Zeg dat nou niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef Paul het volgende:
Hehe Bansheeboy is er nog steeds niet hehe
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef -Willempie- het volgende:
Bespreken ze weer dezelfde spelers als vanmiddag.
Beter dan Duitsland met die turk in het teamquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef -Willempie- het volgende:
Bespreken ze weer dezelfde spelers als vanmiddag.
Dat wilde ik ook net zeggen, 3x in de week is waarschijnlijk wel voldoende.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk zijn we ook gek ook he dat we zoveel Voetbal international kijken waarbij elke dag hetzelfde wordt besproken
Maar ga deze oranje uitzendingen wel missen na het WKquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk zijn we ook gek ook he dat we zoveel Voetbal international kijken waarbij elke dag hetzelfde wordt besproken
Eerst de 1/8ste finale hequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:39 schreef Yonjuuni het volgende:
Dus een van deze ploegen in de halve finale: Uruguay, Zuid-Korea, Verenigde Staten of Ghana...
*tsk, tsk*
Net als van der Gijp, let maar eens op de credits aan het eind. Kleding Rene - Piet Zomers, staat er dan.quote:
Bij Johan staat, dressed by Kringloop winkel Noppes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:42 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Net als van der Gijp, let maar eens op de credits aan het eind. Kleding Rene - Piet Zomers, staat er dan.
Wat Genee draagt is trouwens van Corneliani en Tortuga.
In Johan zagen ze waarschijnlijk geen brood...
net zoals vorige week met die stropdasquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bij Johan staat, dressed by Kringloop winkel Noppes.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef frensje het volgende:
[..]
net zoals vorige week met die stropdas
Wel altijd kekke schoenenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef frensje het volgende:
[..]
net zoals vorige week met die stropdas
Ja mooie brogues meestal hoorquote:
en de hele tijd zo'n brilletje op lijkt me helemaal niksquote:
MiB jeweetzquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef frensje het volgende:
[..]
en de hele tijd zo'n brilletje op lijkt me helemaal niks
Viel me ook opquote:
Ahjoh laat gaan. Maakt het uit!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Paul het volgende:
Ja, Bansheeboy was er net ffquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
zo daar ben ik weer
heb ik nog iets gemist?
idd, alsof we allemaal in dat vreselijke Brabant wonen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEE NIET WEER DIE GUUS MEEUWIS RECLAME
waar ging het over dan? ik heb het gemist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef wolferl het volgende:
Zolang er geen oplossing komt voor misselijkheid en hoofdpijn bij het kijken met een 3D scherm, komt er hier geen eentje binnen.
En sowieso, tv kijken met een Jules de Corte zonnebril![]()
No thanks.
Barstje in mijn voorhuid-topic werd ooit onterecht gesloten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Paul het volgende:
NIET WEER CARGLASS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |