Het was maar een grapje hoor, ik ga volgend jaar braaf naar het 2de leerjaar van mijn opleiding.quote:
Wat voor genre?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
Japsnars post ook nog wel eens hits, ja. Doe eens een gooi, Jappie.
quote:
Dudequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mens, je weet toch ook wel dat Chai dat soort dingen niet serieus meent, dat jij dat wel doet is jouw probleem.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maar normaal kan ik meisjes ook wel lezen, ook de subtiele aanwijzing in sms-jes.
Ik jou ook omdat jij Chai hebt en ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook weleens geTRed omdat je een spelfout maakte in een PM.
hij is nu net afgelopen ('let me sip your drink wihoo') wat een saaie kutmuziekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet dat liedje van mij net luisterden.
Ik doe het alleen als het gerechtigd en verantwoord is, als jij normaal post, TR ik niet, als iemand anders normaal post. TR ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
Jullie topic-reporten wel veel zeg.
Dan ben ik nog maar een beginneling.
Sorry mop, ik internet nu op mijn telefoon, morgen probeer ik het wel even.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet dat liedje van mij net luisterden.
Het spijt me, ik heb mijzelf daarom ook al geTRed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik jou ook omdat jij Chai hebt en ik niet.
Ynuhh negeert dat gewoon. Zij is zo verstandig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie hebben Ynuhh weg gejaagd met dat boeren gedrag.
Dirty dutch kanker, vooral dat 1:00 is vreselijk irritantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Deze dan. Ook een aanrader, die zeurende beat op 1.00
.
Als jij wil dat er hier niet geprovoceerd wordt dan flikker je maar dat toetsenbord vanuit je flat naar beneden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als het gerechtigd en verantwoord is, als jij normaal post, TR ik niet, als iemand anders normaal post. TR ik ook niet.
Maar als mensen ruzie willen provoceren, wie dan ook, dan TR ik.
KLB blijft KLBquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij wil dat er hier niet geprovoceerd wordt dan flikker je maar dat toetsenbord vanuit je flat naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |