Ik praat wel hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is dit voor stilte richting mij? Wie heeft die gemene plan bedacht om niets meer tegen mij te zeggen?
Zoals ik al zei misschien schrok ze ofzo van je smsje terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maar normaal kan ik meisjes ook wel lezen, ook de subtiele aanwijzing in sms-jes. Voor mij was het ook een duidelijk verhaal dus ik smste dus ook iets à la 'dan niet' maar zij stuurde echt iets terug wat 180 graden draaide.
Ik ga VMBO tl doen op de VAVO.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
VMBO-TL is geen HAVO hoor, ik zeg het maar even.
Iedereen negeert mij ook, alleen ik doe net of men wel op mij reageert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is dit voor stilte richting mij? Wie heeft die gemene plan bedacht om niets meer tegen mij te zeggen?
Deze ook niet echt maar op de achtergrond is ie zo chillquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat nummer maar skeer, zit niet echt een goede climax in :$
Dat doet me deugt. Alleen ik snap nog steeds niet waarom verder niemand iets tegen mij zegt./quote:
Post jij een hit dan, schatje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind dat nummer maar skeer, zit niet echt een goede climax in :$
Ja, normaal is dat bullshit maar misschien is het echt, dat dacht ik dus ook. Want IRL was het echt extreem chill, hele avond bij elkaar met z'n 2en gestaan, ze wilde niet kussen omdat ze geen meisje voor één keer wilde zijn, toen ik haar nummer hosselde wilde ze de mijne ook en ze zei dat als ze een examenparty gaf ik ook mocht komenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien is ze oprecht en komt het écht niet zo goed uit op dit moment![]()
![]()
Goed hoor, goed gevoel over de gemaakte tentamens en mijn vriend komt rond een uur of 11.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed, 1 september mag ik VMBO-TL gaan doen. En hoe gaat het met jou?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze ook niet echt maar op de achtergrond is ie zo chill
Je deed dit jaar nog MBO 4 iets met leraren, nu ineens naar de uni gaan is wel een hele grote stap vrind.quote:
alleen maar, heletijd die naakte chicis chekkuh :p :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hehe gewoon kkhard de hele tijd over seksuele voortplanting lullen jatoch :p
Isgoed, ik breng hetquote:
Als die meisjes die dan vochtig worden tussen de dijen als hij zulks spannende verhalen vertelt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hehe gewoon kkhard de hele tijd over seksuele voortplanting lullen jatoch :p
Weet niet, maar ik miste je. Zoals Lakitu ooit zei, je bent dan wel een mongool, je bent tenminste wel ONZE mongool ipv al die fakers tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doet me deugt. Alleen ik snap nog steeds niet waarom verder niemand iets tegen mij zegt./
Weer mijn nummer postenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze ook niet echt maar op de achtergrond is ie zo chill
Heb jij die vriend van je nog steeds niet de deur uit gedaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed hoor, goed gevoel over de gemaakte tentamens en mijn vriend komt rond een uur of 11.
nog 2-2 of 3-2 COME ONquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |