Is altijd al zo geweest. Zolang er problemen zijn met die OV-Chipkaart en het draagvlak onder de reizigers ervoor niet voldoende is, kan men altijd met papieren treinkaartjes blijven reizen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Fixers het volgende:
Och, Camiel Eurlings heeft de eerste CDA verkiezingsstunt voor de volgende verkiezingen er alweer inzitten: zolang er geen oplossing is voor de dubbele opstaptarieven bij spoorvervoerders blijven papieren kaartjes gehandhaafd.
Camiel Eurlings verlaat de politiek zo snel als hij kan. Mooi als hij dit er nog even door kan drukken, maar ik ga er niet opeens CDA van stemmen. Trouwens, ik heb al gestemdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Fixers het volgende:
Och, Camiel Eurlings heeft de eerste CDA verkiezingsstunt voor de volgende verkiezingen er alweer inzitten: zolang er geen oplossing is voor de dubbele opstaptarieven bij spoorvervoerders blijven papieren kaartjes gehandhaafd.
Die pas zelf is 5 jaar geldig dacht ik. ALleen ieder jaar moet je, ook bij een doorlopende VDU, even bij een automaat je klaarstaande reisproduct (quote:Zeg, hoe lang is de pas van een voordeelurenkaart geldig? Ik heb zo'n doorlopend abo. En kreeg onlangs zomaar een nieuwe chipkaart thuisgestuurd terwijl mijn huidige nog 2 jaar geldigheid heeft. Voor actuele pasfoto zal het niet zijn, er staat dezelfde op als mijn pas van 3 jaar gelee. 'k Heb onlangs wel reizen op saldo geactiveerd.
Als je geluk hebt komen er wel meldingen op rolandrail dat ie om xx.xx lang y gekomen is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja, maar een vertraging word dat nog ergens weergegeven? of is het onmogelijk om daarachter te komen?
En weet je meteen alle typenummers van alle wagons in de juiste volgorde. Plus een grafschrift voor iemand die een lettertje vergeten was. Goeie site welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je geluk hebt komen er wel meldingen op rolandrail dat ie om xx.xx lang y gekomen is.
Jep, ik ook. =]quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef dennistd het volgende:
Heb de gratis 1e klas kaartjes naar Leeuwarden ook binnen trouwens
Ik ben blind. Waar staat die fout o.Oquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een zoekplaatje! Wat klopt er niet op onderstaande foto?
[ link | afbeelding ]
Kijk op het stationsbord links op de foto, en kijk rechtsonder op de vertrekstaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ben blind. Waar staat die fout o.O
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef dennistd het volgende:
Heb de gratis 1e klas kaartjes naar Leeuwarden ook binnen trouwens
Waarom krijg ik niks?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Crientj het volgende:
Jep, ik ook. =]
Lekker keertje daarheen dus, alleen wel verrassend dat het eerste klas kaartjes zijn. ;o
En ik?? Wat moet ik doen? * Guppy wil ook naar Leeuwardenquote:
Oh en nu heb ik ze welquote:
Helaas, de kaartjes zijn al op..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik?? Wat moet ik doen? * Guppy wil ook naar Leeuwarden
Wat Fles zegtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tof dat we daar NU al van horen, Gup en ik.
Da's lief, maar ook niet nodigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet nodig hoor, maar dank jeMisschien heeft Gup er meer aan
Het is niets meer dan een klapsigaar uit eigen doos.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog mijn kruidvatjes opmakenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:50 schreef Crientj het volgende:
Die link voor gratis kaartjes heeft een paar topics terug erin gestaan heur
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Socios het volgende:
Leeuwarden![]()
Laat even weten wanneer jullie gaan, dan zorg ik voor een welkomstcomité op het station. Voor mij paar minuten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |