gezelligquote:
Is een citaat van een Franse filosoof, Blaise Pascal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef gers het volgende:
[..]
da ken ik nie verstaan spreeks nederlands doe ik ook altijd als ik 2 weken all inclusief zit in turkije voor 240 euro
3 cm?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben echt blij dat mijn penis wel dik genoeg is.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Studio Sportzomer.En of jij gaat kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Alleen moest ik toen stoppen en mijn kleren weer aandoen.
Ik hoop dat Duitsland eruit vliegt. Want die zijn vanaf de k.o-fase anders echt te goed.quote:
dat is je gerade vriendjun anders was ik je ff komen opzoeke om je paar kk harde patse te gevequote:
haha.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
dat is je gerade vriendjun anders was ik je ff komen opzoeke om je paar kk harde patse te geve
Kinderonderbroek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Get real mattie dan past die toch niet meer in mijn onderbroek.
Kelly. : ')quote:Hoi,
ik vroeg me af wat jullie van een jongen (man) met een ketting vinden?
ik kon hier zo snel geen topic erover vinden en vind het wel leuk om te weten wat jullie ervan vinden.
ik persoonlijk vind het wel leuk maar ligt eraan bij welke jongen en welke ketting
groetjes Kelly
Ik was ooit een keer wasted deed ik een string aan van iemand. Wel over mijn boxer tho. Maar gelijk waren er foto's en was het alweer op hyves geplaatstquote:
link?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was ooit een keer wasted deed ik een string aan van iemand. Wel over mijn boxer tho. Maar gelijk waren er foto's en was het alweer op hyves geplaatst!
Wat doe jij trouwens tof? Als ik niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |