quote:
Vertel mij dan waar perronfase C is?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De aap is al uit de mouw. Misschien zijn alleen de AB-fase van perron 9 aan de trein toegewezen en de C-fase niet. 9AB heeft een nuttige lengte van 322 meter, terwijl 9ABC een nuttige lengte van 417 meter heeft. En dat is ruim voldoende.
Zie http://www.prorail.nl/Ver(...)%20perronlengten.pdf
Ja.. Dat zeker. Duitsland heeft dat alquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Ireyon het volgende:
Laat ze eerst maar eens beginnen met perrongerelateerde omroepen.. Alsof het mij wat boeit van welk spoor ICE International in 3 verschillende talen vertrekt, als ik op de stoptrein naar Woerden sta te wachten.
GVB Amsterdam had dat ook, maar heeft dat systeem afgeschaft denk ik...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja.. Dat zeker. Duitsland heeft dat al![]()
Begint zwaar irritant te worden als je bijvoorbeeld van 6.40 tot 11.10 op Utrecht stond, zoals gister. Continu die omroepen waar je eigk niks mee te schaffen hebt. Maar ProRail kennende kan dat systeem ook gaan falen (kinderziektes)
Tussen wissel 177 en 179A zal 9c zijn lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Vertel mij dan waar perronfase C is?
Er is alleen een A+B te bekennen, zoals ook op Sporenplan.nl te lezen valt![]()
Maar iig paste de trein niet aan het perron![]()
Ik heb alleen aan de kant waar je weer terug gaat naar Gouda etc gekeken.
Edit: Het perron langs spoor 8+9 is inderdaad korter dan het perron aan sporen 5+7 en 11 en 12.
[ afbeelding ]
(Klik voor grote versie)
Š Sporenplan.nl
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tussen wissel 177 en 179A zal 9c zijn lijkt me.
Geweldig toen ik dat voor de eerste keer hoorde.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef James1988 het volgende:
"Meine Damen und Herrn auf Gleis 4. Willkommen auf Berlin Hauptbahnhof!"
Zo hoort het
Sporen liggen altijd tussen seinen. Seinen 178 en 182 in dit geval dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tussen wissel 177 en 179A zal 9c zijn lijkt me.
Omdat de dubbeldekkers van lengte verschillen. De lengte van de IC naar Maastricht/Heerlen is 8, 10 of 12 bakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geweldig toen ik dat voor de eerste keer hoorde.
En dat van de treinlengtes, waar de trein stopt, dan moeten ze eerst eens beginnen om consequent een station binnen te rijden. ALs ik in Eindhoven de trein richting Maastricht/Heerlen pak is de splitsing iedere keer op een andere plaats. Nu stap ik iedere keer op ongeveer hetzelfde punt in de trein maar op de andere stations zie ik dat de trein iedere keer verschillend stopt, de ene keer bij trappen, de volgende keer zelfs "buiten" het station
Overstapverbindingen erbij.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef James1988 het volgende:
"Meine Damen und Herrn auf Gleis 4. Willkommen auf Berlin Hauptbahnhof!"
Meestal is het toch Arnhem - Winterswijk wat eruitligt, of ligt dat aan mij?quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Zutphen-Winterswijk
Oorzaak
Tussen Winterswijk en Vorden rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Verwachting
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Houdt u rekening met een langere reistijd.
Vervelende wijsneus.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Vertel mij dan waar perronfase C is?
Er is alleen een A+B te bekennen, zoals ook op Sporenplan.nl te lezen valt![]()
Maar iig paste de trein niet aan het perron![]()
Ik heb alleen aan de kant waar je weer terug gaat naar Gouda etc gekeken.
Edit: Het perron langs spoor 8+9 is inderdaad korter dan het perron aan sporen 5+7 en 11 en 12.
[ afbeelding ]
(Klik voor grote versie)
Š Sporenplan.nl
Of 14.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat de dubbeldekkers van lengte verschillen. De lengte van de IC naar Maastricht/Heerlen is 8, 10 of 12 bakken.
quote:
Die passen niet in Gouda volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Alleen in de serie 500 staat planmatig 14 bakken VIRM gepland.
quote:
Dus of het Rotterdamse deel (20500) rijdt dan ook met VIRM, of er wordt op Ut een stel bijgeplaatst. Ik heb alleen nog nooit VIRM in de 20500 gezien, of ben ik toevallig niet op het juiste moment op de juiste plaats?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt en daarom is het ook alleen tussen Utrecht en Zwolle dat er 14 bakken VIRM gepland staan in enkele treinen.
Ik zie wel eens 3 stellen VIRM in de 800, maar dat zullen dan wel 3 4tjes zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Alleen in de serie 500 staat planmatig 14 bakken VIRM gepland.
Heb ooit wel eens VIRM gezien in de 10500, dus logischerwijs heeft het even later ook in de 20500 gereden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus of het Rotterdamse deel (20500) rijdt dan ook met VIRM, of er wordt op Ut een stel bijgeplaatst. Ik heb alleen nog nooit VIRM in de 20500 gezien, of ben ik toevallig niet op het juiste moment op de juiste plaats?
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus of het Rotterdamse deel (20500) rijdt dan ook met VIRM, of er wordt op Ut een stel bijgeplaatst. Ik heb alleen nog nooit VIRM in de 20500 gezien, of ben ik toevallig niet op het juiste moment op de juiste plaats?
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik zie wel eens 3 stellen VIRM in de 800, maar dat zullen dan wel 3 4tjes zijn.
Kut, die zooi moet opdonderen uit de NO.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Slechts enkele diensten in de 20500 rijden met VIRM. Uit mijn hoofd zijn dat 20526 (zondag 20530) en 20561.
Daar zijn recentelijk voor door de week 20522, 20533, 20546 en 20557 bij gekomen.
Past wel, maar alleen richting Utrecht. Tweede eilandperron is wat korter dan het eerste, iets waar meer stations last van hebben.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kut, die zooi moet opdonderen uit de NO.
Cadeautjequote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan dat geklier met die treinnummers aub afgelopen zijn? Deze leek heeft in de meeste gevallen geen idee waar dit over gaat namelijk. En het staat nogal sociopaat. Daar kom je misschien op Somda of Rolandrail mee weg, maar dit is Fok! Dank u wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |