Vond het niet echt een hoogstaande film ofzo nee.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
Leuke UI en ondertitel trouwens Bragi, valt me nu pas op.
Jezus, je lijkt wel een wijf. Ga gewoon kijken en als je jankt, dan jank je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil niet huilenen ik weet dat ik moet huilen want ik moest huilen om het boek.
Dat komt ook wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
Dan moet er nog wel even wat gebeuren dus.
inb4 is hij zo slecht dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil niet huilenen ik weet dat ik moet huilen want ik moest huilen om het boek.
baby-facequote:
Dat is echt wel vermakelijk. En er komt een nieuw seizoen van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek laatst ook Jersey Shore.Super grappig programma.
vind er geen ruk aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek laatst ook Jersey Shore.Super grappig programma.
Doei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Ok weekend. Doei.
Waarom eet je alleen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik praat niet onder het eten. Als ik thuis eet dan is het ook echt alleen eten voor mij.
Samen met mijn ouders en mijn zusje, maar die zie ik al de hele dag. Ik kan maar 1 ding tegelijk.quote:
Volgens mij is dat een veelvoorkomend iets onder mannen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Samen met mijn ouders en mijn zusje, maar die zie ik al de hele dag. Ik kan maar 1 ding tegelijk.
Dat heb ik niet, maar waarom praten als je mond vol zit met voedsel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een veelvoorkomend iets onder mannen.
Als ik tegen een bepaald iemand praat tijdens het autorijden kan het maar zo zijn dat we een afslag missen.
Altijd eerst netjes je mond leegeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar waarom praten als je mond vol zit met voedsel?
Dat sowieso, maar dan gaat de volgende hap weer erin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd eerst netjes je mond leegeten.
Bah, inderdaad. Of smakken, dat vind ik ook zo vies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die met de mond vol praten of met de mond open kauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |