Zij moet d'r bek houden. En hij ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar hij is allang over dr en zij moet weer bitchy doen.
Bregje, Brechje of Brechtje. GO!quote:
Soms wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt een grotere dan die van jezelf?
quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
Mensen met een grote penis
11cm is ook wel genoeg hoor.
Waarom doe jij TMF kijken dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
30 seconds to mars. Denken ook dat ze halfgoden zijn
. Emo knulletjes
.
Ik had vroeger een boek over een Brechtje, met vlechten en als ze ging slapen werd ze wakker gemaakt door een eenhoorn pony. Weet je hoe dat boek heet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bregje, Brechje of Brechtje. GO!
Ze zijn wel hoofdact op tmf awards dit jaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
30 seconds to mars. Denken ook dat ze halfgoden zijn
. Emo knulletjes
.
faith +1quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Faith. Ik lekker te joggen en mijn liefde komt ineens uit de hoek terug van hockey training![]()
![]()
![]()
![]()
ZE IS VEERTIEN. JIJ BENT TWEEËNTWINTIG, GA EENS LEVEN.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Faith. Ik lekker te joggen en mijn liefde komt ineens uit de hoek terug van hockey training![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch dat ik geen grapje maakte. Ik vond het uit toen ik een ['/kwoot'] als eindtag wilde gebruiken om ook een faalquote te maken, maar hij werkte.quote:
Nee, sorry. Ik mocht geen meisjesboeken lezen van m'n moeder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik had vroeger een boek over een Brechtje, met vlechten en als ze ging slapen werd ze wakker gemaakt door een eenhoorn pony. Weet je hoe dat boek heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |