heb jij ally nou ook gezien of alleen zij jou?quote:
Jij gelooft bullshit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heb jij ally nou ook gezien of alleen zij jou?
watquote:
deze manquote:
Leuk cadeauquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Laki, ik moet een bidon in bidonhouder inpakken!
ja ik kreeg een vraagteken terugquote:
Oké.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:21 schreef Maisnon het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=1910
Probeer mn level
ik zeg niks ik heb geheimen voor jequote:
OEHHHHquote:
wat geen geheim is is dat ik bijna zeker weet dat je het foute nummer hadquote:
Alleen als jij überhaupt neit het goeie nummer hebt gegeven. Als het wel zo was, maar dan alleen met extra getalletje, dan heb ik het gewoon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat geen geheim is is dat ik bijna zeker weet dat je het foute nummer had
jij hebt nog gesms-t ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen als jij überhaupt neit het goeie nummer hebt gegeven. Als het wel zo was, maar dan alleen met extra getalletje, dan heb ik het gewoon.
hahaha denken dat ik gesms't hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
jij hebt nog gesms-t ooktrolled als ene motherfucker vriend
100|% vriendje, probeer die tranen maar in te slikkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahaha denken dat ik gesms't heb![]()
countertrolled als een grootmoederneuker
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.quote:
Ik kotste een klein beetjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
awkward gesprek, gelukkig kon ik toen zeggen oh m'n vrienden roepen doei.
Dat was nog van de schrik van mijn GIGA troll van net.quote:
Jķj bent een soort zuurtje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.
Als je maar de helft wist vriendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was nog van de schrik van mijn GIGA troll van net.
wat is dit die werd gister ook gedraaid wie is deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
THIS IS BIG BRO BRO TAKING OVER THE SHOW SHOW WITH THE SMOOTH FLOW FLOW
Ik heb jou ook gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat is dit die werd gister ook gedraaid wie is deze man
Goed verhaal manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
awkward gesprek, gelukkig kon ik toen zeggen oh m'n vrienden roepen doei.
Zou je geven?quote:
Opzich wel maar je molkapsel deed me twijfelen.quote:
Ja heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das niet moeilijk in te pakken, daar maak je gewoon een soort zuurtje van.
mn watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Opzich wel maar je molkapsel deed me twijfelen.
Geen Rohff?quote:
La Tribute de Dana zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |