Die sloopkogel is irritantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die 3e is wel leuk maar ik ging dood door een mijn voor de finish
HARDE NOOBquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet per ongeluk mijn MSN aanstaan tijdens het eten. Niemand heeft gepraat. FML
Jij weer hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=1181
DezeAllemaal PIEMOLS
Deze man. Ik sta offline en massa's pratenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet per ongeluk mijn MSN aanstaan tijdens het eten. Niemand heeft gepraat. FML
Bij mij gaat hij normaal op deze beat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HARDE NOOBBij mij hoor je dat msn geluidje constant als een soort BEAT.
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij gaat hij normaal op deze beat.
Yeahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar kom je op door dat ene topic ofniet?
Die ene gast op dat rare ding is vetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef Maisnon het volgende:
Geweldig als je nog maar 1 been overhebt en geen armen![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik een chick instantly heb gevonden niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak me zorgen over de recente ontwikkeling op hyves dat het aantal onzichtbare profielen snel toeneemt, en het tegenwoordig al uniek is als de plaatsnaam erbij staat.
Dat vind ik juist wel fijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak me zorgen over de recente ontwikkeling op hyves dat het aantal onzichtbare profielen snel toeneemt, en het tegenwoordig al uniek is als de plaatsnaam erbij staat.
Nee man laatst vond ik iemand een H&M-meisje (I was right) en toen moest het via de fucking H&M-hyvesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een chick instantly heb gevonden niet meer herinneren.
eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |