Of 14.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat de dubbeldekkers van lengte verschillen. De lengte van de IC naar Maastricht/Heerlen is 8, 10 of 12 bakken.
quote:
Die passen niet in Gouda volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Alleen in de serie 500 staat planmatig 14 bakken VIRM gepland.
quote:
Dus of het Rotterdamse deel (20500) rijdt dan ook met VIRM, of er wordt op Ut een stel bijgeplaatst. Ik heb alleen nog nooit VIRM in de 20500 gezien, of ben ik toevallig niet op het juiste moment op de juiste plaats?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt en daarom is het ook alleen tussen Utrecht en Zwolle dat er 14 bakken VIRM gepland staan in enkele treinen.
Ik zie wel eens 3 stellen VIRM in de 800, maar dat zullen dan wel 3 4tjes zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Alleen in de serie 500 staat planmatig 14 bakken VIRM gepland.
Heb ooit wel eens VIRM gezien in de 10500, dus logischerwijs heeft het even later ook in de 20500 gereden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus of het Rotterdamse deel (20500) rijdt dan ook met VIRM, of er wordt op Ut een stel bijgeplaatst. Ik heb alleen nog nooit VIRM in de 20500 gezien, of ben ik toevallig niet op het juiste moment op de juiste plaats?
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus of het Rotterdamse deel (20500) rijdt dan ook met VIRM, of er wordt op Ut een stel bijgeplaatst. Ik heb alleen nog nooit VIRM in de 20500 gezien, of ben ik toevallig niet op het juiste moment op de juiste plaats?
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik zie wel eens 3 stellen VIRM in de 800, maar dat zullen dan wel 3 4tjes zijn.
Kut, die zooi moet opdonderen uit de NO.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Slechts enkele diensten in de 20500 rijden met VIRM. Uit mijn hoofd zijn dat 20526 (zondag 20530) en 20561.
Daar zijn recentelijk voor door de week 20522, 20533, 20546 en 20557 bij gekomen.
Past wel, maar alleen richting Utrecht. Tweede eilandperron is wat korter dan het eerste, iets waar meer stations last van hebben.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kut, die zooi moet opdonderen uit de NO.
Cadeautjequote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan dat geklier met die treinnummers aub afgelopen zijn? Deze leek heeft in de meeste gevallen geen idee waar dit over gaat namelijk. En het staat nogal sociopaat. Daar kom je misschien op Somda of Rolandrail mee weg, maar dit is Fok! Dank u wel
Ik sla die posts gewoon over bij het lezen. Kan mij het schelen dat er drie in plaats van twee bakken in het lokaallijntje naar Schubbekutterveen zaten.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan dat geklier met die treinnummers aub afgelopen zijn? Deze leek heeft in de meeste gevallen geen idee waar dit over gaat namelijk. En het staat nogal sociopaat. Daar kom je misschien op Somda of Rolandrail mee weg, maar dit is Fok! Dank u wel
Dit is natuurlijk jouw persoonlijke mening. Als professionele trdl kun je 't je natuurlijk niet permitteren een driebaks kutboemel op dat veel te korte kopspoortje binnen te nemen zonder dat dat door greavy breed uitgemeten wordt in dit topic.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik sla die posts gewoon over bij het lezen. Kan mij het schelen dat er drie in plaats van twee bakken in het lokaallijntje naar Schubbekutterveen zaten.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het kopspoortje welke te kort is, die?
Mja, ik weet niet of men op de post er zo blij mee is als ik discussies hier ga veroorzaken door dat soort fratsen...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon een 7-baks Arrivatrein op spoortje 58 in Leeuwarden binnen laten komen. Dan weet je wel waar het over gaat.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of men op de post er zo blij mee is als ik discussies hier ga veroorzaken door dat soort fratsen...
Mwoah. We kunnen nog altijd keren op Hurdegaryp.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, want zoiets zal de gehele treindienst tussen Leeuwarden en Groningen verstoren
Verzoek afgewezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:59 schreef V2 het volgende:
Zeg, zijn er ineens wat meer ICMm-4's in omloop?
Ik heb er in de wandelgangen wel wat over gehoord, maar niets officieels en geen details. Is in principe ook een zaak van Arriva om dat in te voeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:47 schreef greavy het volgende:
Hurdegaryp werd een paar weken geleden nog gekeerd toen heel Leeuwarden plat lag ivm werkzaamheden.
Ziggy, jij weet dat vast wel, zijn er plannen om een 2e sneltrein Leeuwarden-Groningen te laten rijden?
Dat heb ik laatst ergens een keer gelezen, dat ze met die plannen bezig zijn..
Dan weet je in ieder geval dat het over het lokaallijntje naar Schubbenkuttenveen gaat. Maar God weet waar de 12000 of de 6400 rtijdtquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik sla die posts gewoon over bij het lezen. Kan mij het schelen dat er drie in plaats van twee bakken in het lokaallijntje naar Schubbekutterveen zaten.
Use The Fine Google...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat het over het lokaallijntje naar Schubbenkuttenveen gaat. Maar God weet waar de 12000 of de 6400 rtijdt
Ik zal hier eens een dag lang alles in het Pools doen. Dat jullie maar Google erbij halen als je er wat van wil makenquote:
Dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat het over het lokaallijntje naar Schubbenkuttenveen gaat. Maar God weet waar de 12000 of de 6400 rtijdt
Dat zal best. Maar het gaat erom dat het ook een beetje leuk en leesbaar moet blijven voor mensen die niet zo diep ingevoerd zijn. Die willen vaak gewoon een antwoord op hun vraag. En dan is het hartstikke leuk als jullie hier allemaal super goed weten welke nummertjes waarvoor staan, maar van enige zinvolle communicatie met andere mensen is dan geen sprake meer. En zoals ik al zei, dat is geen probleem op sites waar ALLEEN MAAR zulke mensen komen, maar dit is Fok, dusquote:
Kolere, 80 euro een duur hotel noemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef greavy het volgende:
De planning was om dag 2 in Aken te overnachten, maar de jeugdherbergen en B&B's zaten vol. En ik ga geen 80 euro voor een nacht betalen in een duur hotel![]()
Ja maar jij bent al vet veel ouder, jeweetz!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik over een Global Pass mocht beschikken zou ik toch echt wel verder gaan dan Duitsland en Belgie
Am I...? * Guppy trekt in paniek de rimpels strakquote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al vet veel ouder, jeweetz!
Ja maar toch en zo!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Am I...? * Guppy trekt in paniek de rimpels strak
Greavy is toch 20 (volgens zn profiel)? Zo jong is dat toch niet? Op m'n 18de nachttreinde ik bijvoorbeeld gewoon naar Denemarken en Zuid Frankrijk. Of ben ik nu heel onverantwoordelijk...?
Dan nog, Keulen-Dusseldorf-Keulen is een stom saai industrieel traject wat je gewoon niet voor je lol 2x doet.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al vet veel ouder, jeweetz!
Volgende keer ga ik andere trips maken, dat zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik over een Global Pass mocht beschikken zou ik toch echt wel verder gaan dan Duitsland en Belgie
True, dat is zo. En nu kun je er in ieder geval een beetje aan proevenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik andere trips maken, dat zeker![]()
Ik wou wel langer én verder weg, maar je moet het geld er wel voor hebben
Jaja, later als je groot bent. Maar wat maakt het uit of je een nacht in een cheap-ass hotelletje in de buurt van de grens of verderop in Duitsland, of zelfs in Oostenrijk zit? Ze accepteren er allemaal euro's en ze spreken er zelfs allemaal een soort van Duits.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik andere trips maken, dat zeker![]()
Ik wou wel langer én verder weg, maar je moet het geld er wel voor hebben![]()
Jamaar ik ben heul niet oudquote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar toch en zo!
En ik kan niet beantwoorden of dat onverantwoordelijk is, ik ken je niet!
Moet een foutje zijn. Is aangepast. Ben 17.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Am I...? * Guppy trekt in paniek de rimpels strak
Greavy is toch 20 (volgens zn profiel)? Zo jong is dat toch niet? Op m'n 18de nachttreinde ik bijvoorbeeld gewoon naar Denemarken en Zuid Frankrijk. Of ben ik nu heel onverantwoordelijk...?
Ik zit nog te kijken of ik vanuit Düsseldorf via Wuppertal / W-Vohwinkel (of zo iets) en Solingen terug naar Köln ga.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan nog, Keulen-Dusseldorf-Keulen is een stom saai industrieel traject wat je gewoon niet voor je lol 2x doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |