quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou dan vragen 'hoeveel kost het dan?'
Je bent van plan deze tactiek binnenkort toe te passen?quote:
Ik reageer toch serieus?quote:
En dan komt ze een neger tegen met 31 centimeter lange genotsknotsquote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent van plan deze tactiek binnenkort toe te passen?
Ik zou dan vragen hoeveel ze mij wil gevenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou dan vragen 'hoeveel kost het dan?'
Hier is God niet blij mee jongen. Bied je excuses aan en bid!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef gazpach het volgende:
Ik zou ja zeggen. Gewoon, omdat ik wanhopig ben.
of Frans Bauer staat om het hoekje in zijn vuistjes te giechelen...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Parzival het volgende:
ik denk dat ik dan nee zeg.. want het is of een geintje van vrienden, een kutstreek van mijn vriendin of een hoer die geld wil zien..
En thuis een Fok!-topic openen uiteraard...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat heel veel mannen, zeker hier op FOK!, alleen maar voor zich uit zouden kunnen staren zonder in staat te zijn ook maar één woord uit te brengen.
Of anders zouden ze stotteren.
Bid dat er zo'n meisje langs komt inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 16:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hier is God niet blij mee jongen. Bied je excuses aan en bid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |