Nee mn vader heeft weer naar voetbal geschakeld.quote:
Ik niet vast. Af en toe maar. Maar mien chick rookt ook af en toe en moet zij weten wawt ze doetquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, rook zelf ook dus ja.
Wie luistert daar nou naar, pfff tsssss.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was nog op het nieuws dat je moest smeren als je langer dan een kwartier in de zon ging zitten
Ik moest wel hard lachen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mn vader heeft weer naar voetbal geschakeld.
De laatste set moet gewonnen worden met minimaal 2 games verschil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mn vader heeft weer naar voetbal geschakeld.
Van jou hadden we ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, rook zelf ook dus ja.
Wat zei je?quote:
Ik rook wel vast maar niet extreem veel. Als ik niets te doen heb en alleen thuis zit misschien 3 sigaretten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet vast. Af en toe maar. Maar mien chick rookt ook af en toe en moet zij weten wawt ze doet.
als dat pv is stomp ik emquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Van jou hadden we ook niet anders verwacht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
Ik begin wd steeds meer te waarderen trouwens.
Waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
Ik begin wd steeds meer te waarderen trouwens.
Trafassi.quote:
Jammer joh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Australië - Servië mag wel zo blijven van mij:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens meer een mat, die is eraf. Oorbel heb ik nooit gehad en kuifje ook niet. Tevens zijn mijn haren donkerbruin en niet blond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |