Pas maar op voordat ik mijn paardenplaatje met die helicopter en dildo weer ga zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Van jou hadden we ook niet anders verwacht.
[ afbeelding ]
Ik, ze noemen me ook wel Chip 'Wasmachineman' Skylark. Wasmachines zijn helemaal mijn ding, met de paplepel ingegoten. Ik heb ook een speciale band met ze.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik mijn paardenplaatje met die helicopter en dildo weer ga zoeken.
Douchen doe je niet in een wasmachine, gekkie.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Douchen doe je niet in een wasmachine, gekkie.
Wolla, serieus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik, ze noemen me ook wel Chip 'Wasmachineman' Skylark. Wasmachines zijn helemaal mijn ding, met de paplepel ingegoten. Ik heb ook een speciale band met ze.
Nee, breng de was nu naar mijn moeder. Maar hoezo? Misschien weet ik het.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Bobby, jij hebt daar wel verstand van toch?
Ik ken sinds toen ik klein was alle wasmachine merken en het was een sport om in de MediaMarkt/Saturn op 30 meter afstand te gaan staan en dan de wasmachines te benoemenquote:
AUTISTquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken sinds toen ik klein was alle wasmachine merken en het was een sport om in de MediaMarkt/Saturn op 30 meter afstand te gaan staan en dan de wasmachines te benoemen.
Dus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ja verdomme, mijn huisgenoten. Dat kankerding zit verstopt ofzo dus nu pompt ie niet meer af. Die hele trommel zit vol water
.
En de waterleiding moet ook aangesloten zijn. En het kraantje open en de waterrekening betaald, anders werkt het ook niet.quote:
De kenner finisht het even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de waterleiding moet ook aangesloten zijn. En het kraantje open en de waterrekening betaald, anders werkt het ook niet.
Ach krijg toch een aubergine in je aars.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken sinds toen ik klein was alle wasmachine merken en het was een sport om in de MediaMarkt/Saturn op 30 meter afstand te gaan staan en dan de wasmachines te benoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |