ik word altijd gek van dat soort herhalingen, kan er niet tegen, dus ik doe het niet meer, me blootstellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Leuk hoor dat even Apeldoorn bellen reclameding met die vader en die auto... maar wat een godvergeten irritante versie van Daddy Cool, vooral als die reclame 5 keer per blok komt
Ik wilde het net posten, maar nu kom ik ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n Opgezwolle pizza. Alleen weet ik niet meer waarom.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
i'm sowwy!![]()
+ pruillip
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom post je de hele tijd foto's van jezelf?
Vind je dat opwindend, of wat?
Ik niet.En ik krijg de neiging om mijn scherm als dartbord te gebruiken.
in your face stylequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik blijf erbij dat AP echt een held is
[..]
[..]
Toen je dacht dat ze 16 was wilde je haar wel versieren maar toen je erachter kwam dat ze 24 is niet meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde gisteren zo'n 16-jarige chick versieren die met dr kont mijn hand bereed, dus ik beetje praten, vraag ik naar haar leeftijd: 24. Ik dacht nou kan ik hem moeilijk meteen boeken dus ik quasi-geinteresseerd vragen wat ze deed, zij zo Avans. Dus ik zo oh okay wat studeer je dan. Zij nee ik werk daar in de kantine.
![]()
![]()
![]()
awkward gesprek, gelukkig kon ik toen zeggen oh m'n vrienden roepen doei.
Wat een bekrompen mannetje, hè? Ik KOTS erop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen je dacht dat ze 16 was wilde je haar wel versieren maar toen je erachter kwam dat ze 24 is niet meer?
Lijkt me duidelijk waarom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen je dacht dat ze 16 was wilde je haar wel versieren maar toen je erachter kwam dat ze 24 is niet meer?
Natuurlijk, dat is weer net iets te oud.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
genoeg mensen die niet voor 20.00 etenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, want zelf heb ik om 5 uur gegeten.
Mensen met siësta's.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
genoeg mensen die niet voor 20.00 eten
ik heb voor het fitness brood en kwark gegetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
genoeg mensen die niet voor 20.00 eten
Christina Aguilera.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Bragi het volgende:
Gitchy gitchy ya ya ta ta (hey hey hey)
Gitchy gitchy ya ya here (here)
Mocha chocolata ya ya (ooh yeah)
Creole Lady Marmalade (ohh)
Naturel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik heb voor het fitness brood en kwark gegeten
warm eten pas na 24:00 weer
geen vlees, geen vis, geen suikerquote:
Bosvruchtenkwark van Danone, dat is de beste ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen vlees, geen vis, geen suiker
dus ja
Ik denk vooral ook, omdat ze niet echt ambities heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Best wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Zomer Kiekjes #1
Lijkt echt alsof die gast erin gephotoshopt is![]()
xtremed jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Zomer Kiekjes #1
Lijkt echt alsof die gast erin gephotoshopt is![]()
Alsof ambities boeien voor één avond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk vooral ook, omdat ze niet echt ambities heeft.
9 posts met foto's in 5 dagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik blijf erbij dat AP echt een held is
[..]
[..]
mijn mond is ook opengevallenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
9 posts met foto's in 5 dagen.Jezus en dan was het vaak ook nog meer dan een foto.
Dat is het zusje of het kind van 'degene wiens naam niet genoemd mag worden'.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
9 posts met foto's in 5 dagen.Jezus en dan was het vaak ook nog meer dan een foto.
Jij gaat alleen voor de looks en de seksuele skills? Dus ook kampersletjes?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ambities boeien voor één avond.
Die komt inderdaad net uit het drakenei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn mond is ook opengevallen
mijn scherm is plat en kan toch niet barsten
dus gelukkig doet alles het nog
Kind zou nog kunnen ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is het zusje of het kind van 'degene wiens naam niet genoemd mag worden'.
Nee, want als je die voor één avond hebt dan heb je denk ik problemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat alleen voor de looks en de seksuele skills? Dus ook kampersletjes?
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
wat? bedoel je jambon? en weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jambon?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat? bedoel je jambon? en weet je dat zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |