da ken ik nie verstaan spreeks nederlands doe ik ook altijd als ik 2 weken all inclusief zit in turkije voor 240 euroquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
La maladie principale de l'homme est la curiosité inquiète des choses qu'il ne peut savoir.
Jouw reet is niet willekeurig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ah, dus toch weer een Bagger SC.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw reet is niet willekeurig.Matig, matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Zou kunnen maar ik zou niet weten waaromquote:
Je bent zelf matig.quote:
Studio Sportzomer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
Post gewoon zoals mij; tegen iedereen en altijd leuk, vriendelijk en gezellig. Doe met het onderwerp mee en ga niet tegen de stroom in.
Dat heb ik vaker gehoord. Alleen moest ik toen stoppen en mijn kleren weer aandoen.quote:
Je schrijft het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef gers het volgende:
[..]
da ken ik nie verstaan spreeks nederlands doe ik ook altijd als ik 2 weken all inclusief zit in turkije voor 240 euro
gezelligquote:
Is een citaat van een Franse filosoof, Blaise Pascal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef gers het volgende:
[..]
da ken ik nie verstaan spreeks nederlands doe ik ook altijd als ik 2 weken all inclusief zit in turkije voor 240 euro
3 cm?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben echt blij dat mijn penis wel dik genoeg is.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Studio Sportzomer.En of jij gaat kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Alleen moest ik toen stoppen en mijn kleren weer aandoen.
Ik hoop dat Duitsland eruit vliegt. Want die zijn vanaf de k.o-fase anders echt te goed.quote:
dat is je gerade vriendjun anders was ik je ff komen opzoeke om je paar kk harde patse te gevequote:
haha.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
dat is je gerade vriendjun anders was ik je ff komen opzoeke om je paar kk harde patse te geve
Kinderonderbroek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Get real mattie dan past die toch niet meer in mijn onderbroek.
Kelly. : ')quote:Hoi,
ik vroeg me af wat jullie van een jongen (man) met een ketting vinden?
ik kon hier zo snel geen topic erover vinden en vind het wel leuk om te weten wat jullie ervan vinden.
ik persoonlijk vind het wel leuk maar ligt eraan bij welke jongen en welke ketting
groetjes Kelly
Ik was ooit een keer wasted deed ik een string aan van iemand. Wel over mijn boxer tho. Maar gelijk waren er foto's en was het alweer op hyves geplaatstquote:
link?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was ooit een keer wasted deed ik een string aan van iemand. Wel over mijn boxer tho. Maar gelijk waren er foto's en was het alweer op hyves geplaatst!
Wat doe jij trouwens tof? Als ik niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.quote:
Afknapper!quote:
Ik hoop dat ze het grapje snapt anders ben je max de lulquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens tof? Als ik niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.
Is er al afgehaald. Staat nog wel op de computers denk ikquote:
Ooit een keer, hmm?quote:
Dat heeft een vriend van mij met een gestolen bikini.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was ooit een keer wasted deed ik een string aan van iemand. Wel over mijn boxer tho. Maar gelijk waren er foto's en was het alweer op hyves geplaatst!
Alsof ik care om e-fittie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het grapje snapt anders ben je max de lul.
[..]
Is er al afgehaald. Staat nog wel op de computers denk ik![]()
.
Kun je je eigen grapje niet verzinnen? Doe dan gewoon even quote en dezequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens tof? Als ik niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.
Al 2 hele weken, zeker.quote:
Bij haar zit ik zo voor de tv:quote:
geplantquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Salatrel het volgende:
yeah duitsland![]()
net terug van schiphol half uurtje eerder dan geplantgelukkig nog niets gemist
Het wil niet echt lukken hequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij haar zit ik zo voor de tv:
Kut plaatje, laat maar.
Duurt altijd even voordat ik wakker word en besef dat ik dit niet hoef te kijken.
WAT?!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[img] [url=http://3.bp.blogspot.com/_RkDwae4NWKg/S8trel1vWNI/AAAAAAAAAnM/yDv-4EyX5NM/s1600/fffuuu.gif[/img]]http://3.bp.blogspot.com/_RkDwae4NWKg/S8trel1vWNI/AAAAAAAAAnM/yDv-4EyX5NM/s1600/fffuuu.gif[/img][/url]
Duurt altijd even voordat ik wakker word en besef dat ik dit niet hoef te kijken.
Hoe, Luur?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[img] [url=http://3.bp.blogspot.com/_RkDwae4NWKg/S8trel1vWNI/AAAAAAAAAnM/yDv-4EyX5NM/s1600/fffuuu.gif[/img]]http://3.bp.blogspot.com/_RkDwae4NWKg/S8trel1vWNI/AAAAAAAAAnM/yDv-4EyX5NM/s1600/fffuuu.gif[/img][/url]
mooi tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn zusje heeft 6 wietplanten gekocht.
Altijd beter dan dat iemand je zusje voor 6 wietplanten heeft gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn zusje heeft 6 wietplanten gekocht.
Have fun, Yn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef ynuhh het volgende:
Terrasje pakken, doeidoei. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Jaloers! Veel plezier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef ynuhh het volgende:
Ik was zo blij dat ik hem de hele dag nog niet gehoord heb, kom jij ermee.quote:
Ik zei al tegen haar dat ze die goed moest verzorgen zodat ze over 3 weken rijp zijn om te knippen, maar die hint snapte ze niet.quote:
Ik zie dat gedrocht nu op TMF.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik hem de hele dag nog niet gehoord heb, kom jij ermee.
Wie is terrasje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef ynuhh het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat iemand je zusje voor 6 wietplanten heeft gekocht.
Met d'r doorgerookte zaadstem.quote:
tenzij je een heel vervelend lelijk zusje hebt dan kun je beter die wietplanten nemen toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat iemand je zusje voor 6 wietplanten heeft gekocht.
WATquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Saar vond ik ook een spang wijf. Jammer dat ze weg is
.
Bah. Viespeuk.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja wisjenie? Iedreen s0w huiilen boeh0ew saar jammur dt je gaat
Net alsof ze lelijke mensen accepteren in mijn familie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tenzij je een heel vervelend lelijk zusje hebt dan kun je beter die wietplanten nemen toch?
Jah maAr h0eso0w dAn? Zei waSs kk spAnG mAtti3jjquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja wisjenie? Iedreen s0w huiilen boeh0ew saar jammur dt je gaat
Nee man. Vroeger. Fabienne, Daphne en Sylvie en zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jah maAr h0eso0w dAn? Zei waSs kk spAnG mAtti3jj![]()
:p :p
Kijk ff in de spiegel a mattiequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze lelijke mensen accepteren in mijn familie.
Dit is niet aardig van je, meisje.quote:
ja sei sei van dt ze tmf kkzender vondquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jah maAr h0eso0w dAn? Zei waSs kk spAnG mAtti3jj![]()
:p :p
Sylvanaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Vroeger. Fabienne, Daphne en Sylvie en zo.
Ja, maar da's een zwarte, die telt sowieso niet mee.quote:
Deze liedje kan ik ook goed meezingen.quote:
TR gedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar da's een zwarte, die telt sowieso niet mee.
Een advertentie. Krijg ik zo vaak. Even huilen, dan wegklikken en verder met je leven.quote:
Mijn vorige google search was ergerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Bragi het volgende:
Haha, rv wil een Power Balance-bandje kopen. [ afbeelding ]
Ja, ik. Ik vind haar niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
Wie nee stemt moet dat verdomme even uitleggen
Omdat je je realiseerde dat je bij vrouwen geen kans zal maken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik keek en ben spontaan homo geworden. Miver?
Mijn ego zuigt zo'n opmerkingen op en zet ze om in positieve energie. Zie het als Cristiano Ronaldo die homo wordt genoemd, maar toch elk meisje in zijn bed kan krijgen. Dat heb ik ook.quote:
Dat en bovendien heb ik niets wat ik haar kan geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik vind haar niet aantrekkelijk.
Dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je je realiseerde dat je bij vrouwen geen kans zal maken?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vorige google search was erger. Iets met aubergines
Ik zou hem pas doen als hij outta nowhere in mijn kamer staat. Anders niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn ego zuigt zo'n opmerkingen op en zet ze om in positieve energie. Zie het als Cristiano Ronaldo die homo wordt genoemd, maar toch elk meisje in zijn bed kan krijgen. Dat heb ik ook.
Damn you, woman.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik vind haar niet aantrekkelijk.
Beweer je nu dat mannen een lagere standaard hebben dan vrouwen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je je realiseerde dat je bij vrouwen geen kans zal maken?
Een string? Nieuwe lingerie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat en bovendien heb ik niets wat ik haar kan geven.
Dat heb jij ook met mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou hem pas doen als hij outta nowhere in mijn kamer staat. Anders niet.
Gast, zelfs 's lands grootste slet Paris Hilton wijst 'm af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn ego zuigt zo'n opmerkingen op en zet ze om in positieve energie. Zie het als Cristiano Ronaldo die homo wordt genoemd, maar toch elk meisje in zijn bed kan krijgen. Dat heb ik ook.
Haje geen aubergine?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij met je lostquote:
sletquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou hem pas doen als hij outta nowhere in mijn kamer staat. Anders niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging toch om zaadjes geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haje geen aubergine?
[..]
Jij met je lost![]()
[..]
slet
bron dat paris hem afwees?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, zelfs 's lands grootste slet Paris Hilton wijst 'm af.En die andere chicks krijgt hij alleen omdat 'ie rijk is. Paris is zelf rijk, dus blijft er bij hem niks over om op te vallen.
Ik heb een foto met Gabriella Cilmi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef reetveter het volgende:
Jammer dat jullie mijn Gabriella Cilmi achtergrond niet konden zien
Doe eens niet zo populair met die moeder grappenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder.
M'n collega Albert Verlinde.quote:
Jij bent aint funny.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo populair met die moeder grappen. It aint funny
wat?Lucky bastard!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een foto met Gabriella Cilmi.Zij is liev.
Dat heb je ook als ik in je kamer staquote:
Nee. Totaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat?Lucky bastard!!
[..]
Dat heb je ook als ik in je kamer sta
Ja man. Heb d'r 3 keer live gezien ofzo.... in half lege zalen om de vreemdste tijden.quote:
Nee, Paris Hilton is knap.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, zelfs 's lands grootste slet Paris Hilton wijst 'm af.En die andere chicks krijgt hij alleen omdat 'ie rijk is. Paris is zelf rijk, dus blijft er bij hem niks over om op te vallen.
Omdat FOK! meer is dan reeksen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom hebben ze geen automatisch nieuw-topic-maak systeem, waarbij degene die de LAPO heeft een TT kan invullen en dat je dan ook die topics automatisch in je myat hebt staan
Waarom eindigt een topic sowieso na 300 posts.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom hebben ze geen automatisch nieuw-topic-maak systeem, waarbij degene die de LAPO heeft een TT kan invullen en dat je dan ook die topics automatisch in je myat hebt staan
Hoe groot is het heelal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom eindigt een topic sowieso na 300 posts.
Ik snapte 'm, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Lees de PI toch eens, idioten.
Hoe groots is Rv's penis?quote:
Ja je zou toch zo'n systeem kunnen hebben voor reeksen?quote:
Nee, dan 53-52.quote:
Wat?quote:
watquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heeft ie van de week gemeten.
[/quote]quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heeft ie van de week gemeten.
[..]
Hoe groots is Rv's penis?
Gaat ze 'Te amo' uitbrengen terwijl 'deuces' van Chris brown precies hetzelfde deuntje heeft. En hij zingt over oke fock jou bitch ik vind wel een ander en zij gaat zingen over te amo.quote:
DEZE WIL IK QUOTEN!!!quote:
quote:
DEZE WIL IK QUOTEN!!!quote:
Wat?quote:
Rihannaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaat ze 'Te amo' uitbrengen terwijl 'deuces' van Chris brown precies hetzelfde deuntje heeft. En hij zingt over oke fock jou bitch ik vind wel een ander en zij gaat zingen over te amo.
Echt vrouwen.
Het is weer tijd voor een quotefail.quote:
FAILquote:
FAILquote:
Mensen van 17quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
17 jaar, meer hoef ik niet te zeggen.
Joh. Da's gebruikelijk, hè.quote:
JAquote:
Mag ik achter je zitten?quote:
Verstand, charisma en een grotere penis.quote:
*maakt trein geluiden*quote:
Nee. God, nee.quote:
WE HEBBEN EEN CELLENTEKORTquote:
True. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verstand, charisma en een grotere penis.
Hahaha, Lakitu hapt en laat zo zien over meer showbizzkennis te beschikken dan ik!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, Ronaldo wees Paris af, niet omgekeerd. 1 boulevard facepalm voor je shownieuws-kennis, Bragi.
[ afbeelding ]
IK MOEST LACHENquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN CELLENTEKORT![]()
IN JOUW HOOFD! WHAHAHHAH
Je mag me gewoon Bragi noemen.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb iets geniaals uitgevonden, met 'kwoot' i.p.v. 'quote' werkt het ook.
Check, check, check.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verstand, charisma en een grotere penis.
Maar hij is allang over dr en zij moet weer bitchy doen.quote:
Das ist voor labiele mensen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb iets geniaals uitgevonden, met 'kwoot' i.p.v. 'quote' werkt het ook.
even kieken.quote:hoi
Bregie.quote:
Dit is voetbalkennis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahaha, Lakitu hapt en laat zo zien over meer showbizzkennis te beschikken dan ik!
Zij moet d'r bek houden. En hij ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar hij is allang over dr en zij moet weer bitchy doen.
Bregje, Brechje of Brechtje. GO!quote:
Soms wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt een grotere dan die van jezelf?
quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
Mensen met een grote penis
11cm is ook wel genoeg hoor.
Waarom doe jij TMF kijken dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
30 seconds to mars. Denken ook dat ze halfgoden zijn
. Emo knulletjes
.
Ik had vroeger een boek over een Brechtje, met vlechten en als ze ging slapen werd ze wakker gemaakt door een eenhoorn pony. Weet je hoe dat boek heet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bregje, Brechje of Brechtje. GO!
Ze zijn wel hoofdact op tmf awards dit jaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
30 seconds to mars. Denken ook dat ze halfgoden zijn
. Emo knulletjes
.
faith +1quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Faith. Ik lekker te joggen en mijn liefde komt ineens uit de hoek terug van hockey training![]()
![]()
![]()
![]()
ZE IS VEERTIEN. JIJ BENT TWEEËNTWINTIG, GA EENS LEVEN.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Faith. Ik lekker te joggen en mijn liefde komt ineens uit de hoek terug van hockey training![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch dat ik geen grapje maakte. Ik vond het uit toen ik een ['/kwoot'] als eindtag wilde gebruiken om ook een faalquote te maken, maar hij werkte.quote:
Nee, sorry. Ik mocht geen meisjesboeken lezen van m'n moeder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik had vroeger een boek over een Brechtje, met vlechten en als ze ging slapen werd ze wakker gemaakt door een eenhoorn pony. Weet je hoe dat boek heet?
Met deze post probeerde ik het (en toverde de onthulling eenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi durft het niet te proberen en de rest wil mij niet feliciteren met deze uitvinding.
Oh, je zag het toen je mij kwootte?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met deze post probeerde ik het (en toverde de onthulling eenop mijn gelaat) en gaf ik je props middels mijn PI.
Jij leert het ook nooit he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
![]()
![]()
![]()
zie je wel dat we bijelkaar passenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMDAT IK DUS WEER NIET NADENK DAT IK MOET ZAPPEN
Ik ben echt een autist.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE IS VEERTIEN. JIJ BENT TWEEËNTWINTIG, GA EENS LEVEN.
Nee, dat niet. Hij verandert het namelijk weer terug naar 'quote', maar ik zag het toen ik de quote in mijn post veranderde en previewde.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, je zag het toen je mij kwootte?
Ik denk dat ze bedoelt dat ie dr eindelijk moet geven. De tijd is rijp.quote:
Thanks for the info sherlock.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je iemand quote, komen er [ quote ]-tags om de post heen te staan. Als je dat woord 'quote' nou vervangt door 'kwoot' werkt het nog steeds.
Nu staat TMF nog steeds opquote:
Oh, zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hij verandert het namelijk weer terug naar 'quote', maar ik zag het toen ik de quote in mijn post veranderde en previewde.
KANKERZIEK.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE IS VEERTIEN. JIJ BENT TWEEËNTWINTIG, GA EENS LEVEN.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ie dr eindelijk moet geven. De tijd is rijp.
Ik vind haar niet zo lekker.quote:
Wat dan wel.quote:
Dit dan?quote:
quote:
JAquote:
Ik vind je nu een beetje raar.quote:
Luister, of je kapt met haar, of je ramt je penis er een keer in. Niet geen van beide.quote:
Die meisje.quote:
Wat denk je wat ik bedoelde?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ie dr eindelijk moet geven. De tijd is rijp.
Daar heb je gelijk in. Dat was serieus mijn reactie ook toen ik de clip voor het eerst zagquote:
Wil je niet zo over haar pratenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luister, of je kapt met haar, of je ramt je penis er een keer in. Niet geen van beide.
aight oke tik m aan danquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat was serieus mijn reactie ook toen ik de clip voor het eerst zag.
Je weet dat ik gelijk heb. Je durft haar niet te neuken, omdat het ethisch gezien gewoon niet kan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wil je niet zo over haar praten?
Te moeilijk, hè...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom neem je er niet eentje van iets ouder? Die hebben iig een beetje skills.
Succes! Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
Ik vreet Japanse crackers als een malle aidskabouter.
whaha is er nog ruimte voor 1 extra iemand? xDquote:
Hij probeert iemand te regelen die niet doorheeft dat hij zo slecht is in seks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las: Ik vreet Japsnars. En toen stopte ik.
Deze heiligschennisquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Weetje hoe moeilijk man. Ik durf niet eens met oude vrouwen te pratenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je dat filmen? Heb nog nooit een malle aidskabouter Japanse crackers zien eten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
Ik vreet Japanse crackers als een malle aidskabouter.
Slechtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij probeert iemand te regelen die niet doorheeft dat hij zo slecht is in seks.
Nee bewaar voor later, wedstrijden beginnen zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Volgens mij is het weer tijd om lekkere 14 jarige meisjes te posten..
Daar komt hij toch nooit aan toe? Bedoel per normale 14-jarige gaat daar toch wel minstens 6 maand in zitten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij probeert iemand te regelen die niet doorheeft dat hij zo slecht is in seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |