Wil je niet zo over haar pratenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luister, of je kapt met haar, of je ramt je penis er een keer in. Niet geen van beide.
aight oke tik m aan danquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat was serieus mijn reactie ook toen ik de clip voor het eerst zag.
Je weet dat ik gelijk heb. Je durft haar niet te neuken, omdat het ethisch gezien gewoon niet kan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wil je niet zo over haar praten?
Te moeilijk, hè...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom neem je er niet eentje van iets ouder? Die hebben iig een beetje skills.
Succes! Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
Ik vreet Japanse crackers als een malle aidskabouter.
whaha is er nog ruimte voor 1 extra iemand? xDquote:
Hij probeert iemand te regelen die niet doorheeft dat hij zo slecht is in seks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las: Ik vreet Japsnars. En toen stopte ik.
Deze heiligschennisquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Weetje hoe moeilijk man. Ik durf niet eens met oude vrouwen te pratenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je dat filmen? Heb nog nooit een malle aidskabouter Japanse crackers zien eten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
Ik vreet Japanse crackers als een malle aidskabouter.
Slechtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij probeert iemand te regelen die niet doorheeft dat hij zo slecht is in seks.
Nee bewaar voor later, wedstrijden beginnen zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Volgens mij is het weer tijd om lekkere 14 jarige meisjes te posten..
Daar komt hij toch nooit aan toe? Bedoel per normale 14-jarige gaat daar toch wel minstens 6 maand in zitten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij probeert iemand te regelen die niet doorheeft dat hij zo slecht is in seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |