Om erover heen te zeiken, klinkt niet onaardigquote:
13 in een dozijn imo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef voetbalkenner het volgende:
Die irene ziet er ook weer hmmmmmmm uit in haar oranje shirtje he. Wat een lekker ding zeg!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef voetbalkenner het volgende:
Die irene ziet er ook weer hmmmmmmm uit in haar oranje shirtje he. Wat een lekker ding zeg!
Inderdaad, wel een stuk jonger. Ze heet Suzanne en komt uit sassenheim...quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die andere is leuker
Maar die is na de reclame verdwenen
Maar dan trekt ze haar mond openquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef BB-King het volgende:
Irene ziet er met make-up op en met goed lichtval toch wel leuk uit eerlijk gezegd.
Alleen op der hyves ziet ze er weer een stuk minder uit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef BB-King het volgende:
Irene ziet er met make-up op en met goed lichtval toch wel leuk uit eerlijk gezegd.
Niks mis met vrouwen die hun mond open doen.quote:
Oh mijn god,quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Alleen op der hyves ziet ze er weer een stuk minder uit!
http://irenebol.hyves.nl/
ninja-editquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen die hun mond open doen.![]()
Als ze echter maar niet bijten of nog erger, gaan praten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Oh mijn god,das gewoon gijpie in vrouw-vorm
Volgens mij ben jij echt zo'n vieze ouwe dikke man. Ransbak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef voetbalkenner het volgende:
Valt wel mee hoor :pquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:33 schreef Weka het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n vieze ouwe dikke man. Ransbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |