Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.quote:
*gaat de trein van 7 over half proberen te halen op een stuk wat 10 minuten lopen is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
ja hoor jullie zijn allemaal welkom whaha :p
Duidelijk dus niet als je het zo brengt.quote:
En jij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat de trein van 7 over half proberen te halen op een stuk wat 10 minuten lopen is.
I like your beard.quote:
hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy, wat zit je nou weer te lullen
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lulleeen
Moet ik het bescheiden brengen dan ? =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Duidelijk dus niet als je het zo brengt.
Ga douchen, mens.quote:
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy, wat zit je nou weer te lullen
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lulleeen
Fransen noem ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.
Dochenquote:
Nieuwe wiewatwaar bij hyvesquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.
Je moet hier gewoon geen praatjes komen verkopen die bij 14-jarige meisjes wél effect hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet ik het bescheiden brengen dan ? =$
Ik ben een all action man, ik focus nooit op 1 iets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.
Waar moet ik eig naartoe? eindhoven?quote:
Fransen frans ikquote:
Zegt hij die mad in love is met een 14-jarige.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben een all action man, ik focus nooit op 1 iets.
Het was al aangepast op moment van quoten. Deze manquote:
Nee, maar dat zou ik wel kunnen. Is eng makkelijk als meisje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
ey chuck ze crampen op je style maar niet luisteren naar ze ze hosselen niks
Doe maar bredaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waar moet ik eig naartoe? eindhoven?
Dan heb ik nu 2 minuten ipv 3
Was gewoon een verdedigingsmechanisme. (L) Geen stoere praatjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet hier gewoon geen praatjes komen verkopen die bij 14-jarige meisjes wél effect hebben.
Dit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ik wel kunnen. Is eng makkelijk als meisje.
quote:
TRquote:
HURTS BABY.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
ey chuck ze crampen op je style maar niet luisteren naar ze ze hosselen niks
Bij haar ook als je 'm... oh wacht, je was klein.quote:
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ik wel kunnen. Is eng makkelijk als meisje.
Vindt hij alleen maar lekker.quote:
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt hij die mad in love is met een 14-jarige.
JA NEE JIJ DAN! DOOS!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Allure_ het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ZO DOM.
Oke, nu douchen.
TRquote:
DIT MANquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$
...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$
6 cm STAALKABEL.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij haar ook als je 'm... oh wacht, je was klein.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef yvonne het volgende:
Allure_, valse tussenstand, 48 uur.
Als je echt lekker bent kan je 5 minuten over straat lopen en wel een goeie kerel vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.
hahaha (L)quote:
Wat?quote:
RickRoll, TR gedaanquote:
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.
Echt he. Die shit overkomt mij nou nooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je echt lekker bent kan je 5 minuten over straat lopen en wel een goeie kerel vinden.
Kusje in je nek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik verrekte een spier in mijn nek omdat ik zo snel omkeek.
quote:
quote:
Mannen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.
GA NOU DOUCHEN, VERDOMME!quote:
Als wij er maar gelukkig mee zijn (L)quote:
Die 14-jarige weet niet beter inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als wij er maar gelukkig mee zijn (L)
Als ik die link niet gezien had.quote:
Blijf wel kopje boven hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die dit geloven. Fucking lijers. Nu ga ik douchen.
Doh weetje hoeveel vieze mannen er in het circuit zitten. Laatst kwam er een 50 jarige gast naar mijn meisje toe. Ik dacht NIGGA WHUT ER IS HIER MAAR PLAATS VOOR 1 OVERAGED DUDE.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.
Sowieso een leuk meisje op straat benaderen = fail.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he. Die shit overkomt mij nou nooit.
Moet je je huis een keer schoonmaken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef reetveter het volgende:
Het verbaast mij hoeveel bierdopjes er op de grond liggen
Hij probeerde je van je troon te stoten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doh weetje hoeveel vieze mannen er in het circuit zitten. Laatst kwam er een 50 jarige gast naar mijn meisje toe. Ik dacht NIGGA WHUT ER IS HIER MAAR PLAATS VOOR 1 OVERAGED DUDE.
Ja wacht nou ffquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die dit geloven. Fucking lijers. Nu ga ik douchen.
56-56.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
55-56.
Ja fucking vies. Vandaag toeterde er ook zon sinterklaasfiguur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doh weetje hoeveel vieze mannen er in het circuit zitten. Laatst kwam er een 50 jarige gast naar mijn meisje toe. Ik dacht NIGGA WHUT ER IS HIER MAAR PLAATS VOOR 1 OVERAGED DUDE.
Ja maar alleen zoenenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is 16.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar alleen zoenen. In Deventer heb je der ook wat die ketsen gewoon met elke.
[ afbeelding ]
deze rechter bijvoorbeeld. Die is gewoon nasty. Ik werd er gewoon bang van
Daar kan je meteen al van zien dat ze 10 soa's heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar alleen zoenen. In Deventer heb je der ook wat die ketsen gewoon met elke.
[ afbeelding ]
Ja ze zien er ook gewoon uit als normale vaders. En dan ineen x zulke actiesquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja fucking vies. Vandaag toeterde er ook zon sinterklaasfiguur.![]()
Doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja fucking vies. Vandaag toeterde er ook zon sinterklaasfiguur.![]()
Die linker lijkt op die van Jersey Shore.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet alsof je rijbewijs hebt :")quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens![]()
. Maar alleen als het keihard regent om ze uit te lachen
Ik had het over dat meisje dat ik ken, maar 18 is ook aan de jonge kant voor zulke praktijken.quote:
Hij heeft gewoon verkeerde vrienden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
Trouwens rv jij komt in contact met zulks mensen, komt ze uit rivierenwijk oid? Ik kom dit soort types zelden tegen.
Ik had het over ONS :$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die 14-jarige weet niet beter inderdaad.
en vriendinnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verkeerde vrienden.
Doe jij niet of je een rijbewijs hebt. Jij komt niet eens bij de pedalen. Jij moet van die opzet blokjes hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe niet alsof je rijbewijs hebt :")
Oh nou de meesten doen dat juist bij mooi weer, iets met zonlicht en testosterontoename, want dat is ook gewoon met zomerjas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens![]()
. Maar alleen als het keihard regent om ze uit te lachen
burnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe jij niet of je een rijbewijs hebt. Jij komt niet eens bij de pedalen. Jij moet van die opzet blokjes hebben.
Ik ga niet met mensen uit Deventer om. Ik ken haar alleen omdat zij bij mijn vriendin in de klas zat. Geen idee waarom ze in Raalte op school zat maar goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
Trouwens rv jij komt in contact met zulks mensen, komt ze uit rivierenwijk oid? Ik kom dit soort types zelden tegen.
Al airco in je kever gebouwd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe jij niet of je een rijbewijs hebt. Jij komt niet eens bij de pedalen. Jij moet van die opzet blokjes hebben.
Link naar d'r hyves?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat een burn noemenquote:
Niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verkeerde vrienden.
DEUTSCHLAND! *klaptquote:
56-57.quote:
quote:
Als je met zulke disses in deze hood komt aanzetten wordt je gebost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, het is ook echt zo?
Dat wist ik niet.
Ik kom sowieso niet bij jou in de hood. Aangezien ik me in een hogere sociale klasse bevind.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je met zulke disses in deze hood komt aanzetten wordt je gebost.
Kan geen R&R zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
Hier zie deze.
http://clarabellaa.hyves.(...)id=13XCH5ZUU7PC884WG
Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In een hoge klasse WILLEN zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet bij jou in de hood. Aangezien ik me in een hogere sociale klasse bevind.
Ah iemand die hier in de buurt woont heeft er op gereageerd en kent haar dus, maar die is ook tokkieachtig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
Hier zie deze.
http://clarabellaa.hyves.(...)id=13XCH5ZUU7PC884WG
yasmijn17quote:
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat soort types kan ik niet doen. Zelfs niet als ik wasted was.
Hoogstens haar lichaam. Maar daar houdt het dan ook mee op.quote:
Dat dus. die 2de is major turnoff.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
1) Ze is blond
2) Ze rookt
Get real, alsof ik zomaar mensen zou doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoogstens haar lichaam. Maar daar houdt het dan ook mee op.
Ja zo zat ik ook net even te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoogstens haar lichaam. Maar daar houdt het dan ook mee op.
Valt wel mee, de meeste hot chicks roken af en toe.quote:
Haha, daar stond 'mayor'.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meeste hot chicks roken af en toe.
Ik vind het echt 3x niks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind ik ook, terwijl ik er zelf nog wel eens één op steek.
Ja klopt:rquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
58-57, echt wat is dit.9 uur tennissen.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
Zijn er zat die het niet doen. Ik moet geen roker in ieder geval. Ook niet van die hippe gelegenheid rokers.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook net even te kijken. Maar onder die broek kan het niet goed zijn.
.
[..]
watquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
58-57, echt wat is dit.9 uur tennissen.
Faler. Voor meisjes kun je er nog wel enigszins iets positiefs in zien, dat ze het lekker vinden om te lurken aan iets in een mond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind ik ook, terwijl ik er zelf nog wel eens één op steek.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Faler. Voor meisjes kun je er nog wel enigszins iets positiefs in zien, dat ze het lekker vinden om te lurken aan iets in een mond.
quote:
Laatste set tiebreak?quote:
Chai opmerking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Faler. Voor meisjes kun je er nog wel enigszins iets positiefs in zien, dat ze het lekker vinden om te lurken aan iets in een mond.
Sorry.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
kankerlijer ik schrok me de tyfusteelbalkanker
Volgens mij doen ze niet aan tiebreak.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet aan tiebreak.
Ik vind het gewoon vies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef reetveter het volgende:
Ik heb geen problemen met meiden die roken.
Hooi dat dit games is, moet wel tiebreak zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet aan tiebreak.
was nog op het nieuws dat je moest smeren als je langer dan een kwartier in de zon ging zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Godverik heb m'n ene schouder verbrand door een uurtje lunchen in de zon.
Australië - Servië mag wel zo blijven van mij:quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
Poulen gaat goed. Duitsland 1-0 voor en die andere zal nog wel 1-1 worden.
Ik ook niet, rook zelf ook dus ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef reetveter het volgende:
Ik heb geen problemen met meiden die roken.
Ik zit er dichterbij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Australië - Servië mag wel zo blijven van mij:
[ afbeelding ]
Nee mn vader heeft weer naar voetbal geschakeld.quote:
Ik niet vast. Af en toe maar. Maar mien chick rookt ook af en toe en moet zij weten wawt ze doetquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, rook zelf ook dus ja.
Wie luistert daar nou naar, pfff tsssss.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was nog op het nieuws dat je moest smeren als je langer dan een kwartier in de zon ging zitten
Ik moest wel hard lachen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mn vader heeft weer naar voetbal geschakeld.
De laatste set moet gewonnen worden met minimaal 2 games verschil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mn vader heeft weer naar voetbal geschakeld.
Van jou hadden we ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, rook zelf ook dus ja.
Wat zei je?quote:
Ik rook wel vast maar niet extreem veel. Als ik niets te doen heb en alleen thuis zit misschien 3 sigaretten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet vast. Af en toe maar. Maar mien chick rookt ook af en toe en moet zij weten wawt ze doet.
als dat pv is stomp ik emquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Van jou hadden we ook niet anders verwacht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
Ik begin wd steeds meer te waarderen trouwens.
Waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
Ik begin wd steeds meer te waarderen trouwens.
Trafassi.quote:
Jammer joh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Australië - Servië mag wel zo blijven van mij:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens meer een mat, die is eraf. Oorbel heb ik nooit gehad en kuifje ook niet. Tevens zijn mijn haren donkerbruin en niet blond.quote:
Pas maar op voordat ik mijn paardenplaatje met die helicopter en dildo weer ga zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Van jou hadden we ook niet anders verwacht.
[ afbeelding ]
Ik, ze noemen me ook wel Chip 'Wasmachineman' Skylark. Wasmachines zijn helemaal mijn ding, met de paplepel ingegoten. Ik heb ook een speciale band met ze.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik mijn paardenplaatje met die helicopter en dildo weer ga zoeken.
Douchen doe je niet in een wasmachine, gekkie.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Douchen doe je niet in een wasmachine, gekkie.
Wolla, serieus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik, ze noemen me ook wel Chip 'Wasmachineman' Skylark. Wasmachines zijn helemaal mijn ding, met de paplepel ingegoten. Ik heb ook een speciale band met ze.
Nee, breng de was nu naar mijn moeder. Maar hoezo? Misschien weet ik het.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Bobby, jij hebt daar wel verstand van toch?
Ik ken sinds toen ik klein was alle wasmachine merken en het was een sport om in de MediaMarkt/Saturn op 30 meter afstand te gaan staan en dan de wasmachines te benoemenquote:
AUTISTquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken sinds toen ik klein was alle wasmachine merken en het was een sport om in de MediaMarkt/Saturn op 30 meter afstand te gaan staan en dan de wasmachines te benoemen.
Dus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ja verdomme, mijn huisgenoten. Dat kankerding zit verstopt ofzo dus nu pompt ie niet meer af. Die hele trommel zit vol water
.
En de waterleiding moet ook aangesloten zijn. En het kraantje open en de waterrekening betaald, anders werkt het ook niet.quote:
De kenner finisht het even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de waterleiding moet ook aangesloten zijn. En het kraantje open en de waterrekening betaald, anders werkt het ook niet.
Ach krijg toch een aubergine in je aars.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken sinds toen ik klein was alle wasmachine merken en het was een sport om in de MediaMarkt/Saturn op 30 meter afstand te gaan staan en dan de wasmachines te benoemen.
Oh nooit iets van gehoord van de meisjes die daar heen gingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jonguh, vroegah, altijd mattuh met deventenareuh bij lampeuh.
Even de stekker eruit trekken. Of is het niet zo hypermodern digitaal geval?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ja verdomme, mijn huisgenoten. Dat kankerding zit verstopt ofzo dus nu pompt ie niet meer af. Die hele trommel zit vol water
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gewoon een autoaccu aan de motor hangen en dat moet wel een wasje werken.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Even de stekker eruit trekken. Of is het niet zo hypermodern digitaal geval?
Mijn vader vindt het altijd geen probleem om voor me te wassen en strijkt zelfs allessquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
'Ow ja dan gooien we de wasmachine toch gewoon weg?'
Nee, teef. Niet iedereen wordt door zijn vriendje naar oma gebracht waarna oma de hele dag gaat wassen
!!!!!!!!
Haha, Allure heeft geen vriendje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
'Ow ja dan gooien we de wasmachine toch gewoon weg?'
Nee, teef. Niet iedereen wordt door zijn vriendje naar oma gebracht waarna oma de hele dag gaat wassen
!!!!!!!!
Misschien moet je met mij gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het altijd geen probleem om voor me te wassen en strijkt zelfs alless. Beddengoed enzo ook.
Het was sowieso wel elke week raak met die deventenarenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nooit iets van gehoord van de meisjes die daar heen gingen.
Mja sorry denk ook niet echt dat ik je verder kan helpen.quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was sowieso wel elke week raak met die deventenaren. 1tje die ik dan wel ken uit Deventer die had zoeen bewakert met een ketting neergeslagen
!!!!!!!
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Check de afvoer. Je gaf de oplossing bijna zelf.
Kettingslot? Dat heb ik zelf ook vaak in de hand gehad, maar ik durfde nooit ermee uit te halen. Bang voor de gevolgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was sowieso wel elke week raak met die deventenaren. 1tje die ik dan wel ken uit Deventer die had zoeen bewakert met een ketting neergeslagen
!!!!!!!
DOEN DOEN DOENquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekken?
Emmertje erbij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
het_huptquote:
Buurman en Buurmanquote:
Je moet sowieso eerst van dat water in de wasmachine af zien te komen. Dan trek je dat ding weg van de muur en draai je onderdelen eraf zodat je zonder problemen die slang kunt controleren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hun lokten hem achter het gebouw. Turken he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kettingslot? Dat heb ik zelf ook vaak in de hand gehad, maar ik durfde nooit ermee uit te halen. Bang voor de gevolgen.
Da's Bor de wolf van Meneer de Uil, aap.quote:
Dat had ik al begrepen. Voor de rest haalt niemand serieus met zo'n ding uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hun lokten hem achter het gebouw. Turken he.
Net alsof een dorp zo heet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik die noordelijke verhalen ken.
Hun? Really?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hun lokten hem achter het gebouw. Turken he.
Sommige machines hebben ergens vooraan de onderkant een klein slangetje zitten waar je het water mee weg kan laten lopen in een emmertje of zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb de eeuwige jeugd, dan haal je ook wat door elkaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's Bor de wolf van Meneer de Uil, aap.
Als je die hier opent kotst dat apparaat al z'n water uit over de vloer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige machines hebben ergens vooraan de onderkant een klein slangetje zitten waar je het water mee weg kan laten lopen in een emmertje of zo.
Jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef reetveter het volgende:
Hahahaha, als je aan het pissen bent en je moet niezen. Dat gaat mie hard![]()
![]()
quote:
Nu is het echt, rv.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
kankerlijer ik schrok me de tyfusteelbalkanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |