Helemaal niet! Ik zat achter omdat ik om 4 uur pas hoefte te beginnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast. Maar zodra ik me vertoon in de AH Togo ren je hard naar achter
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:51 schreef Socios het volgende:
Hoe ziet zo een kaartje er eigenlijk uit? Iemand een scan?
Ik bedoel: zetten ze als vertrekstation het dichtsbijzijnde NS-station neer of wat?
De trein was te lang. Spoor 9a+b is 339 meter lang waarvan 324 meter nuttig is.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, waarschijnlijk een mcn die dacht met 12 bakken te maken te hebben. Was twee bakken verder rijden geen optie geweest?
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef greavy het volgende:
[..]
De trein was te lang. Spoor 9a+b is 339 meter lang waarvan 324 meter nuttig is.
Een VIRM IV + IV + IV is daartegen weer 379,12 meter lang.
Op spoor 9a+b kunnen dus een VIRM VI + VI of 3x IV.
Spoor 4, 5, 11, en 12 hadden ze hiervoor wél kunnen gebruiken.
Mooie trein, mooie foto. Woon jij in de IBB?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef busfoto.nl het volgende:
Plan U 114 kwam vanmiddag langs mijn woning gereden tijdens zijn keerrit Maliebaan-DriebergenZeist/Maarsbergen voor de Heimwee Express.
[ afbeelding ]
Wat raar dat spoor 8 en 9 minder lang zijn. Dat zijn juist de sporen waar vaak lange treinen (Koplopers van de Noord-Oost) komen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef greavy het volgende:
[..]
De trein was te lang. Spoor 9a+b is 339 meter lang waarvan 324 meter nuttig is.
Een VIRM IV + IV + IV is daartegen weer 379,12 meter lang.
Op spoor 9a+b kunnen dus een VIRM VI + VI of 3x IV.
Spoor 4, 5, 11, en 12 hadden ze hiervoor wél kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wat raar dat spoor 8 en 9 minder lang zijn. Dat zijn juist de sporen waar vaak lange treinen (Koplopers van de Noord-Oost) komen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef KapiteinT het volgende:
Die Nico toch...
Ik krijg lichtelijk het idee dat ik de boel hier in m'n eentje volspam, dus ik duik maar weer eens de zon in.
Het is ook weer een paar dagen goed gegaan hoorquote:Seinstoring Arnhem-Doetinchem
Tussen Arnhem en Doetinchem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 60 minuten.
Door een seinstoring rijden er tussen Zevenaar en Doetinchem geen treinen.
Prognose:
* Treindienst normaal om 20.30 uur.
Woow, behoorlijk zooitje. Ook de volgende trein lijkt mij niet erg kloppend. Valt mij trouwens op dat ze vaak vreemde afkortingen gebruiken op die digitale CTA's. zoals D Helder.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef RubenK het volgende:
Vandaag op den bosch: http://twitpic.com/20i8ja
Je zou denken dat het makkelijker zou zijn om de juiste informatie te weergeven nu er digitale CTA's staan
Deze klopt dan wel weer (behalve de capslock die nog aanstond tijdens het typen), dat is gewoonlijk de IC naar schiphol die door de werkzaamheden vandaag niet verder kon dan uitrechtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woow, behoorlijk zooitje. Ook de volgende trein lijkt mij niet erg kloppend. Valt mij trouwens op dat ze vaak vreemde afkortingen gebruiken op die digitale CTA's. zoals D Helder.
Afgelopen woensdag was het op spoor 5 in Utrecht ook een behoorlijk CTA-zooitje. Eerst stond dat de ICE naar Amsterdam zou vertrekken, toen de IC naar Den Haag toen die naar Rotterdam. Vervolgens werd er omgeroepen 'Het is nog niet bekend naar welke plaats de intercity op spoor 5 zal rijden.' Minuutje later werd besloten dat ze toch maar naar Rotterdam gingen.
Wanneer houdt NS eens op met deze fratsen en informeren ze hun reizigers beter?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef RubenK het volgende:
Vandaag op den bosch: http://twitpic.com/20i8ja
Je zou denken dat het makkelijker zou zijn om de juiste informatie te weergeven nu er digitale CTA's staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |