M'n collega Albert Verlinde.quote:
Jij bent aint funny.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo populair met die moeder grappen. It aint funny
wat?Lucky bastard!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een foto met Gabriella Cilmi.Zij is liev.
Dat heb je ook als ik in je kamer staquote:
Nee. Totaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat?Lucky bastard!!
[..]
Dat heb je ook als ik in je kamer sta
Ja man. Heb d'r 3 keer live gezien ofzo.... in half lege zalen om de vreemdste tijden.quote:
Nee, Paris Hilton is knap.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, zelfs 's lands grootste slet Paris Hilton wijst 'm af.En die andere chicks krijgt hij alleen omdat 'ie rijk is. Paris is zelf rijk, dus blijft er bij hem niks over om op te vallen.
Omdat FOK! meer is dan reeksen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom hebben ze geen automatisch nieuw-topic-maak systeem, waarbij degene die de LAPO heeft een TT kan invullen en dat je dan ook die topics automatisch in je myat hebt staan
Waarom eindigt een topic sowieso na 300 posts.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom hebben ze geen automatisch nieuw-topic-maak systeem, waarbij degene die de LAPO heeft een TT kan invullen en dat je dan ook die topics automatisch in je myat hebt staan
Hoe groot is het heelal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom eindigt een topic sowieso na 300 posts.
Ik snapte 'm, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Lees de PI toch eens, idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |