Oh nooit iets van gehoord van de meisjes die daar heen gingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jonguh, vroegah, altijd mattuh met deventenareuh bij lampeuh.
Even de stekker eruit trekken. Of is het niet zo hypermodern digitaal geval?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ja verdomme, mijn huisgenoten. Dat kankerding zit verstopt ofzo dus nu pompt ie niet meer af. Die hele trommel zit vol water
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gewoon een autoaccu aan de motor hangen en dat moet wel een wasje werken.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Even de stekker eruit trekken. Of is het niet zo hypermodern digitaal geval?
Mijn vader vindt het altijd geen probleem om voor me te wassen en strijkt zelfs allessquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
'Ow ja dan gooien we de wasmachine toch gewoon weg?'
Nee, teef. Niet iedereen wordt door zijn vriendje naar oma gebracht waarna oma de hele dag gaat wassen
!!!!!!!!
Haha, Allure heeft geen vriendje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
'Ow ja dan gooien we de wasmachine toch gewoon weg?'
Nee, teef. Niet iedereen wordt door zijn vriendje naar oma gebracht waarna oma de hele dag gaat wassen
!!!!!!!!
Misschien moet je met mij gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het altijd geen probleem om voor me te wassen en strijkt zelfs alless. Beddengoed enzo ook.
Het was sowieso wel elke week raak met die deventenarenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nooit iets van gehoord van de meisjes die daar heen gingen.
Mja sorry denk ook niet echt dat ik je verder kan helpen.quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was sowieso wel elke week raak met die deventenaren. 1tje die ik dan wel ken uit Deventer die had zoeen bewakert met een ketting neergeslagen
!!!!!!!
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Check de afvoer. Je gaf de oplossing bijna zelf.
Kettingslot? Dat heb ik zelf ook vaak in de hand gehad, maar ik durfde nooit ermee uit te halen. Bang voor de gevolgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was sowieso wel elke week raak met die deventenaren. 1tje die ik dan wel ken uit Deventer die had zoeen bewakert met een ketting neergeslagen
!!!!!!!
DOEN DOEN DOENquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekken?
Emmertje erbij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die slang er achter in toch niet uit trekken?
het_huptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |