Nou....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha, wat heb je toch een fijn beeld van me
Haha die makkelijke terugvindbare postgeschiedenis hier op fok is soms echt jammer, ik zal nooit meer met een schone lei kunnen beginnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou....Zin om nu met mij seks te hebben?
Je opent wel geweldige topics in sex moet ik zeggen![]()
Je bent inderdaad ziek in je hoofd! Kijk eens naar je fipo!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even een pre-weekend failaangezien ik morgen nie ga werken, vrij genomen / ziek gemeld
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef Playyy het volgende:
Ik vind Robert Pattinson ook verre van sexy, maar ik kan me voorstellen dat als je dol bent op Twilight en de onmogelijke liefde tussen een meisje en een vampier kei romantisch vind en je verder niet doodergert aan alles wat slecht is in die film en deze jongeman is de bad boy vampier, dat je dan aardig verliefd op hem kan worden.
Ik ken muziekclips die er dan veel op vooruit gaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef Swine het volgende:
Youtube heeft een vuvuzela-knop bij iedere video...om het kijken naar je filmpjes nóg leuker te maken
IB, Google CEO. Dat klinkt best goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Sollicitatie ging volgens mij wel goed. Twee gesprekken gehad, met een senior tester en de manager R&D. Tester was super relaxed, en volgens mij zag hij het wel zitten. Manager kwam daarna, en was heel zakelijk. Knalde er op de meest idiote momenten tussendoor als 'waar ben je goed in' en 'denk je dat je het werk hier aan kunt'.
Morgen of begin volgende week uitsluitsel
Speciaal voor CP! Wat lief!quote:
Volgens mij vind ik hem niet aantrekkelijk omdat z'n ogen laag op z'n hoofd zitten! Sowieso heeft hij een beetje enge ogen vind ik. Op die foto linksboven wel mooi haar, dat dan weer welquote:
Zeg, help mij eens in het GNK topicquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik hem niet aantrekkelijk omdat z'n ogen laag op z'n hoofd zitten! Sowieso heeft hij een beetje enge ogen vind ik. Op die foto linksboven wel mooi haar, dat dan weer wel.
Nu zijn er überhaupt weinig mannen die ik heel aantrekkelijk vind, dus dat ik hem geen enorm mooie man vind, wil niet zoveel zeggen.
Ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef Swine het volgende:
Heeft NL gescoord? (Piecken vloog hier de lucht in)
En dan zag je mij ook nog met zon homo net in de super lopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:00 schreef SLP_ het volgende:
Lief van mij he![]()
Ik dacht dat vindt CP vast leuk
In discussie met dotKoen, altijd fijnquote:
Hihi, ik dacht al is CP overgestapt naar de herenliefde?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan zag je mij ook nog met zon homo net in de super lopen
Is een tentamenopdracht van morgen, gaf ie ons alvast zodat we kunnen voorbereidenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
In discussie met dotKoen, altijd fijn. Ik ben bang dat jij hier iets meer verstand van hebt dan ik, maar voor zover ik het kan beoordelen klinkt het prima hoor! Inderdaad iets waarmee je Dr. Deinum wellicht blij mee maakt
. Volgens mij heb je dat al gedaan, maar vaak vind je in de discussie van artikelen wat goede suggesties voor verder onderzoek. Klinkt niet als een hele uitgebreide opdracht? Min. een half A4tje. Of vergis ik me?
Voor wanneer moet je dit af hebben? Heb je niet na morgen vakantie?
Balenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Is een tentamenopdracht van morgen, gaf ie ons alvast zodat we kunnen voorbereiden
En heb in theorie vakantie. Ware het niet dat psycho en water en zout 2 nog moet herkansen
Je hoeft je niet te schamen hoor! Kom gewoon uit die Billy-boekenkast!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan zag je mij ook nog met zon homo net in de super lopen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme mongool steekt het spoor over terwijl de trein eraan kwam. Lag toen laveloos op perron en rende keihard weg toen er mensen (vrienden?) aankwamen
Heb ingezoomd hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Rituals het volgende:
Je woont volgens mij toch minder hoog dan ik dacht. Maar wtf? Apart...
Hehe, relaxt! Altijd als ik daar in de lift sta, voelt het als een soort wedstrijd wie het hoogst woontquote:
Apart geval. Deden ze er wat mee?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja vaag indeed. Heb maar de politie gebeld, kijken of ze d'r wat mee kunnen.
Ze zouden het doorgevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart geval. Deden ze er wat mee?
Ziet er inderdaad wat apart uit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zei al, de lion king ofzomet zen blonde manen
Yupquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Swine het volgende:
En nu moeten ze maandag 16.00 uur tegen slowakije?
Een meerval met blonde manen?quote:
Das nog niks....Hier loop een of andere droeftoeter rond met een recorder waar :'' Ole, Ole, Ole'' uittettertquote:
Echt?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een meerval met blonde manen?![]()
Dat baardje van hem deed hem zeker? Dat was nog eens éxtra sexy! Wat een woestaantrekkelijk man.
quote:
gelukkig!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Just in case: nee!Op de vorige pagina zei ik nog dat ik mannen niet snel aantrekkelijk vind, dit was absolúút niet het type man wat ik wél aantrekkelijk vind!
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef Rituals het volgende:
[..]. Jij vond hem, afgezien van z'n leeftijd, wel sexy?
Ik zag DK al met een Wilderskapsel rondlopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Totaal niet....ik val dan ook niet op peroxideblond
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zag DK al met een Wilderskapsel rondlopen
Netjes! Gaat het lukken morgen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef Swine het volgende:
Vijftien verslagen (gem 3 pagina's) in 23 minuten samengevat![]()
Had wel alle presentaties al eens gezien![]()
Inkoppertje: welk type man vind je dan wél aantrekkelijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Just in case: nee!Op de vorige pagina zei ik nog dat ik mannen niet snel aantrekkelijk vind, dit was absolúút niet het type man wat ik wél aantrekkelijk vind!
![]()
Water en zout 2 heb ik nog niets voor gedaan, dus verwacht het nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef Rituals het volgende:
In de discussieruimte van BB: 151 berichten!Wtf. Normaal wordt daar niet zoveel gebruik van gemaakt bij ons!
[..]
Netjes! Gaat het lukken morgen?
Hallo!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis.
[..]
Inkoppertje: welk type man vind je dan wél aantrekkelijk?
Ja zo simpel ligt dat niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis.
[..]
Inkoppertje: welk type man vind je dan wél aantrekkelijk?
Ik heb water en zout 1 op 1% na niet gehaald zonder echt te leren, dus je weet het nooitquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Water en zout 2 heb ik nog niets voor gedaan, dus verwacht het niet![]()
Keuzeblok hopelijk wel
Heb nu een onderzoeksvoorstelletje bedacht. Hoop dat ie het wat vind
Hallo!quote:
Kijk jij niet op je werk met je collega's voor een flatscreen met bier of wijn? Slecht geregeld hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Californium het volgende:
maandag om 16.00moet om 17.00 (om 16.15 weg dus ) werken tot 20.00 = dus geen wedstrijd of op werk kijken... Ga wel kijken of ik vrij kan hebben
![]()
Je mag wel een beetje je best doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja zo simpel ligt dat niet!Ik kan geen bekende vent noemen die ik súper aantrekkelijk vind volgens mij.
en wat zit jou nou weer dwars vanavond?quote:
Twee tentamens morgenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en wat zit jou nou weer dwars vanavond?
Je moet je er gewoon niet te makkelijk vanaf makenquote:
Zo simpel ligt het gewoon niet. Het is geen optelsom van kenmerken die een man (of vrouw) aantrekkelijk maken hèquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet je er gewoon niet te makkelijk vanaf maken
Wat maakt iemand dan wél aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het gewoon niet. Het is geen optelsom van kenmerken die een man (of vrouw) aantrekkelijk maken hè.
Ga je weer moeilijk lopen doen op de late avond?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat maakt iemand dan wél aantrekkelijk?
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:25 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahaha ik zie nu dat ik een pm heb, WEER die gasten van 3fm die me in hun radiopprogramma willen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Ik zou het gewoon doen. Kan ik daarna zeggen dat ik ooit een BN'er in het echt heb ontmoet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:23 schreef HostiMeister het volgende:
nah, een grote pik, werkt stukken beter
Hmm leuk weet ik nog niet. Ga zo denk ik eerst wat eten en een rondje rennen. De keet moet ook weer opgeruimd worden... Misschien ga ik nog naar de stad met een maat van me, kleding kopen. Is niet helemaal zekerquote:
Wat goed!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
zooooo en op 't werk!
Heb al 4 tentamens terug, allevier gehaald
nu nog even duimen draaien voor de rest
Thnx, jij ook!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:21 schreef Rituals het volgende:
Swine, veel succes dadelijk! Ik ga m'n spullen bij elkaar pakken en dan richting uni.
Hihi ik las 'broek uit'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boek uit, en al een eind gewandeld
Heb je nog die dikke mat? Gewoon laten staan en pas na het feest naar de knipper!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hihi ik las 'broek uit'.
Môgguh, trouwens. Vanavond Foute Party
Da's ook een optie, maar ik heb het veel te warm met zo'n bos haar dus eigenlijk wil ik er daarom vanafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je nog die dikke mat? Gewoon laten staan en pas na het feest naar de knipper!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook een optie, maar ik heb het veel te warm met zo'n bos haar dus eigenlijk wil ik er daarom vanaf
Ik durf het niet zo goed te zeggen... Ik ben nog nooit zo diep in een dal geweest, nog nooit zo met mijzelf geconfronteerd. Het enige wat ik kan doen is voor mijn gevoel de juiste stappen zetten, handelen naar wat ik wel weet en vooral heel veel leren van het leven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
sportief hoor!
Hoe is het met je CP?
Sterkte CP....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik durf het niet zo goed te zeggen... Ik ben nog nooit zo diep in een dal geweest, nog nooit zo met mijzelf geconfronteerd. Het enige wat ik kan doen is voor mijn gevoel de juiste stappen zetten, handelen naar wat ik wel weet en vooral heel veel leren van het leven.
Ik kom er niet zo goed uit om het in 1 post te typen... Laten we het er maar op houden dat ik op het meest belangrijke punt in mijn hele leven aangekomen ben, en ik de goede kant op lijk te gaan
Iedereen heeft ooit een moment dat hij/zij zichzelf tegenkomt. Veel meer dan hopen en geduld hebben dat het weer in orde komt kan je niet doen. Je hoeft het ook niet perfect te kunnen uitleggen, we begrijpen het zo ook wel. Heel veel sterkte CP.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik durf het niet zo goed te zeggen... Ik ben nog nooit zo diep in een dal geweest, nog nooit zo met mijzelf geconfronteerd. Het enige wat ik kan doen is voor mijn gevoel de juiste stappen zetten, handelen naar wat ik wel weet en vooral heel veel leren van het leven.
Ik kom er niet zo goed uit om het in 1 post te typen... Laten we het er maar op houden dat ik op het meest belangrijke punt in mijn hele leven aangekomen ben, en ik de goede kant op lijk te gaan
Kop op jongequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk het ook welquote:
Nog één essay van 3000 woorden voor maandag en dan vakantiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
ben je klaar met de tentamens morgane?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef morgane het volgende:
[..]
Nog één essay van 3000 woorden voor maandag en dan vakantie
Jij hebt het echt keigoed gedaan deze tentamenperiode zeg!! Ik heb sowieso al 3 herkansingen in de vakantie, waarvan 2 tegelijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef morgane het volgende:
Het is een essay voor mn minorvak, Pop in Literatuur (onderdeel van Internationale Literatuurgeschiedenis). Ik ben heel benieuwd of het lukt, 3000 is niet niks! IAS is ook wel pittig, veel succes!! Welke docent heb je?
Je cijfers zijn echt netjes zeg!!had voor fluency bij jou wel wat meer verwacht
ik was inderdaad ook heel zenuwachtig, dus ben erg benieuwd naar mn cijfer. Heb nog bijna niks terug, dus ik zit de hele tijd mn mail te checken
Wowquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
8,6 voor 19th Century Literature in Context
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:14 schreef morgane het volgende:
Ja ik snap wat je bedoelt, dat het vaak op zich wel goed is wat je opschrijft maar niet uitgebreid genoeg. Dat commentaar kreeg ik ook altijd. Mooi dat het nu beter gaat
Weet je al welke minoren je volgend jaar gaat doen? Of had ik dat al gevraagd?
Jij bent later begonnen dan Morgane toch?quote:
Ken het... moet nog wat korte broeken hebben, heb 2 3kwarts broeken en de rest is lang.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef LastRequest het volgende:
Het wordt dus knetterwarm volgende week.. en ik heb geen zomerkleding. Ik ga zo dus maar de stad in op zoek naar iets.. wordt helemaal niks, weet ik nu al
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
En je hebt nu toch je p dus jullie zijn nu beiden bezig voor de bachelor?
Hou je serieus niet van winkelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef LastRequest het volgende:
Het wordt dus knetterwarm volgende week.. en ik heb geen zomerkleding. Ik ga zo dus maar de stad in op zoek naar iets.. wordt helemaal niks, weet ik nu al
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
p heb ik nog nietnog 15 punten binnen te krijgen
Duidelijk! Succes met de studie dames!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef morgane het volgende:
[..]
ik heb mn P als het goed is nu (in 2 jaar) gehaald, dus ga volgend jaar beginnen aan mn bachelorscriptie.
Ik ben wachtende op een cijfer dat bepaalt of ik nu volgend jaar een heel vak over moet doen of niet. Ik heb binnenkort nog een tentamen (en de her dus mogelijk in augustus en ik moet sowieso nog een werkstuk inleveren in augustus voor een ander vak (het schriftelijke gedeelte heb ik al binnen).)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dank je D_K!
ik hoop het niet! tot zover nog geen her, en ik krijg nog 2 tentamens terug waar ik een her voor zou kunnen krijgen (Phonetics Theory en Phonetics Transcription). Als ik mn Pronunciation niet haal mag ik die pas in januari over doen
Ja, zeker omdat ik amper wat van dat tentamen wist. Islam is niet en zal nooit mijn ding worden. Die arabische termen lijken allemaal op elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk! Succes met de studie dames!![]()
(Iemand ook in augustus de pineut qua herren? Ik in ieder geval wel.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dankjewel trouwensjij ook vast veel succes met leren!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ik amper wat van dat tentamen wist. Islam is niet en zal nooit mijn ding worden. Die arabische termen lijken allemaal op elkaar.
Ik zal blij zijn als ik eventjes van de tentamens verlost ben!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef morgane het volgende:
[..]
ik heb er sowieso 3 plus een essay
en jij? Oh wacht...dat staat hierboven al. Een vriendin van mij doet ook islam (religiewetenschappen), misschien zit je wel bij haar in de klas! Ken je een
Nee, ik doe niets qua Islam. Ik moet de verplichte inleiding halen en dan is het wel genoeg voor mij geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dankjewel trouwensjij ook vast veel succes met leren!!
Ik heb nummer 3.242.232 en jij?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was ook mijn gedachte, gehaald of niet gehaald, gewoon vakantie
Niet als het moet, want dan kan ik niks vinden en verdoe ik eigenlijk m'n tijd. Scheelt dat ik vanavond 4 verjaardagen hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Hou je serieus niet van winkelen?ik heb enorm zin om te gaan shoppen, heb nog een H&M cadeaubon liggen. Moet alleen nog een essay van 3000 woorden schrijven
Ik heb verbazingwekkend efficiënt geshopt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet als het moet, want dan kan ik niks vinden en verdoe ik eigenlijk m'n tijd. Scheelt dat ik vanavond 4 verjaardagen hebEn daar nog cadeautjes voor moet kopen.. dus kom iig wel met iets thuis.
Gewoon lekker genieten van je weekend en afwachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, nog niets gehoord van de sollicitatie. Wordt dan dus pas begin volgende week
Dat zijn de lekkerste momentenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo ook weer wakkereven 1.5 u in slaap gevallen op de bank
Modfailquote:
Cool!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:04 schreef Mikkie het volgende:
Foute Party was tof! Daarna nog op de radio geweest met onze voicemail
Ik heb nog tot een uur voordat ik in slaap viel die lijnen iedere keer gezien.. echt te irritantquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, terug van eten bij vrienden. Was erg gezellig, en Rock Band/Guitar Hero met z'n vieren is echt te briljant
Haha ah joh, ik heb ook niet perse hele oude kleren aan, en ik ga op slippers/blote voeten, dus dat kan ook prima. We zijn weer gewoon (bijna) met de harde kern, haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, want ik heb geen oude kleren, geen oude schoenen, dus ik schijn er niet klaar voor te zijn
Verder beetje jammer dat we met zo'n klein groepje zijn maar goed dat is de story van het huis ofnie dan
Ik ook niet.quote:
Was net super druk... Geen karretjes meer buiten! zo ergquote:
Ik hoef gelukkig pas om 1 uur te beginnen, 's ochtends is altijd zo kutquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was net super druk... Geen karretjes meer buiten! zo ergIk ga zo naar de stad, kijken of ik daar wel slaag om kleren te kopen. Bij gebrek aan een vrouw maar aan omstanders vragen of het leuk staat
Same here!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Was leuk feestje! Gratis dus dan is het snel goed![]()
We waren bij hetzelfde feestje?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:43 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig pas om 1 uur te beginnen, 's ochtends is altijd zo kutEn ik wil ook shoppen
Haha kijk gewoon in de spiegel, als jij het leuk vindt staan is het toch goed?
Heb de nonchalante look! Althans de -kan moet niet zoveel schelen- look!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, jij als vrouw vraagt toch ook 10 x aan vriendinnen of het wel staat ?Ik moet zeggen dat de keren dat ik met mijn vriendin ging shoppen, ik tevreden uit de winkel kwam. En ook nog onbelangrijk, mét kleren
want ik ben vd week hier in Wijchen bijna elke winkel langs geweest voor een korte broek maar vond niks leuk genoeg.
Ik ben gewoon een wijf wat dat betreft
Ik loop er wel eens bij als Ingridquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik af en toe. Maar ik moet zeggen dat als ik me beter kleed, ik me beter voel. En als ik me beter voel kleed ik me ook beter![]()
Loop er regelmatig bij als Henk van Ingrid hoor, 2 weken ongeschoren en ongestreken blousjes
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We waren bij hetzelfde feestje?
Ja! Ik had em zelfs al aan toen in de super vanavondquote:
goed verhaal, leuke huisgenootquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef AMDB het volgende:
Net buitengesloten bij m'n vriendin thuisZaten buiten, hadden de deur op slot gedraaid zodat hij niet in het slot kon vallen. Maar toen ging er een huisgenote weg, en die heeft 'm dus dichtgedraaid terwijl wij daarvoor buiten zaten, wij niks gemerkt, zij niks gezegd.
Niks bij ons, geen telefoon, geen sleutels, niks. Verder niemand thuis, ook de buren niet.
Toen kwamen er gelukkig buren thuis (raam van m'n vriendin stond open), en toen kon ik, via hun balkon op een afdakje van haar huis, toen via de brandladder de tuin in, toen met een aangegeven ladder het raam van m'n vriendin in kunnen klimmen (de tuin daar staat ook nog helemaal vol met bramenstruiken van 1-2 meter hoog).
Maar iig weer binnen, met dank aan behulpzame buren, leer je ze ook nog eens kennen
www.de-affaire.nlquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:20 schreef ScarFace- het volgende:
Volgende maand weer feestdagen in Nijmegen he
Wat is er allemaal te doen ; leuk behalve de vierdaagse?
De artiestenlijst valt tegen dit jaar.quote:
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:45 schreef royjn het volgende:
[..]
De artiestenlijst valt tegen dit jaar.
Hmmm, niet veel komt me bekend voor.quote:
HEALH, King Khan & The Shrines, The Heavy en Daily Bread.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:06 schreef Playyy het volgende:
[..]
Hmmm, niet veel komt me bekend voor.
Opzich ben ik alleen benieuwd naar Toro Y Moi.
Wie wil jij sowieso zien?
ter hoogte van die skatebaan dat pad inlopen bij de weide, dan na 200 m links ongeveerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:05 schreef Rituals het volgende:
Weet iemand waar precies de 'ingang' van het Goffertpark is?![]()
Voor Rockin' Park morgen.
Dat zegt me ook niet zoveelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ter hoogte van die skatebaan dat pad inlopen bij de weide, dan na 200 m links ongeveer
Ik denk dat de ingang van het festival aan de Slotemaker de Bruineweg is, iig is het festival gok ik aan dat grasveld daar. Maar weet het niet zeker, maar ver uit elkaar ligt het allemaal niet, en er staan waarschijnlijk wel borden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat zegt me ook niet zoveel![]()
. Is het aan de kant van de Muntweg, Slotemaker de Bruineweg of de Rentmeesterlaan? De Steinweglaan ziet er wel uit als een 'ingang', is dat het soms?
steek gewoon de straat over, luie drolquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:25 schreef Rituals het volgende:
Dankje! Weet je ook of je er een beetje fatsoenlijk je fiets kwijt kunt?
Ja maar, ja maar, het is zo ver!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
steek gewoon de straat over, luie drol
denk dat het wel kan, maar t zal ongetwijfeld druk zijn
Lopen is denk ik fijnerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het is zo ver!Lopen is misschien inderdaad handiger
.
Niet zo verquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lopen is denk ik fijnerHoe ver is het voor je?
1e dag is altijd superdruk en vol met dronken boeren die om 12 uur weer naar huis strompelen, mis je dan misschien ook weinig aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef ScarFace- het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties(AMDB met name voor de links)
![]()
Maar ik zal de eerste dag wss niet gaan, of even kort, maar misschien dat ik weer even polshoogte kom nemen hier welke plek het chilste is en zo. Luiheid
Dan is de beste parkeermogelijkheid van je fiets wss voor je huisquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet zo ver. Volgens google maps is het zo'n 15 minuten lopen
.
Dat zou ik doen. Het is na afloop vaak ook nog zó druk dat je met de fiets amper ergens doorkomt, dus alleen op de heenweg heb je er voordeel van.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet zo ver. Volgens google maps is het zo'n 15 minuten lopen
.
Wat doe je hier nog? Ga naar boven en sluit aan bij het feestjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik waan me in de Inferno op het moment, bovenburen hebben een feestje ofzo..
Toevallig gisteren die film gekeken. Hij was leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net HotTub time machine nog eens gekeken.. Ik blijf hem echt grappig vinden, en ik heb hem gewoon nog anderhalve maand geleden nog gezien
http://www.vierdaagsefeesten.nl/ is ook wel een goede site voor informatiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:11 schreef AMDB het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)TnMWYwHJJ3GjYx6L5HJN
Spotify Affaire lijst.
en www.vierdaagsefeesten.eu voor de liefhebbers van de andere festiviteiten.
Daily Breadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
HEALH, King Khan & The Shrines, The Heavy en Daily Bread.
Moet nog even de Spotify lijst goed luisteren en even aanstrepen waar ik heen wil.
Ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, eens een keer lekker asociaal uitgeslapen
Paar dagen geleden ook al. Zal wel niet lang meer duren voordat er een verbod komt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Californium het volgende:
gezellig brandje hier bij het spoor bij hoogveldt! Iemand de bbq niet goed uitgemaakt ofzo
Klopt.... Moest net zelfs mijn raam even dicht doen! En kooltjes van een bbq in de struiken gooien met deze droogte echt geen goed plan...Moet iedereen met een IQ van boven de 100 toch wel wetenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Paar dagen geleden ook al. Zal wel niet lang meer duren voordat er een verbod komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |