Die sloopkogel is irritantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die 3e is wel leuk maar ik ging dood door een mijn voor de finish
HARDE NOOBquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet per ongeluk mijn MSN aanstaan tijdens het eten. Niemand heeft gepraat. FML
Jij weer hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=1181
DezeAllemaal PIEMOLS
Deze man. Ik sta offline en massa's pratenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet per ongeluk mijn MSN aanstaan tijdens het eten. Niemand heeft gepraat. FML
Bij mij gaat hij normaal op deze beat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HARDE NOOBBij mij hoor je dat msn geluidje constant als een soort BEAT.
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij gaat hij normaal op deze beat.
Yeahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?
Die ene gast op dat rare ding is vetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef Maisnon het volgende:
Geweldig als je nog maar 1 been overhebt en geen armen![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik een chick instantly heb gevonden niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak me zorgen over de recente ontwikkeling op hyves dat het aantal onzichtbare profielen snel toeneemt, en het tegenwoordig al uniek is als de plaatsnaam erbij staat.
Dat vind ik juist wel fijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak me zorgen over de recente ontwikkeling op hyves dat het aantal onzichtbare profielen snel toeneemt, en het tegenwoordig al uniek is als de plaatsnaam erbij staat.
Nee man laatst vond ik iemand een H&M-meisje (I was right) en toen moest het via de fucking H&M-hyvesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een chick instantly heb gevonden niet meer herinneren.
eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Jij hebt geeneens hyves.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man laatst vond ik iemand een H&M-meisje (I was right) en toen moest het via de fucking H&M-hyves.
Ja alleen voornaam. Als je goed weet in te schatten is via de H&M-hyves een gouden tip.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja alleen voornaam. Als je goed weet in te schatten is via de H&M-hyves een gouden tip.
dunnoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Als je picca's removed van je Hyves, ofja, op onzichtbaar voor iedereen zet, hou je dan wel R&Rs?
Meer spieren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb sowieso nieuwe picca's nodig want ik ben spanger geworden.
Mwa niet dat maar wel droger iig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Is toch niet te zien. Picca's zijn onbetrouwbaar vriend. Laatst ook met een sma die gewoon doenbaar is in het echt maar kankerscare pics, gewoon een noh manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Dat heb ik ook, altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Weet ik maar ik geloof altijd in picsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is toch niet te zien. Picca's zijn onbetrouwbaar vriend. Laatst ook met een sma die gewoon doenbaar is in het echt maar kankerscare pics, gewoon een noh man
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa niet dat maar wel droger iig.Leuk zo'n kinderfeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nou ook. Maar ik ga niet skeel foto's van mezelf maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Die in die spiegel was wel aan tbh :$ ik zou je geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Maar ik ga niet skeel foto's van mezelf maken.
Dus blijft het bij uitgaanspics en daar sta ik nou niet altijd even charmant op![]()
wil je penis wel zien....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Maar ik ga niet skeel foto's van mezelf maken.
Dus blijft het bij uitgaanspics en daar sta ik nou niet altijd even charmant op![]()
wil je penis wel zien...quote:
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle auberginequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wil je penis wel zien...
net als de morgenstond goud heeft gezien..
dat rijmt
mooi is dat
2 lapo's voor je imitatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |