100|% vriendje, probeer die tranen maar in te slikkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahaha denken dat ik gesms't heb![]()
countertrolled als een grootmoederneuker
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.quote:
Ik kotste een klein beetjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
awkward gesprek, gelukkig kon ik toen zeggen oh m'n vrienden roepen doei.
Dat was nog van de schrik van mijn GIGA troll van net.quote:
Jķj bent een soort zuurtje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.
Als je maar de helft wist vriendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was nog van de schrik van mijn GIGA troll van net.
wat is dit die werd gister ook gedraaid wie is deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
THIS IS BIG BRO BRO TAKING OVER THE SHOW SHOW WITH THE SMOOTH FLOW FLOW
Ik heb jou ook gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat is dit die werd gister ook gedraaid wie is deze man
Goed verhaal manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
awkward gesprek, gelukkig kon ik toen zeggen oh m'n vrienden roepen doei.
Zou je geven?quote:
Opzich wel maar je molkapsel deed me twijfelen.quote:
Ja heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.
mn watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Opzich wel maar je molkapsel deed me twijfelen.
Geen Rohff?quote:
La Tribute de Dana zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |