Je moet sowieso eerst van dat water in de wasmachine af zien te komen. Dan trek je dat ding weg van de muur en draai je onderdelen eraf zodat je zonder problemen die slang kunt controleren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekken?
Hun lokten hem achter het gebouw. Turken he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kettingslot? Dat heb ik zelf ook vaak in de hand gehad, maar ik durfde nooit ermee uit te halen. Bang voor de gevolgen.
Da's Bor de wolf van Meneer de Uil, aap.quote:
Dat had ik al begrepen. Voor de rest haalt niemand serieus met zo'n ding uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hun lokten hem achter het gebouw. Turken he.
Net alsof een dorp zo heet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik die noordelijke verhalen ken.
Hun? Really?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hun lokten hem achter het gebouw. Turken he.
Sommige machines hebben ergens vooraan de onderkant een klein slangetje zitten waar je het water mee weg kan laten lopen in een emmertje of zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekken?
Ik heb de eeuwige jeugd, dan haal je ook wat door elkaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's Bor de wolf van Meneer de Uil, aap.
Als je die hier opent kotst dat apparaat al z'n water uit over de vloer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige machines hebben ergens vooraan de onderkant een klein slangetje zitten waar je het water mee weg kan laten lopen in een emmertje of zo.
Jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef reetveter het volgende:
Hahahaha, als je aan het pissen bent en je moet niezen. Dat gaat mie hard![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |