da ken ik nie verstaan spreeks nederlands doe ik ook altijd als ik 2 weken all inclusief zit in turkije voor 240 euroquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
La maladie principale de l'homme est la curiosité inquiète des choses qu'il ne peut savoir.
Jouw reet is niet willekeurig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ah, dus toch weer een Bagger SC.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw reet is niet willekeurig.Matig, matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Zou kunnen maar ik zou niet weten waaromquote:
Je bent zelf matig.quote:
Studio Sportzomer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
Post gewoon zoals mij; tegen iedereen en altijd leuk, vriendelijk en gezellig. Doe met het onderwerp mee en ga niet tegen de stroom in.
Dat heb ik vaker gehoord. Alleen moest ik toen stoppen en mijn kleren weer aandoen.quote:
Je schrijft het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef gers het volgende:
[..]
da ken ik nie verstaan spreeks nederlands doe ik ook altijd als ik 2 weken all inclusief zit in turkije voor 240 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |