quote:
Tja, je zegt het zelf al: Feyenoordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
Wat lullen ze toch soms onzin bij VI Oranje. Nou weer dat er geen echte voetballers rondlopen bij de VS en Australië. En dan noemen ze het een type Brett Emerton. Emerton is nog steeds de beste rechtsback die Feyenoord heeft gehad de laatste 20 jaar, maar goed.
Feyenoord was 10 jaar geleden nog best wel goed hoor, ik weet dat het moelijk is om te gelovenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een vraag gesteld via vioranje
Robert Fokker uit Amsterdam
Wou net zeggen, zelfs deze Ajacied erkent nog wel dat ik van Feyenoord genoten heb tien jaar geleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Feyenoord was 10 jaar geleden nog best wel goed hoor, ik weet dat het moelijk is om te geloven
Goed plan.quote:
Klopt, maar hij speelt al jaren bij Blackburn Rovers en is daar erg geliefd volgens mij. Wat is er mis met zo'n speler? Ben je alleen een "echte" voetballer als je technisch begaafd bent zoals Messi, Ronaldo en Robben? Vind ik echt onzin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
beetje flauw, maar je hebt het wel over feyenoord
UEFA-cup 2002quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Feyenoord was 10 jaar geleden nog best wel goed hoor, ik weet dat het moelijk is om te geloven
Maar Emerton was geen spelmaker, net zoals het huidige Amerika en Australië geen spelmaker hebben. Daarmee wordt bedoeld een Özil of een Sneijder. Die kunnen met één beweging of actie een wedstrijd openbreken. Dat zijn echte voetballers dus spelmakers, dat is wat ze bedoelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
Wat lullen ze toch soms onzin bij VI Oranje. Nou weer dat er geen echte voetballers rondlopen bij de VS en Australië. En dan noemen ze het een type Brett Emerton. Emerton is nog steeds de beste rechtsback die Feyenoord heeft gehad de laatste 20 jaar, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |