Vond het niet echt een hoogstaande film ofzo nee.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
Leuke UI en ondertitel trouwens Bragi, valt me nu pas op.
Jezus, je lijkt wel een wijf. Ga gewoon kijken en als je jankt, dan jank je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil niet huilenen ik weet dat ik moet huilen want ik moest huilen om het boek.
Dat komt ook wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
Dan moet er nog wel even wat gebeuren dus.
inb4 is hij zo slecht dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil niet huilenen ik weet dat ik moet huilen want ik moest huilen om het boek.
baby-facequote:
Dat is echt wel vermakelijk. En er komt een nieuw seizoen van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek laatst ook Jersey Shore.Super grappig programma.
vind er geen ruk aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek laatst ook Jersey Shore.Super grappig programma.
Doei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Ok weekend. Doei.
Waarom eet je alleen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik praat niet onder het eten. Als ik thuis eet dan is het ook echt alleen eten voor mij.
Samen met mijn ouders en mijn zusje, maar die zie ik al de hele dag. Ik kan maar 1 ding tegelijk.quote:
Volgens mij is dat een veelvoorkomend iets onder mannen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Samen met mijn ouders en mijn zusje, maar die zie ik al de hele dag. Ik kan maar 1 ding tegelijk.
Dat heb ik niet, maar waarom praten als je mond vol zit met voedsel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een veelvoorkomend iets onder mannen.
Als ik tegen een bepaald iemand praat tijdens het autorijden kan het maar zo zijn dat we een afslag missen.
Altijd eerst netjes je mond leegeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar waarom praten als je mond vol zit met voedsel?
Dat sowieso, maar dan gaat de volgende hap weer erin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd eerst netjes je mond leegeten.
Bah, inderdaad. Of smakken, dat vind ik ook zo vies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die met de mond vol praten of met de mond open kauwen.
oh..ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet Portugal toch ook verliezen?
Ja, dat kan alleen als je met de mond open kauwt volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bah, inderdaad. Of smakken, dat vind ik ook zo vies.
Dat is het enige wat ze hoeven te zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Ons internet + telefoon deed het net nietheel irritant
Moest ik met mn mobiel naar de helpdesk bellen. Dus ik was meteen die persoon voor door te zeggen stekker eruit gehaald, dit gedaan, gereset, alles. Zegt ie ineens uit het niets "oh eh ja eh storing ja ik zie het al"klonk echt als een desperate attempt om ervanaf te zijn...
en 5 minuten later deed alles het weer
Jolly good tale, chaps
Het kan ook met de mond dicht...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat kan alleen als je met de mond open kauwt volgens mij.
Ik kan het sowieso niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan ook met de mond dicht...
Gelul.quote:
Leugens.quote:
Smakelijk. Eet met het mondje dicht en zonder gesmak.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:53 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, tijd om te gaan koken en eten. Doeidoei.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smakelijk. Eet met het mondje dicht en zonder gesmak.
Met wie?quote:
Jan van Halst.quote:
geen interessequote:
Dan lezen ze het niet voor ben ik bang.quote:
Otisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
Zal ik Potloodvis als naam invullen?
Ik heb ook geen vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan lezen ze het niet voor ben ik bang.
Ja heel soms wel, maar even vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef Salatrel het volgende:
link naar een banner? dat werkt idd niet
Waar kan ik het eventueel voorbij horen komen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
Ik ga als de 9-jarige Edwin uit Zoetermeer vragen waarom Van Marwijk Jan van Halst niet heeft opgeroepen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar kan ik het eventueel voorbij horen komen?
Of de directe link: http://livestreams.omroep.nl/nos/live03quote:
Waarom doe je nu geen boodschappen dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef Salatrel het volgende:
had eigelijk woensdag al boodschappen moeten doen maar ben nog steeds niet geweest
nu moet ik verplicht broodje kroket eten omdat ik niks anders in huis heb
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb geen zin om vanavond bier te drinken. Heeft iemand nog een beter idee dan Safari-7up?
het is kiezen tussen 2 kwaden... gedwongen broodje kroket of gedwongen boodschappen doen. dan blijf ik liever lui op de bank liggen :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet noodgedwongen een broodje kroket te eten.
heb jij ally nou ook gezien of alleen zij jou?quote:
Jij gelooft bullshit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heb jij ally nou ook gezien of alleen zij jou?
watquote:
deze manquote:
Leuk cadeauquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Laki, ik moet een bidon in bidonhouder inpakken!
ja ik kreeg een vraagteken terugquote:
Oké.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:21 schreef Maisnon het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=1910
Probeer mn level
ik zeg niks ik heb geheimen voor jequote:
OEHHHHquote:
wat geen geheim is is dat ik bijna zeker weet dat je het foute nummer hadquote:
Alleen als jij überhaupt neit het goeie nummer hebt gegeven. Als het wel zo was, maar dan alleen met extra getalletje, dan heb ik het gewoon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat geen geheim is is dat ik bijna zeker weet dat je het foute nummer had
jij hebt nog gesms-t ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen als jij überhaupt neit het goeie nummer hebt gegeven. Als het wel zo was, maar dan alleen met extra getalletje, dan heb ik het gewoon.
hahaha denken dat ik gesms't hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
jij hebt nog gesms-t ooktrolled als ene motherfucker vriend
100|% vriendje, probeer die tranen maar in te slikkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahaha denken dat ik gesms't heb![]()
countertrolled als een grootmoederneuker
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.quote:
Ik kotste een klein beetjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
awkward gesprek, gelukkig kon ik toen zeggen oh m'n vrienden roepen doei.
Dat was nog van de schrik van mijn GIGA troll van net.quote:
Jíj bent een soort zuurtje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.
Als je maar de helft wist vriendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was nog van de schrik van mijn GIGA troll van net.
wat is dit die werd gister ook gedraaid wie is deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
THIS IS BIG BRO BRO TAKING OVER THE SHOW SHOW WITH THE SMOOTH FLOW FLOW
Ik heb jou ook gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat is dit die werd gister ook gedraaid wie is deze man
Goed verhaal manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
Zou je geven?quote:
Opzich wel maar je molkapsel deed me twijfelen.quote:
Ja heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.
mn watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Opzich wel maar je molkapsel deed me twijfelen.
Geen Rohff?quote:
La Tribute de Dana zekerquote:
ik word altijd gek van dat soort herhalingen, kan er niet tegen, dus ik doe het niet meer, me blootstellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Leuk hoor dat even Apeldoorn bellen reclameding met die vader en die auto... maar wat een godvergeten irritante versie van Daddy Cool, vooral als die reclame 5 keer per blok komt
Ik wilde het net posten, maar nu kom ik ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n Opgezwolle pizza. Alleen weet ik niet meer waarom.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
i'm sowwy!![]()
+ pruillip
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom post je de hele tijd foto's van jezelf?
Vind je dat opwindend, of wat?
Ik niet.En ik krijg de neiging om mijn scherm als dartbord te gebruiken.
in your face stylequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik blijf erbij dat AP echt een held is
[..]
[..]
Toen je dacht dat ze 16 was wilde je haar wel versieren maar toen je erachter kwam dat ze 24 is niet meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een bekrompen mannetje, hè? Ik KOTS erop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen je dacht dat ze 16 was wilde je haar wel versieren maar toen je erachter kwam dat ze 24 is niet meer?
Lijkt me duidelijk waarom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen je dacht dat ze 16 was wilde je haar wel versieren maar toen je erachter kwam dat ze 24 is niet meer?
Natuurlijk, dat is weer net iets te oud.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
genoeg mensen die niet voor 20.00 etenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, want zelf heb ik om 5 uur gegeten.
Mensen met siësta's.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
genoeg mensen die niet voor 20.00 eten
ik heb voor het fitness brood en kwark gegetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
genoeg mensen die niet voor 20.00 eten
Christina Aguilera.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Bragi het volgende:
Gitchy gitchy ya ya ta ta (hey hey hey)
Gitchy gitchy ya ya here (here)
Mocha chocolata ya ya (ooh yeah)
Creole Lady Marmalade (ohh)
Naturel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik heb voor het fitness brood en kwark gegeten
warm eten pas na 24:00 weer
geen vlees, geen vis, geen suikerquote:
Bosvruchtenkwark van Danone, dat is de beste ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen vlees, geen vis, geen suiker
dus ja
Ik denk vooral ook, omdat ze niet echt ambities heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Best wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Zomer Kiekjes #1
Lijkt echt alsof die gast erin gephotoshopt is![]()
xtremed jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Zomer Kiekjes #1
Lijkt echt alsof die gast erin gephotoshopt is![]()
Alsof ambities boeien voor één avond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk vooral ook, omdat ze niet echt ambities heeft.
9 posts met foto's in 5 dagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
mijn mond is ook opengevallenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
9 posts met foto's in 5 dagen.Jezus en dan was het vaak ook nog meer dan een foto.
Dat is het zusje of het kind van 'degene wiens naam niet genoemd mag worden'.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
9 posts met foto's in 5 dagen.Jezus en dan was het vaak ook nog meer dan een foto.
Jij gaat alleen voor de looks en de seksuele skills? Dus ook kampersletjes?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ambities boeien voor één avond.
Die komt inderdaad net uit het drakenei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn mond is ook opengevallen
mijn scherm is plat en kan toch niet barsten
dus gelukkig doet alles het nog
Kind zou nog kunnen ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is het zusje of het kind van 'degene wiens naam niet genoemd mag worden'.
Nee, want als je die voor één avond hebt dan heb je denk ik problemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat alleen voor de looks en de seksuele skills? Dus ook kampersletjes?
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
wat? bedoel je jambon? en weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jambon?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat? bedoel je jambon? en weet je dat zeker?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kunnen HJ en die mondhoek even optyfen uit dit topic. Danku.
ik spreek uit principe het L woord niet uit. En niet vanwege mods ofzo.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik spreek uit principe het L woord niet uit. En niet vanwege mods ofzo.
dus...?
Dat was gericht op de SC van HJ en Gekruldekut.quote:
Die van haar natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:14 schreef reetveter het volgende:
Maisnon, wat is het tofste level van total jerkface?
hoe weet je dat?quote:
mmm, zeg niets, dus de shit verdamptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij kinderen heeft, maar qua poseren zijn ze even sad.
ja...mijn hoofd maakte jambonquote:
Voetbal.quote:
Wat Fas zegt: voetbal. Nederland-Slowakije. Knockoutfase, dus hopelijk een boel spannende of mooie minuten.quote:
ik wil nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef Maisnon het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=918
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=491
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=1181
Deze zijn wel leuk
zelfs ik zal wat gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat Fas zegt: voetbal. Nederland-Slowakije. Knockoutfase, dus hopelijk een boel spannende of mooie minuten.
Oh, anticlimax, ik dacht aan iets in de trend van het ten huwelijk vragen van je vriendin of zo...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat Fas zegt: voetbal. Nederland-Slowakije. Knockoutfase, dus hopelijk een boel spannende of mooie minuten.
Uiteraard, 2 uur verzamelen in de café.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
Jongens toch, jullie weten toch wel maandag.
pfff...gelukkig (wil je niet teleurstellen)quote:
Misschien in de rust of zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, anticlimax, ik dacht aan iets in de trend van het ten huwelijk vragen van je vriendin of zo...
Ja, dan is er iets met rugby toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
Jongens toch, jullie weten toch wel maandag.
trantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, anticlimax, ik dacht aan iets in de trend van het ten huwelijk vragen van je vriendin of zo...
5 uur eten, 8 uur uit, in welke tijdzone leef jij?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben weg. Douchen en klaarmaken, vervolgens richting het centrum. Challas.
Ik hou niet van taalfouten.quote:
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hij woont niet in dequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
5 uur eten, 8 uur uit, in welke tijdzone leef jij?![]()
Neem even iets mee, geen zin om wat te halen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
Even naar de supermarkt om avondeten te kopen, brb.
Je hebt gelijk, ik ben in de war. Van de week tentamen waarin ik met trends moest werken, blijkbaar ben ik blijven hangen.quote:
Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef Maisnon het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=918
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=491
Deze zijn wel leuk
Ik werd halverwege ergens onthoofdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die 3e is wel leuk maar ik ging dood door een mijn voor de finish
Die sloopkogel is irritantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die 3e is wel leuk maar ik ging dood door een mijn voor de finish
HARDE NOOBquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet per ongeluk mijn MSN aanstaan tijdens het eten. Niemand heeft gepraat. FML
Jij weer hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
DezeAllemaal PIEMOLS
Deze man. Ik sta offline en massa's pratenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet per ongeluk mijn MSN aanstaan tijdens het eten. Niemand heeft gepraat. FML
Bij mij gaat hij normaal op deze beat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HARDE NOOBBij mij hoor je dat msn geluidje constant als een soort BEAT.
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij gaat hij normaal op deze beat.
Yeahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?
Die ene gast op dat rare ding is vetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef Maisnon het volgende:
Geweldig als je nog maar 1 been overhebt en geen armen![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik een chick instantly heb gevonden niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak me zorgen over de recente ontwikkeling op hyves dat het aantal onzichtbare profielen snel toeneemt, en het tegenwoordig al uniek is als de plaatsnaam erbij staat.
Dat vind ik juist wel fijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak me zorgen over de recente ontwikkeling op hyves dat het aantal onzichtbare profielen snel toeneemt, en het tegenwoordig al uniek is als de plaatsnaam erbij staat.
Nee man laatst vond ik iemand een H&M-meisje (I was right) en toen moest het via de fucking H&M-hyvesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een chick instantly heb gevonden niet meer herinneren.
eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Jij hebt geeneens hyves.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man laatst vond ik iemand een H&M-meisje (I was right) en toen moest het via de fucking H&M-hyves.
Ja alleen voornaam. Als je goed weet in te schatten is via de H&M-hyves een gouden tip.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja alleen voornaam. Als je goed weet in te schatten is via de H&M-hyves een gouden tip.
dunnoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Als je picca's removed van je Hyves, ofja, op onzichtbaar voor iedereen zet, hou je dan wel R&Rs?
Meer spieren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb sowieso nieuwe picca's nodig want ik ben spanger geworden.
Mwa niet dat maar wel droger iig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Is toch niet te zien. Picca's zijn onbetrouwbaar vriend. Laatst ook met een sma die gewoon doenbaar is in het echt maar kankerscare pics, gewoon een noh manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Dat heb ik ook, altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Weet ik maar ik geloof altijd in picsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is toch niet te zien. Picca's zijn onbetrouwbaar vriend. Laatst ook met een sma die gewoon doenbaar is in het echt maar kankerscare pics, gewoon een noh man
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa niet dat maar wel droger iig.Leuk zo'n kinderfeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nou ook. Maar ik ga niet skeel foto's van mezelf maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Die in die spiegel was wel aan tbh :$ ik zou je geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Maar ik ga niet skeel foto's van mezelf maken.
Dus blijft het bij uitgaanspics en daar sta ik nou niet altijd even charmant op![]()
wil je penis wel zien....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Maar ik ga niet skeel foto's van mezelf maken.
Dus blijft het bij uitgaanspics en daar sta ik nou niet altijd even charmant op![]()
wil je penis wel zien...quote:
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle auberginequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wil je penis wel zien...
net als de morgenstond goud heeft gezien..
dat rijmt
mooi is dat
2 lapo's voor je imitatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |