Met deze post probeerde ik het (en toverde de onthulling eenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi durft het niet te proberen en de rest wil mij niet feliciteren met deze uitvinding.
Oh, je zag het toen je mij kwootte?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met deze post probeerde ik het (en toverde de onthulling eenop mijn gelaat) en gaf ik je props middels mijn PI.
Jij leert het ook nooit he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Faith. Ik lekker te joggen en mijn liefde komt ineens uit de hoek terug van hockey training![]()
![]()
![]()
![]()
zie je wel dat we bijelkaar passenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMDAT IK DUS WEER NIET NADENK DAT IK MOET ZAPPEN
Ik ben echt een autist.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE IS VEERTIEN. JIJ BENT TWEEËNTWINTIG, GA EENS LEVEN.
Nee, dat niet. Hij verandert het namelijk weer terug naar 'quote', maar ik zag het toen ik de quote in mijn post veranderde en previewde.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, je zag het toen je mij kwootte?
Ik denk dat ze bedoelt dat ie dr eindelijk moet geven. De tijd is rijp.quote:
Thanks for the info sherlock.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je iemand quote, komen er [ quote ]-tags om de post heen te staan. Als je dat woord 'quote' nou vervangt door 'kwoot' werkt het nog steeds.
Nu staat TMF nog steeds opquote:
Oh, zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hij verandert het namelijk weer terug naar 'quote', maar ik zag het toen ik de quote in mijn post veranderde en previewde.
KANKERZIEK.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE IS VEERTIEN. JIJ BENT TWEEËNTWINTIG, GA EENS LEVEN.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ie dr eindelijk moet geven. De tijd is rijp.
Ik vind haar niet zo lekker.quote:
Wat dan wel.quote:
Dit dan?quote:
quote:
JAquote:
Ik vind je nu een beetje raar.quote:
Luister, of je kapt met haar, of je ramt je penis er een keer in. Niet geen van beide.quote:
Die meisje.quote:
Wat denk je wat ik bedoelde?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ie dr eindelijk moet geven. De tijd is rijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |