen mogen zitten dan is dat ook een inperking van iemands vrijheid, maar wel een logische.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vraag niet om argumenten, het ging erom wiens vrijheden worden ingeperkt. En je hebt een antwoord op die vraag. Overal waar verbod voor staat betekent een inperking van vrijheden. En in sommige gevallen is dat misschien terecht, al denk ik nooit dat een verbod de oplossing is.
Omdat eigendomsrecht een fundamenteel vereiste is voor een samenleving.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, als ik de regel invoer die inhoud dat mensen niet aan elkaars spullen mogen zitten dan is dat ook een inperking van iemands vrijheid, maar wel een logische.
Rechts wel dan met speeltjes als bijvoorbeeld de JSFquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Laat maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar feit is dat de staatsschuld onder het laatste kabinet een stuk groter geworden is, zal niet alleen door de crisis zijn.
Ja dat is een van de weinige punten van de VVD waar ik het niet mee eens benquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts wel dan met speeltjes als bijvoorbeeld de JSF?
Ik vind dat vrijheid/godsdienstvrijheid/privacy&burgerrechten veeltste ver zijn doorgeschoten. Niemand is gelijk, en geen enkele godsdienst heeft onbeperkte vrijheid. En burgerrechten? Burgerplichten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat eigendomsrecht een fundamenteel vereiste is voor een samenleving.
Uiteraard ligt vrijheid van religie en meningsuiting veel gecompliceerder.
Dus je bent toch voor een verbod op koosjer slachten? Of in ieder geval voor een verbod op onverdoofd slachten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Halal slachtverbod is logisch, wij betalen in dit land ons dood voor een stuk normaal vlees omdat het milieu/klimaat neutraal/diervriendelijk/ecologisch moet, maar een dier slachten zonder verdoving moeten we maar niet moeilijk over doen![]()
![]()
![]()
Want het laatste kabinet was links? Tuurlijk..quote:
Vandaar ook de bruikbare toevoeging: in sommige gevallen is een verbod terecht. Maar vaak ook niet, neem bijvoorbeeld het paddo-verbod. Dat was helemaal nergens voor nodig. En ik wil niet naar een samenleving waarin de overheid ons van alles toeschrijft. Als ik een minaret in mn tuin wil bouwen, dan wil ik die mogelijkheid gewoon krijgen (tenzij het bestemmingsplan het verhindert of de welstandscommissie het afkeurt).quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, als ik de regel invoer die inhoud dat mensen niet aan elkaars spullen mogen zitten dan is dat ook een inperking van iemands vrijheid, maar wel een logische.
Dat is handel, op die manier halen wij een goed voetje bij Amerike&Israel, wij verhandelen ook dingen aan hun. Per saldo gaat iedereen er op vooruit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts wel dan met speeltjes als bijvoorbeeld de JSF?
Omdat Woutertje te veel geld uitdeelde wat aan bonussen besteed werd bij de banken?quote:
Geef ik geen antwoord opquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus je bent toch voor een verbod op koosjer slachten? Of in ieder geval voor een verbod op onverdoofd slachten?
Wordt gesteund door Teeven toch>?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef eriksd het volgende:
Fritsma dient weer een anti-marokkanen motie in: een straattereureenheid a 1000 man.
Ze hebben veel meer van dat soort geldverspillende grappen hoog in het vaandel staan hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja dat is een van de weinige punten van de VVD waar ik het niet mee eens benMoet ik je dus gelijk in geven
Bos bepaalde de bonussen bij de banken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Omdat Woutertje te veel geld uitdeelde wat aan bonussen besteed werd bij de banken?Als idat ook maar een klein beetje in verhouding natuurlijk.
Of dit netto van Nederland ook maar een heel klein beetje gunstig uit gaat pakken is maar zeer de vraag. Geloof er zelf niks van. Investeer dan liever in de kennisinfrastructuur of desnoods in wegenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is handel, op die manier halen wij een goed voetje bij Amerike&Israel, wij verhandelen ook dingen aan hun. Per saldo gaat iedereen er op vooruit.
Wtf? JIj en ik als atheist zijnde worden bepaalde religieuze dingen door de strot heen geduwd, Minaretten, koopzondagen restricties, het schiet door. Hierin ben ik bijv heel liberaal.quote:
De fout die Bos gemaakt heeft, is dat er totaal geen sturing is geweest na afloop van de bail-out. Dat eist nu zijn tol.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bos bepaalde de bonussen bij de banken?
Hij is bang om voor antisemiet te worden uitgemaakt. Niet zo gek, aangezien mij dat ook heel meerdere malen is overkomen op FOK! Want ja, de blokkade van Gaza misselijk noemen is natuurlijk not done.quote:
Liberaal is niet gelijk aan atheist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf? JIj en ik als atheist zijnde worden bepaalde religieuze dingen door de strot heen geduwd, Minaretten, koopzondagen restricties, het schiet door. Hierin ben ik bijv heel liberaal.
OT Koos.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is bang om voor antisemiet te worden uitgemaakt. Niet zo gek, aangezien mij dat ook heel meerdere malen is overkomen op FOK! Want ja, de blokkade van Gaza misselijk noemen is natuurlijk not done.
Leger wordt gewoon geld meer verdiend, net zoals die leuke opbouw missies die ome Bush voor ons heeft uigestippelt. Nu worden wij uitgenodigd bij de G20.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of dit netto van Nederland ook maar een heel klein beetje gunstig uit gaat pakken is maar zeer de vraag. Geloof er zelf niks van. Investeer dan liever in de kennisinfrastructuur of desnoods in wegen.
Ook daar moeten we elkaar kunnen vinden. Niet arbeid maar eerder consumptie belastenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach, het geld komt toch weer bij de overheid terecht. Of dat nu via inkomstenbelasting is of BTW, en dan liever het laatste. Dan heb je nog materieel voor je geld
Nee dat was niet z'n bedoeling, maar daar werd een groot deel uiteindelijk wel aan besteed. En daarna nog een keerquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bos bepaalde de bonussen bij de banken?
Ik ben het ook niet altijd eens met Israel maar toch is het belangrijk dat wij ze politieke steun geven, puur en louter uit eigen gewin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is bang om voor antisemiet te worden uitgemaakt. Niet zo gek, aangezien mij dat ook heel meerdere malen is overkomen op FOK! Want ja, de blokkade van Gaza misselijk noemen is natuurlijk not done.
Jaja, nu komen we ergens. Je rept terecht over koopzondagen. Maar dat zijn ook ingrepen die ons allemaal treffen. Als we dankzij onze moslimlandgenoten allemaal verplicht mee moeten doen aan de ramadan, dan zeg ik 'ho eens even'. Maar als iemand een hoofddoek op dr kop wil dragen of een minaret wil bouwen, dan gaat hij zijn gang maar. Daar heb ik verder geen last van, ik hoef niet rond te lopen met zo'n dng op mn kop.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf? JIj en ik als atheist zijnde worden bepaalde religieuze dingen door de strot heen geduwd, Minaretten, koopzondagen restricties, het schiet door. Hierin ben ik bijv heel liberaal.
Dat suggereer ik ook niet. Maar atheisten krijgen juist veel vrijheids beperkingen doordat de godsdienstvrijheid aan het doorschieten is.quote:
Je geloofwaardigheid neemt idd steeds verder af php....quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu ben je of aan het trollen of je bent gewoon een dictatortje in de dop.
My bad.quote:
Onzin kost netto gewoon veel geld. En enige kosten zijn prima te verantwoorden voor (internationale) veiligheid maar je moet het niet overdrijvenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leger wordt gewoon geld meer verdiend,
Joepie en dat worden we nog steeds nu we ons terugtrekken uit Afghanistan... Dat we daar bijzitten is veel meer omdat we een redelijk belangrijke financiële sector hebben.quote:net zoals die leuke opbouw missies die ome Bush voor ons heeft uigestippelt. Nu worden wij uitgenodigd bij de G20.
Mwoah, ik insinueerde niet dat jij wat suggereerde. Ik constateerde dat je post het impliceert.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat suggereer ik ook niet. Maar atheisten krijgen juist veel vrijheids beperkingen doordat de godsdienstvrijheid aan het doorschieten is.
Nou met deze coalitie is de vraag of je alleen Halal-slachten of alle vormen van onverdoofd slachten wilt verbieden best relevant hoorquote:
Woordenboek + opzoeken + lezen php???quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb weinig trek in een Minaret in mijn achter tuin, dat doen ze maar in Marokko. En een hoofddoek mag in principe gedragen worden, alleen niet op school, omdat meisjes dan nog niet geheel rationeel kunnen nadenken over die soort religieus dom gedoe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, nu komen we ergens. Je rept terecht over koopzondagen. Maar dat zijn ook ingrepen die ons allemaal treffen. Als we dankzij onze moslimlandgenoten allemaal verplicht mee moeten doen aan de ramadan, dan zeg ik 'ho eens even'. Maar als iemand een hoofddoek op dr kop wil dragen of een minaret wil bouwen, dan gaat hij zijn gang maar. Daar heb ik verder geen last van, ik hoef niet rond te lopen met zo'n dng op mn kop.
Ik doelde op de Gaza-blokkadequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou met deze coalitie is de vraag of je alleen Halal-slachten of alle vormen van onverdoofd slachten wilt verbieden best relevant hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |