Nou....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha, wat heb je toch een fijn beeld van me
Haha die makkelijke terugvindbare postgeschiedenis hier op fok is soms echt jammer, ik zal nooit meer met een schone lei kunnen beginnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou....Zin om nu met mij seks te hebben?
Je opent wel geweldige topics in sex moet ik zeggen![]()
Je bent inderdaad ziek in je hoofd! Kijk eens naar je fipo!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even een pre-weekend failaangezien ik morgen nie ga werken, vrij genomen / ziek gemeld
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef Playyy het volgende:
Ik vind Robert Pattinson ook verre van sexy, maar ik kan me voorstellen dat als je dol bent op Twilight en de onmogelijke liefde tussen een meisje en een vampier kei romantisch vind en je verder niet doodergert aan alles wat slecht is in die film en deze jongeman is de bad boy vampier, dat je dan aardig verliefd op hem kan worden.
Ik ken muziekclips die er dan veel op vooruit gaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef Swine het volgende:
Youtube heeft een vuvuzela-knop bij iedere video...om het kijken naar je filmpjes nóg leuker te maken
IB, Google CEO. Dat klinkt best goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Sollicitatie ging volgens mij wel goed. Twee gesprekken gehad, met een senior tester en de manager R&D. Tester was super relaxed, en volgens mij zag hij het wel zitten. Manager kwam daarna, en was heel zakelijk. Knalde er op de meest idiote momenten tussendoor als 'waar ben je goed in' en 'denk je dat je het werk hier aan kunt'.
Morgen of begin volgende week uitsluitsel
Speciaal voor CP! Wat lief!quote:
Volgens mij vind ik hem niet aantrekkelijk omdat z'n ogen laag op z'n hoofd zitten! Sowieso heeft hij een beetje enge ogen vind ik. Op die foto linksboven wel mooi haar, dat dan weer welquote:
Zeg, help mij eens in het GNK topicquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik hem niet aantrekkelijk omdat z'n ogen laag op z'n hoofd zitten! Sowieso heeft hij een beetje enge ogen vind ik. Op die foto linksboven wel mooi haar, dat dan weer wel.
Nu zijn er überhaupt weinig mannen die ik heel aantrekkelijk vind, dus dat ik hem geen enorm mooie man vind, wil niet zoveel zeggen.
Ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef Swine het volgende:
Heeft NL gescoord? (Piecken vloog hier de lucht in)
En dan zag je mij ook nog met zon homo net in de super lopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:00 schreef SLP_ het volgende:
Lief van mij he![]()
Ik dacht dat vindt CP vast leuk
In discussie met dotKoen, altijd fijnquote:
Hihi, ik dacht al is CP overgestapt naar de herenliefde?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan zag je mij ook nog met zon homo net in de super lopen
Is een tentamenopdracht van morgen, gaf ie ons alvast zodat we kunnen voorbereidenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
In discussie met dotKoen, altijd fijn. Ik ben bang dat jij hier iets meer verstand van hebt dan ik, maar voor zover ik het kan beoordelen klinkt het prima hoor! Inderdaad iets waarmee je Dr. Deinum wellicht blij mee maakt
. Volgens mij heb je dat al gedaan, maar vaak vind je in de discussie van artikelen wat goede suggesties voor verder onderzoek. Klinkt niet als een hele uitgebreide opdracht? Min. een half A4tje. Of vergis ik me?
Voor wanneer moet je dit af hebben? Heb je niet na morgen vakantie?
Balenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Is een tentamenopdracht van morgen, gaf ie ons alvast zodat we kunnen voorbereiden
En heb in theorie vakantie. Ware het niet dat psycho en water en zout 2 nog moet herkansen
Je hoeft je niet te schamen hoor! Kom gewoon uit die Billy-boekenkast!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan zag je mij ook nog met zon homo net in de super lopen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme mongool steekt het spoor over terwijl de trein eraan kwam. Lag toen laveloos op perron en rende keihard weg toen er mensen (vrienden?) aankwamen
Heb ingezoomd hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Rituals het volgende:
Je woont volgens mij toch minder hoog dan ik dacht. Maar wtf? Apart...
Hehe, relaxt! Altijd als ik daar in de lift sta, voelt het als een soort wedstrijd wie het hoogst woontquote:
Apart geval. Deden ze er wat mee?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja vaag indeed. Heb maar de politie gebeld, kijken of ze d'r wat mee kunnen.
Ze zouden het doorgevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart geval. Deden ze er wat mee?
Ziet er inderdaad wat apart uit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zei al, de lion king ofzomet zen blonde manen
Yupquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Swine het volgende:
En nu moeten ze maandag 16.00 uur tegen slowakije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |