1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
vergetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kun je de OP invoegen?
http://www.spixmedia.nl/vioranje.txt
bedankt!
Om erover heen te zeiken, klinkt niet onaardigquote:
13 in een dozijn imo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef voetbalkenner het volgende:
Die irene ziet er ook weer hmmmmmmm uit in haar oranje shirtje he. Wat een lekker ding zeg!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef voetbalkenner het volgende:
Die irene ziet er ook weer hmmmmmmm uit in haar oranje shirtje he. Wat een lekker ding zeg!
Inderdaad, wel een stuk jonger. Ze heet Suzanne en komt uit sassenheim...quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die andere is leuker
Maar die is na de reclame verdwenen
Maar dan trekt ze haar mond openquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef BB-King het volgende:
Irene ziet er met make-up op en met goed lichtval toch wel leuk uit eerlijk gezegd.
Alleen op der hyves ziet ze er weer een stuk minder uit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef BB-King het volgende:
Irene ziet er met make-up op en met goed lichtval toch wel leuk uit eerlijk gezegd.
Niks mis met vrouwen die hun mond open doen.quote:
Oh mijn god,quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Alleen op der hyves ziet ze er weer een stuk minder uit!
http://irenebol.hyves.nl/
ninja-editquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen die hun mond open doen.![]()
Als ze echter maar niet bijten of nog erger, gaan praten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Oh mijn god,das gewoon gijpie in vrouw-vorm
Volgens mij ben jij echt zo'n vieze ouwe dikke man. Ransbak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef voetbalkenner het volgende:
Valt wel mee hoor :pquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:33 schreef Weka het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n vieze ouwe dikke man. Ransbak.
Bij Johan is het altijd een tombolaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef -Willempie- het volgende:
Ben benieuwd wat de onderwerpen zijn!
Ze komen altijd weer met wat verrassends!
Genee wakkert het altijd weer aan, Derksen antwoord er gewoon op, zou stom zijn als hij dan niets er over zou zeggen in zo'n programmaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
toch mooi om te zien hoe Derksen en Genee altijd weer bij Yolante en Snijder uitkomen
sponsor.................quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel verdient die genee, alleen maar la maratina spul
La maratina ligt bijna nergens in de winkel in nederland dacht ik, 2 x zo duur dan ralph laurenquote:
het is inderdaad nogal prijzigquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
La maratina ligt bijna nergens in de winkel in nederland dacht ik, 2 x zo duur dan ralph lauren
Wat is er met Gijp en Spanje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef Merkie het volgende:
Van der Gijp, houd je bek eens over Spanje.
Zeg dat nou niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef Paul het volgende:
Hehe Bansheeboy is er nog steeds niet hehe
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef -Willempie- het volgende:
Bespreken ze weer dezelfde spelers als vanmiddag.
Beter dan Duitsland met die turk in het teamquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef -Willempie- het volgende:
Bespreken ze weer dezelfde spelers als vanmiddag.
Dat wilde ik ook net zeggen, 3x in de week is waarschijnlijk wel voldoende.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk zijn we ook gek ook he dat we zoveel Voetbal international kijken waarbij elke dag hetzelfde wordt besproken
Maar ga deze oranje uitzendingen wel missen na het WKquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk zijn we ook gek ook he dat we zoveel Voetbal international kijken waarbij elke dag hetzelfde wordt besproken
Eerst de 1/8ste finale hequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:39 schreef Yonjuuni het volgende:
Dus een van deze ploegen in de halve finale: Uruguay, Zuid-Korea, Verenigde Staten of Ghana...
*tsk, tsk*
Net als van der Gijp, let maar eens op de credits aan het eind. Kleding Rene - Piet Zomers, staat er dan.quote:
Bij Johan staat, dressed by Kringloop winkel Noppes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:42 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Net als van der Gijp, let maar eens op de credits aan het eind. Kleding Rene - Piet Zomers, staat er dan.
Wat Genee draagt is trouwens van Corneliani en Tortuga.
In Johan zagen ze waarschijnlijk geen brood...
net zoals vorige week met die stropdasquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bij Johan staat, dressed by Kringloop winkel Noppes.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef frensje het volgende:
[..]
net zoals vorige week met die stropdas
Wel altijd kekke schoenenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef frensje het volgende:
[..]
net zoals vorige week met die stropdas
Ja mooie brogues meestal hoorquote:
en de hele tijd zo'n brilletje op lijkt me helemaal niksquote:
MiB jeweetzquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef frensje het volgende:
[..]
en de hele tijd zo'n brilletje op lijkt me helemaal niks
Viel me ook opquote:
Ahjoh laat gaan. Maakt het uit!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Ja, Bansheeboy was er net ffquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
zo daar ben ik weer
heb ik nog iets gemist?
idd, alsof we allemaal in dat vreselijke Brabant wonen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEE NIET WEER DIE GUUS MEEUWIS RECLAME
waar ging het over dan? ik heb het gemist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef wolferl het volgende:
Zolang er geen oplossing komt voor misselijkheid en hoofdpijn bij het kijken met een 3D scherm, komt er hier geen eentje binnen.
En sowieso, tv kijken met een Jules de Corte zonnebril![]()
No thanks.
Barstje in mijn voorhuid-topic werd ooit onterecht gesloten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Paul het volgende:
NIET WEER CARGLASS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
Moest er ook aan terug denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef robjee het volgende:
Wat was dat een drama, dat seizoen met Barbara Barend.
Spaanse vlag en een stuk hamquote:
MILFje hoor; als je al wat achterover hebt getiktquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef robjee het volgende:
Wat was dat een drama, dat seizoen met Barbara Barend.
Babs is pot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
MILFje hoor; als je al wat achterover hebt getikt
quote:
johan was meer het teefje en babs de reuquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef robjee het volgende:
[..]
Idd, haar vriendin is beter. Maar Barbara had niet echt een klik met Johan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef robjee het volgende:
[..]
Idd, haar vriendin is beter. Maar Barbara had niet echt een klik met Johan.
niks mis meequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef gniffie het volgende:
Ik vind renee wel relaxd zo, lekker pessimistisch. Houk wel van
Misschien moet jij er maar gaan zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
Wat lullen ze toch soms onzin bij VI Oranje. Nou weer dat er geen echte voetballers rondlopen bij de VS en Australië. En dan noemen ze het een type Brett Emerton. Emerton is nog steeds de beste rechtsback die Feyenoord heeft gehad de laatste 20 jaar, maar goed.
beetje flauw, maar je hebt het wel over feyenoordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
Wat lullen ze toch soms onzin bij VI Oranje. Nou weer dat er geen echte voetballers rondlopen bij de VS en Australië. En dan noemen ze het een type Brett Emerton. Emerton is nog steeds de beste rechtsback die Feyenoord heeft gehad de laatste 20 jaar, maar goed.
quote:
Tja, je zegt het zelf al: Feyenoordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord was 10 jaar geleden nog best wel goed hoor, ik weet dat het moelijk is om te gelovenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een vraag gesteld via vioranje
Robert Fokker uit Amsterdam
Wou net zeggen, zelfs deze Ajacied erkent nog wel dat ik van Feyenoord genoten heb tien jaar geleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Feyenoord was 10 jaar geleden nog best wel goed hoor, ik weet dat het moelijk is om te geloven
Goed plan.quote:
Klopt, maar hij speelt al jaren bij Blackburn Rovers en is daar erg geliefd volgens mij. Wat is er mis met zo'n speler? Ben je alleen een "echte" voetballer als je technisch begaafd bent zoals Messi, Ronaldo en Robben? Vind ik echt onzin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
beetje flauw, maar je hebt het wel over feyenoord
UEFA-cup 2002quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Feyenoord was 10 jaar geleden nog best wel goed hoor, ik weet dat het moelijk is om te geloven
Maar Emerton was geen spelmaker, net zoals het huidige Amerika en Australië geen spelmaker hebben. Daarmee wordt bedoeld een Özil of een Sneijder. Die kunnen met één beweging of actie een wedstrijd openbreken. Dat zijn echte voetballers dus spelmakers, dat is wat ze bedoelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
recordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef wolferl het volgende:
Ze houden het nog lang vol zonder te beginnen over Wes en Yo.
Nee, daarom zijn ze ook niet zo goed. Maar ben je alleen een echte voetballer als je goed bent dan? Wat een onzin. Ik vind de VS juist wel een echt voetbalteam hebben. Ik zie liever de VS dan Engeland spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar Emerton was geen spelmaker, net zoals het huidige Amerika en Australië geen spelmaker hebben. Daarmee wordt bedoeld een Özil of een Sneijder. Die kunnen met één beweging of actie een wedstrijd openbreken. Dat zijn echte voetballers dus spelmakers, dat is wat ze bedoelen.
Veel landen en/of clubs moeten het niet van spelmakers hebben, maar van spelers die voor volk en vaderland vechten. Jij wilt niet weten hoe trots Amerikanen en Australiërs zijn om voor hun land te mogen uitkomen. bijna elke Amerikaan zingt spontaan het volkslied als de stars and stripes word getoond. Ik heb dat bij Nederland en andere 'grote' voetbal naties minder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar Emerton was geen spelmaker, net zoals het huidige Amerika en Australië geen spelmaker hebben. Daarmee wordt bedoeld een Özil of een Sneijder. Die kunnen met één beweging of actie een wedstrijd openbreken. Dat zijn echte voetballers dus spelmakers, dat is wat ze bedoelen.
Precies, het WK gaat niet om kunstjes vertonen, het gaat erom dat je zeven wedstrijden op rij probeert te winnen. Hoe dat gaat maakt dan niet uit. Mooi voetbal spelen doe je maar lekker bij je club, daar is het WK niet voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Veel landen en/of clubs moeten het niet van spelmakers hebben, maar van spelers die voor volk en vaderland vechten. Jij wilt niet weten hoe trots Amerikanen en Australiërs zijn om voor hun land te mogen uitkomen. bijna elke Amerikaan zingt spontaan het volkslied als de stars and stripes word getoond. Ik heb dat bij Nederland en andere 'grote' voetbal naties minder.
Ze weten inderdaad niet veel van spelers buiten Nederland.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Donovon is overigens ook gewoon geslaagd bij Everton hoor. Maar dat is dan ook wel een kritiek punt aan VI. Ze hebben best verstand van voetbal, maar niet van de feitjes en de actuele zaken. En toch geven ze overal hun mening over. Op zich is dit niet erg, maar zo'n Van der Gijp weigert om zijn ongelijk toe te geven als de feiten wel boven tafel komen
WK is emotie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies, het WK gaat niet om kunstjes vertonen, het gaat erom dat je zeven wedstrijden op rij probeert te winnen. Hoe dat gaat maakt dan niet uit. Mooi voetbal spelen doe je maar lekker bij je club, daar is het WK niet voor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn Joling shirt aan![]()
Kan niet geloven dat ik hem überhaupt heb liggen.
hij heeft ze echt in alle kleurenquote:
Nee, maar onder een echte voetballer wordt een type Ronaldinho of in het klein een type Suarez verstaan, niet een werkpaard als bijvoorbeeld een de Jong bij Nederland. Wil je ooit ver komen heb je gewoon een rasvoetballer nodig als de bovengenoemde voorbeelden. Dat laatste heb ik overigens niet, ik zie liever één Engeland spelen (al zijn ze nu wel uit vorm) dan de kilometervreters van de VS. Die zijn aandoenlijk maar meer ook niet (al is de eerste plek in de poule een prestatie waar ik mijn pet voor af neem)quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn ze ook niet zo goed. Maar ben je alleen een echte voetballer als je goed bent dan? Wat een onzin. Ik vind de VS juist wel een echt voetbalteam hebben. Ik zie liever de VS dan Engeland spelen.
René houdt van tikkie tikkie voetbal, dat hebben we nog niet echt veel gezien dit WK. Verrassingen zijn een leuk aspect van voetbal, maar ook ik zie liever mooie combinaties en veel doelpunten hoor. Anders is het niet echt voetbal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
En waarom kan Van der Gijp niet genieten van de VS die in '90e minuut de winnende maakt waardoor ze alsnog doorgaan? Dat is toch juist het mooie aan WK-voetbal. Ik vind René maar een zeikerd.
nu moet je stoppen dit word te erg...quote:
Ik vind het dom om dat te verwachten van een WK, zeker in de poulefase. Ik kan je nu alvast verklappen dat het in 2014, 2018, 2022 en jaar (2010 + 4x) niet anders zal zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
René houdt van tikkie tikkie voetbal, dat hebben we nog niet gezien dit WK. Verrassingen zijn een leuk aspect van voetbal, maar ook ik zie liever mooie combinaties en veel doelpunten hoor. Anders is het niet echt voetbal.
Maarja, met al die domme landen eruit gaat dat nog wel komen.
Had er nog een topic over geopend. Helaas is Superwormjim modquote:
Derksen maakte het Pantelic gebaar toch.. Vinger voor de mondquote:
oh die heb ik gemistquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Derksen maakte het Pantelic gebaar toch.. Vinger voor de mond.
Het ging ff over politiek terwijl Wilfred heel ergens anders heen wouquote:
Bij de Robben eiland grapquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Derksen maakte het Pantelic gebaar toch.. Vinger voor de mond.
Had Gijp kunnen zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |