Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.quote:
*gaat de trein van 7 over half proberen te halen op een stuk wat 10 minuten lopen is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
ja hoor jullie zijn allemaal welkom whaha :p
Duidelijk dus niet als je het zo brengt.quote:
En jij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat de trein van 7 over half proberen te halen op een stuk wat 10 minuten lopen is.
I like your beard.quote:
hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy, wat zit je nou weer te lullen
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lulleeen
Moet ik het bescheiden brengen dan ? =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Duidelijk dus niet als je het zo brengt.
Ga douchen, mens.quote:
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy, wat zit je nou weer te lullen
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lulleeen
Fransen noem ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.
Dochenquote:
Nieuwe wiewatwaar bij hyvesquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.
Je moet hier gewoon geen praatjes komen verkopen die bij 14-jarige meisjes wél effect hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet ik het bescheiden brengen dan ? =$
Ik ben een all action man, ik focus nooit op 1 iets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.
Waar moet ik eig naartoe? eindhoven?quote:
Fransen frans ikquote:
Zegt hij die mad in love is met een 14-jarige.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben een all action man, ik focus nooit op 1 iets.
Het was al aangepast op moment van quoten. Deze manquote:
Nee, maar dat zou ik wel kunnen. Is eng makkelijk als meisje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
ey chuck ze crampen op je style maar niet luisteren naar ze ze hosselen niks
Doe maar bredaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waar moet ik eig naartoe? eindhoven?
Dan heb ik nu 2 minuten ipv 3
Was gewoon een verdedigingsmechanisme. (L) Geen stoere praatjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet hier gewoon geen praatjes komen verkopen die bij 14-jarige meisjes wél effect hebben.
Dit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ik wel kunnen. Is eng makkelijk als meisje.
quote:
TRquote:
HURTS BABY.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
ey chuck ze crampen op je style maar niet luisteren naar ze ze hosselen niks
Bij haar ook als je 'm... oh wacht, je was klein.quote:
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ik wel kunnen. Is eng makkelijk als meisje.
Vindt hij alleen maar lekker.quote:
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt hij die mad in love is met een 14-jarige.
JA NEE JIJ DAN! DOOS!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Allure_ het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ZO DOM.
Oke, nu douchen.
TRquote:
DIT MANquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$
...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$
6 cm STAALKABEL.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij haar ook als je 'm... oh wacht, je was klein.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef yvonne het volgende:
Allure_, valse tussenstand, 48 uur.
Als je echt lekker bent kan je 5 minuten over straat lopen en wel een goeie kerel vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.
hahaha (L)quote:
Wat?quote:
RickRoll, TR gedaanquote:
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.
Echt he. Die shit overkomt mij nou nooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je echt lekker bent kan je 5 minuten over straat lopen en wel een goeie kerel vinden.
Kusje in je nek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik verrekte een spier in mijn nek omdat ik zo snel omkeek.
quote:
quote:
Mannen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.
GA NOU DOUCHEN, VERDOMME!quote:
Als wij er maar gelukkig mee zijn (L)quote:
Die 14-jarige weet niet beter inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als wij er maar gelukkig mee zijn (L)
Als ik die link niet gezien had.quote:
Blijf wel kopje boven hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die dit geloven. Fucking lijers. Nu ga ik douchen.
Doh weetje hoeveel vieze mannen er in het circuit zitten. Laatst kwam er een 50 jarige gast naar mijn meisje toe. Ik dacht NIGGA WHUT ER IS HIER MAAR PLAATS VOOR 1 OVERAGED DUDE.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.
Sowieso een leuk meisje op straat benaderen = fail.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he. Die shit overkomt mij nou nooit.
Moet je je huis een keer schoonmaken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef reetveter het volgende:
Het verbaast mij hoeveel bierdopjes er op de grond liggen
Hij probeerde je van je troon te stoten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doh weetje hoeveel vieze mannen er in het circuit zitten. Laatst kwam er een 50 jarige gast naar mijn meisje toe. Ik dacht NIGGA WHUT ER IS HIER MAAR PLAATS VOOR 1 OVERAGED DUDE.
Ja wacht nou ffquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die dit geloven. Fucking lijers. Nu ga ik douchen.
56-56.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
55-56.
Ja fucking vies. Vandaag toeterde er ook zon sinterklaasfiguur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doh weetje hoeveel vieze mannen er in het circuit zitten. Laatst kwam er een 50 jarige gast naar mijn meisje toe. Ik dacht NIGGA WHUT ER IS HIER MAAR PLAATS VOOR 1 OVERAGED DUDE.
Ja maar alleen zoenenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |