Is altijd al zo geweest. Zolang er problemen zijn met die OV-Chipkaart en het draagvlak onder de reizigers ervoor niet voldoende is, kan men altijd met papieren treinkaartjes blijven reizen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Fixers het volgende:
Och, Camiel Eurlings heeft de eerste CDA verkiezingsstunt voor de volgende verkiezingen er alweer inzitten: zolang er geen oplossing is voor de dubbele opstaptarieven bij spoorvervoerders blijven papieren kaartjes gehandhaafd.
Camiel Eurlings verlaat de politiek zo snel als hij kan. Mooi als hij dit er nog even door kan drukken, maar ik ga er niet opeens CDA van stemmen. Trouwens, ik heb al gestemdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Fixers het volgende:
Och, Camiel Eurlings heeft de eerste CDA verkiezingsstunt voor de volgende verkiezingen er alweer inzitten: zolang er geen oplossing is voor de dubbele opstaptarieven bij spoorvervoerders blijven papieren kaartjes gehandhaafd.
Die pas zelf is 5 jaar geldig dacht ik. ALleen ieder jaar moet je, ook bij een doorlopende VDU, even bij een automaat je klaarstaande reisproduct (quote:Zeg, hoe lang is de pas van een voordeelurenkaart geldig? Ik heb zo'n doorlopend abo. En kreeg onlangs zomaar een nieuwe chipkaart thuisgestuurd terwijl mijn huidige nog 2 jaar geldigheid heeft. Voor actuele pasfoto zal het niet zijn, er staat dezelfde op als mijn pas van 3 jaar gelee. 'k Heb onlangs wel reizen op saldo geactiveerd.
Als je geluk hebt komen er wel meldingen op rolandrail dat ie om xx.xx lang y gekomen is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja, maar een vertraging word dat nog ergens weergegeven? of is het onmogelijk om daarachter te komen?
En weet je meteen alle typenummers van alle wagons in de juiste volgorde. Plus een grafschrift voor iemand die een lettertje vergeten was. Goeie site welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je geluk hebt komen er wel meldingen op rolandrail dat ie om xx.xx lang y gekomen is.
Jep, ik ook. =]quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef dennistd het volgende:
Heb de gratis 1e klas kaartjes naar Leeuwarden ook binnen trouwens
Ik ben blind. Waar staat die fout o.Oquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een zoekplaatje! Wat klopt er niet op onderstaande foto?
[ link | afbeelding ]
Kijk op het stationsbord links op de foto, en kijk rechtsonder op de vertrekstaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ben blind. Waar staat die fout o.O
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef dennistd het volgende:
Heb de gratis 1e klas kaartjes naar Leeuwarden ook binnen trouwens
Waarom krijg ik niks?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Crientj het volgende:
Jep, ik ook. =]
Lekker keertje daarheen dus, alleen wel verrassend dat het eerste klas kaartjes zijn. ;o
En ik?? Wat moet ik doen? * Guppy wil ook naar Leeuwardenquote:
Oh en nu heb ik ze welquote:
Helaas, de kaartjes zijn al op..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik?? Wat moet ik doen? * Guppy wil ook naar Leeuwarden
Wat Fles zegtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tof dat we daar NU al van horen, Gup en ik.
Da's lief, maar ook niet nodigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet nodig hoor, maar dank jeMisschien heeft Gup er meer aan
Het is niets meer dan een klapsigaar uit eigen doos.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Och, Camiel Eurlings heeft de eerste CDA verkiezingsstunt voor de volgende verkiezingen er alweer inzitten: zolang er geen oplossing is voor de dubbele opstaptarieven bij spoorvervoerders blijven papieren kaartjes gehandhaafd.
Ik moet eerst nog mijn kruidvatjes opmakenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:50 schreef Crientj het volgende:
Die link voor gratis kaartjes heeft een paar topics terug erin gestaan heur
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Socios het volgende:
Leeuwarden![]()
Laat even weten wanneer jullie gaan, dan zorg ik voor een welkomstcomité op het station. Voor mij paar minuten lopen.
Haha, jij kan ook wel in dat comité. Zug-Chef erbij. Keertje forumgenoten onthalen toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon je broer er neerzetten. Die is voor iedereen wel herkenbaar
Ja, maar dennistd, Crientj en Ireyon niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
Je broer ken ik wel. Zug-Chef heb ik als het goed is ook al eens vluchtig gezien, dus nee, het is niet echt nodig
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef Ireyon het volgende:
'k Krijg niet spontaan meer zin om naar Leeuwarden te gaan, met het idee dat er een hoop mannen staan te wachten. Als je nou eens wat Friesche vrouwen regelt daarentegen..
Precies ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Sorry, maar die houden we voor onszelf
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Ireyon het volgende:
Trouwens, 'k heb ooit op vakantie een meisjes uit Sneek gescharreld.. en echt elk gesprek was een ramp, want die taal is voor mij als Brabander echt onbegrijpelijk
Bron: Het Nieuwsbladquote:NMBS vreest nieuwe hype: saboteren van treinen
Sinds er deze week vijf treinen stilvielen nadat ze in een handomdraai gesaboteerd konden worden, houden ze bij de NMBS hun hart vast. 'Treinen saboteren mag geen nieuwe hype worden', aldus Leen Uyterhoeven, woordvoerster van de NMBS holding.
Bij de NMBS zit de schrik er goed in. Saboteurs slaagden er dinsdag in om het treinverkeer in en rond Brussel compleet in de war te sturen. Veel techniek kwam er niet aan te pas, maar hoe makkelijk het ook was, de gevolgen waren fenomenaal.
Vanaf 16.18 uur vielen vijf treinen op de Brusselse Noord-Zuidverbinding één voor één stil. 'Uiteindelijk draaide het hele systeem in de knoop', zegt Leen Uyterhoeven van de NMBS holding. 'De hele avondspits heeft eronder geleden, omdat heel wat treinen achter hun voorgangers geblokkeerd raakten.'
Geheim
Wat er precies misliep, wil de NMBS niet gezegd hebben. Meer zelfs: het moet een goed bewaard geheim blijven. 'We kunnen hier zeker van sabotage spreken. Maar we zullen er ook alles aan doen om te vermijden dat dit navolging krijgt. Het is geen kinderspel om de treinen te saboteren, maar eens je weet hoe het moet, is het ook niet meer zo moeilijk. Vandaar dat we geen details geven. Om kopieergedrag te vermijden.'
Motief
Wanneer de bewuste treinen deze week precies gesaboteerd werden, is niet duidelijk. 'En ook naar het motief van de saboteurs hebben we voorlopig het raden', aldus Uyterhoeven. 'Ze wisten wel waar ze mee bezig waren, want op camerabeelden zijn ze niet te zien.'
Intussen loopt er al een onderzoek om een en ander uit te klaren. Het is trouwens niet de eerste keer dat de NMBS met sabotage krijgt af te rekenen. Enkele maanden geleden werd het spoor geplaagd door mensen die de vertrekprocedure van enkele treinen in de war stuurden. Dat deden ze door aan de zogenaamde 'Alle-Verrichtingen-Gedaan'-bakjes op het perron te draaien, waarmee de treinbegeleider de trein laat vertrekken.
Noh. Fries is gewoon een goede taal..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Ireyon het volgende:
Trouwens, 'k heb ooit op vakantie een meisjes uit Sneek gescharreld.. en echt elk gesprek was een ramp, want die taal is voor mij als Brabander echt onbegrijpelijk
Ik zou het proberen met popups. Gij zult geen treinen saboteren. Helpt vastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: Het Nieuwsblad
Zucht... de NMBS weer uit de bocht.
en dan die pop-ups die terug blijven komen. 50Xquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou het proberen met popups. Gij zult geen treinen saboteren. Helpt vast
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dennistd, Crientj en Ireyon niet.
Kijk maar uit, ik & DenS zijn heel eng heur.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Dennis ken ik wel, maar Crientj en Ireyon niet nee
Ja vast. Maar zodra ik me vertoon in de AH Togo ren je hard naar achterquote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar uit, ik & DenS zijn heel eng heur.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar uit, ik & DenS zijn heel eng heur.
Hoe durf je? Onschuldige meisjes schrik aanjagen?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast. Maar zodra ik me vertoon in de AH Togo ren je hard naar achter
De oude zal als saldo-kaart werken, alleen het reisproduct 'jaartrajectkaart' is verlopen toch..?quote:Op zondag 27 juni 2010 04:13 schreef Stefanovic83 het volgende:
Beste treinnerds![]()
Ik heb een jaartrajectkaart met OV-chip erop, staat ook nog saldo op. De kaart is inmiddels verlopen (jaar voorbij) maar ik heb weer een nieuw jaar besteld, betaald en dus ook een nieuwe kaart gekregen. Met OV-chip, dus nu heb ik er 2![]()
Zou die oude nog werken, en hoe kan ik het resterende saldo terug laten boeken o.i.d.?
Mooi moment om weer gewoon met papieren treinkaartjes te gaan reizen.quote:Op zondag 27 juni 2010 04:13 schreef Stefanovic83 het volgende:
De kaart is inmiddels verlopen
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:41 schreef RubenK het volgende:
Mijn friesland kaartjes ook binnen12 maar liefst
al mn vrienden laten bestellen en aan mij laten geven :p
Helemaal niet! Ik zat achter omdat ik om 4 uur pas hoefte te beginnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast. Maar zodra ik me vertoon in de AH Togo ren je hard naar achter
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:51 schreef Socios het volgende:
Hoe ziet zo een kaartje er eigenlijk uit? Iemand een scan?
Ik bedoel: zetten ze als vertrekstation het dichtsbijzijnde NS-station neer of wat?
De trein was te lang. Spoor 9a+b is 339 meter lang waarvan 324 meter nuttig is.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, waarschijnlijk een mcn die dacht met 12 bakken te maken te hebben. Was twee bakken verder rijden geen optie geweest?
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef greavy het volgende:
[..]
De trein was te lang. Spoor 9a+b is 339 meter lang waarvan 324 meter nuttig is.
Een VIRM IV + IV + IV is daartegen weer 379,12 meter lang.
Op spoor 9a+b kunnen dus een VIRM VI + VI of 3x IV.
Spoor 4, 5, 11, en 12 hadden ze hiervoor wél kunnen gebruiken.
Mooie trein, mooie foto. Woon jij in de IBB?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef busfoto.nl het volgende:
Plan U 114 kwam vanmiddag langs mijn woning gereden tijdens zijn keerrit Maliebaan-DriebergenZeist/Maarsbergen voor de Heimwee Express.
[ afbeelding ]
Wat raar dat spoor 8 en 9 minder lang zijn. Dat zijn juist de sporen waar vaak lange treinen (Koplopers van de Noord-Oost) komen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef greavy het volgende:
[..]
De trein was te lang. Spoor 9a+b is 339 meter lang waarvan 324 meter nuttig is.
Een VIRM IV + IV + IV is daartegen weer 379,12 meter lang.
Op spoor 9a+b kunnen dus een VIRM VI + VI of 3x IV.
Spoor 4, 5, 11, en 12 hadden ze hiervoor wél kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wat raar dat spoor 8 en 9 minder lang zijn. Dat zijn juist de sporen waar vaak lange treinen (Koplopers van de Noord-Oost) komen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef KapiteinT het volgende:
Die Nico toch...
Ik krijg lichtelijk het idee dat ik de boel hier in m'n eentje volspam, dus ik duik maar weer eens de zon in.
Het is ook weer een paar dagen goed gegaan hoorquote:Seinstoring Arnhem-Doetinchem
Tussen Arnhem en Doetinchem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 60 minuten.
Door een seinstoring rijden er tussen Zevenaar en Doetinchem geen treinen.
Prognose:
* Treindienst normaal om 20.30 uur.
Woow, behoorlijk zooitje. Ook de volgende trein lijkt mij niet erg kloppend. Valt mij trouwens op dat ze vaak vreemde afkortingen gebruiken op die digitale CTA's. zoals D Helder.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef RubenK het volgende:
Vandaag op den bosch: http://twitpic.com/20i8ja
Je zou denken dat het makkelijker zou zijn om de juiste informatie te weergeven nu er digitale CTA's staan
Deze klopt dan wel weer (behalve de capslock die nog aanstond tijdens het typen), dat is gewoonlijk de IC naar schiphol die door de werkzaamheden vandaag niet verder kon dan uitrechtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woow, behoorlijk zooitje. Ook de volgende trein lijkt mij niet erg kloppend. Valt mij trouwens op dat ze vaak vreemde afkortingen gebruiken op die digitale CTA's. zoals D Helder.
Afgelopen woensdag was het op spoor 5 in Utrecht ook een behoorlijk CTA-zooitje. Eerst stond dat de ICE naar Amsterdam zou vertrekken, toen de IC naar Den Haag toen die naar Rotterdam. Vervolgens werd er omgeroepen 'Het is nog niet bekend naar welke plaats de intercity op spoor 5 zal rijden.' Minuutje later werd besloten dat ze toch maar naar Rotterdam gingen.
Wanneer houdt NS eens op met deze fratsen en informeren ze hun reizigers beter?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef RubenK het volgende:
Vandaag op den bosch: http://twitpic.com/20i8ja
Je zou denken dat het makkelijker zou zijn om de juiste informatie te weergeven nu er digitale CTA's staan
Dit ziet er toch niet uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Valt mij trouwens op dat ze vaak vreemde afkortingen gebruiken op die digitale CTA's. zoals D Helder.
Och, het is al heel wat dat die dingen uberhaupt iets weergeven...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef RubenK het volgende:
Vandaag op den bosch: http://twitpic.com/20i8ja
Je zou denken dat het makkelijker zou zijn om de juiste informatie te weergeven nu er digitale CTA's staan
'k Heb het eigenlijk nog nooit zo gezien hoor.. Meestal staat het gewoon fatsoenlijk aangegeven of anders een nette "is momenteel niet beschikbaar"-melding. Het enige wat ik echt ontzettend dom vind is dat een lange reeks tussenstations niet soepel doorscrollt, maar telkens blijft knipperen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woow, behoorlijk zooitje. Ook de volgende trein lijkt mij niet erg kloppend. Valt mij trouwens op dat ze vaak vreemde afkortingen gebruiken op die digitale CTA's. zoals D Helder.
Lang leve de moderne techniek.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, het is al heel wat dat die dingen uberhaupt iets weergeven...
Op Hilversum Noord heb ik het vorig jaar een aantal weken gehad dat eerst de borden het niet deden... en toen ze het wel weer deden werd er omgeroepen dat de borden het niet deden.
Is ook heel makkelijk aan te passen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb het eigenlijk nog nooit zo gezien hoor.. Meestal staat het gewoon fatsoenlijk aangegeven of anders een nette "is momenteel niet beschikbaar"-melding. Het enige wat ik echt ontzettend dom vind is dat een lange reeks tussenstations niet soepel doorscrollt, maar telkens blijft knipperen.
Zekers! In de hoge flat, alleen niet aan de spoorzijde. Daar is het 's middags altijd zo warm door de zon dat ik bewust heb gekozen voor de oostzijde.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Mooie trein, mooie foto. Woon jij in de IBB?
Nog even geduld met die afkortingen als H'sum Sportpark enzo. Totdat alle oude CTA's zijn vervangen wordt er voor de aansturing nog gebruik gemaakt van een oude server ofzo uit de oertijd met een koppelvlak.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, het is al heel wat dat die dingen uberhaupt iets weergeven...
Op Hilversum Noord heb ik het vorig jaar een aantal weken gehad dat eerst de borden het niet deden... en toen ze het wel weer deden werd er omgeroepen dat de borden het niet deden.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lang leve de moderne techniek.
Ik vind zelf dat de borden geoptimaliseerd kunnen worden naar een Duits systeem. Ik mis nog steeds de rijtuiglengtes en -posities.
Het gebeurt vaak genoeg dat passagiers (ja, ook ik) de lengte van een trein verkeerd inschatten en eventueel wat meters moeten teruglopen danwel terugrennen.
De treinstellen, -rijtuigen en locomotieven moeten dan overigens technisch vertimmerd worden zodat deze voertuiginformatie kunnen sturen naar de verkeersleiding. Naar voorbeeld van GVB Amsterdam en RET Rotterdam.
Onbegrijpelijk dat NS daar een kans laat liggen de reiziger vollediger te informeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het niet eenvoudiger om de Railpocket daar voor in te zetten? Daar moeten volgens mij de treinlengtes toch al ingevoerd worden meende ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat NS daar een kans laat liggen de reiziger vollediger te informeren.
Dan blijf je dus omroepen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Absoluut. Je zou bijvoorbeeld op de grotere stations met een zachte lichtlijn de lengte van de trein aan kunnen geven. Op kleinere stations zou je het om kunnen roepen als het afwijkt van het dagplan.
quote:
Vertel mij dan waar perronfase C is?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De aap is al uit de mouw. Misschien zijn alleen de AB-fase van perron 9 aan de trein toegewezen en de C-fase niet. 9AB heeft een nuttige lengte van 322 meter, terwijl 9ABC een nuttige lengte van 417 meter heeft. En dat is ruim voldoende.
Zie http://www.prorail.nl/Ver(...)%20perronlengten.pdf
Ja.. Dat zeker. Duitsland heeft dat alquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Ireyon het volgende:
Laat ze eerst maar eens beginnen met perrongerelateerde omroepen.. Alsof het mij wat boeit van welk spoor ICE International in 3 verschillende talen vertrekt, als ik op de stoptrein naar Woerden sta te wachten.
GVB Amsterdam had dat ook, maar heeft dat systeem afgeschaft denk ik...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja.. Dat zeker. Duitsland heeft dat al![]()
Begint zwaar irritant te worden als je bijvoorbeeld van 6.40 tot 11.10 op Utrecht stond, zoals gister. Continu die omroepen waar je eigk niks mee te schaffen hebt. Maar ProRail kennende kan dat systeem ook gaan falen (kinderziektes)
Tussen wissel 177 en 179A zal 9c zijn lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Vertel mij dan waar perronfase C is?
Er is alleen een A+B te bekennen, zoals ook op Sporenplan.nl te lezen valt![]()
Maar iig paste de trein niet aan het perron![]()
Ik heb alleen aan de kant waar je weer terug gaat naar Gouda etc gekeken.
Edit: Het perron langs spoor 8+9 is inderdaad korter dan het perron aan sporen 5+7 en 11 en 12.
[ afbeelding ]
(Klik voor grote versie)
Š Sporenplan.nl
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tussen wissel 177 en 179A zal 9c zijn lijkt me.
Geweldig toen ik dat voor de eerste keer hoorde.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef James1988 het volgende:
"Meine Damen und Herrn auf Gleis 4. Willkommen auf Berlin Hauptbahnhof!"
Zo hoort het
Sporen liggen altijd tussen seinen. Seinen 178 en 182 in dit geval dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tussen wissel 177 en 179A zal 9c zijn lijkt me.
Omdat de dubbeldekkers van lengte verschillen. De lengte van de IC naar Maastricht/Heerlen is 8, 10 of 12 bakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geweldig toen ik dat voor de eerste keer hoorde.
En dat van de treinlengtes, waar de trein stopt, dan moeten ze eerst eens beginnen om consequent een station binnen te rijden. ALs ik in Eindhoven de trein richting Maastricht/Heerlen pak is de splitsing iedere keer op een andere plaats. Nu stap ik iedere keer op ongeveer hetzelfde punt in de trein maar op de andere stations zie ik dat de trein iedere keer verschillend stopt, de ene keer bij trappen, de volgende keer zelfs "buiten" het station
Overstapverbindingen erbij.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef James1988 het volgende:
"Meine Damen und Herrn auf Gleis 4. Willkommen auf Berlin Hauptbahnhof!"
Meestal is het toch Arnhem - Winterswijk wat eruitligt, of ligt dat aan mij?quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Zutphen-Winterswijk
Oorzaak
Tussen Winterswijk en Vorden rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Verwachting
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Houdt u rekening met een langere reistijd.
Vervelende wijsneus.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Vertel mij dan waar perronfase C is?
Er is alleen een A+B te bekennen, zoals ook op Sporenplan.nl te lezen valt![]()
Maar iig paste de trein niet aan het perron![]()
Ik heb alleen aan de kant waar je weer terug gaat naar Gouda etc gekeken.
Edit: Het perron langs spoor 8+9 is inderdaad korter dan het perron aan sporen 5+7 en 11 en 12.
[ afbeelding ]
(Klik voor grote versie)
Š Sporenplan.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |